Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O
Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯
Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31.
Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :)
Niin, mutta onko sun mies Jason Momoan kaltainen puolijumala, jonka edessä lankeaisi ainakin puolet maailman naisista, jos hän vähän silmää iskisi?
Jason Momoa on yhtä komea ku petolinnun perse.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla.
No höpsistä, onhan tuo nyt huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Olen 64-vuotias, ja valehtelematta olen nuoremman naäköinen kuin tuo nainen.
Johtunee siita, etta hymyilee, jollon (naurun)rypyt korostuu varsinkin noin hoikalla ihmisella.
Olen itse 44 ja mulla on kanssa huomattavasti vahemman ryppyja, mika toki johtuu siita etta olen huomattavasti isokokoisempi kuin ko. nainen, eli mun kasvotkin on pyoreammat ja niissa on enemman taytetta. ;D Silloin ryppyja nakyy vahemman.
No minä kyllä olen hoikka nainen, eikä siltikään ole ryppyjä, tuolla naisella on keho ja kasvot ihan eriparia. Varmasti hiustenväri myös korostaa, tuo harmaa hänellä imee kaiken värin kasvoilta. Vanhentaa hurjasti.
T. Se 64-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI hänen olisi pitänyt haluta nuorempi? 😮
Koska se on luonnollista. Mummelin näköisen naisen haluaminen on henkinen hätäviesti. Keanulla ei ole nyt asiat hyvin.
Mistä lähtien on ollut ”henkinen hätäviesti”
- kommunikoida saman sukupolven edustajan kanssa?
- tykätä sen näköisistä ihmisistä kuin itse tykkää (eikä sen näköisistä kuin some tykkää)?
- ehkäpä kokea sielunkumppanuutta?
Olen ilmeisesti syntynyt väärään aikaan...
Oho, olen samanikäinen kuin tuo Alexandra! Naamasta ollaan aika samanoloisia, mutta mulla ei ole vielä harmaita hiuksia kuin ihan muutama (tai sit eivät erotu maantienvärisessä tukassa).
Jännä miten jotkut harmaantuu niin aikaisin. Propsit tälle Alexandralle ettei värjää hiuksiaan! Olen kuullut että jenkeissä olis tulossa muotiin naisillekin se että annetaan harmaan näkyä. Kannatan tätä suuntausta ehdottomasti.
Vauva-palstan väki on vielä valovuosien päässä suuren maailman parisuhdetrendeistä.
NYkyään painotetaan myös älyllistä yhteyttä kumppaniin. Merkittäviä kriteerejä hyvän parisuhteen onnistumiseksi, kuin myös mitä sillä halutaan muille viestittää , on näyttää miten kaksi ihmistä tulevat keskenään toimeen. Puolisosta löytyy useampia arvokkaita ominaisuuksia kuin vain tissit tai takapuoli.
Iän ja ajan näkyminen kasvoilta ja kehosta on myös valinta. Jos elämäntavat ovat 24/7 terveet ja ihminen on muutoin energinen niin fyysisesti kuin henkisesti niillä pidetään suhdetta tukevammin pystyssä kuin seisomalla peilin edessä kuvaamassa itsestään selfieitä, joita voi jaella someryhmiin punttiksen jälkeen. Ihannekäsitykset ovat ikään kuin globaalimmat kuin vain se oman navan kaivelu.
Se, ettei parisuhdetta muodosteta vai ulkoisten syiden vuoksi kertoo myös miten kumpikin osapuoli on hakenut elämäänsä syvällisempää tunnesidettä toiseen. Käytännössä siis ollaan kiinnostuneita kehittämään parisuhdetta ja luomaan siihen toimivat puitteet monipuolisesti.
Tämä voi nyt mennä palstalaisille ihan utopian puolelle, mutta luotan että joku päivä joku saattaa oivaltaa jotakin ihmissuhteista. Siihen asti toivotan vain mukavia marraskuun päiviä!
Keanu on aina seurustellut normaalien itsensä ikäisten naisten kanssa, joten nykyinen valinta ei yllätä. Kaunis ikäisensä näköinen nainen, joka on antanut hiustensa harmaantua luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Jotkut ihmiset katsoo muutakin kuin numeroita.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu tähän väliin;
En tunne yhtäkään naista, joka pitäisi Momoaa mitenkään komeana tai haluttavana. Miehet toitottavat hänen komeuttaan huomattavasti enemmän. Omaan makuuni Momoa on liian luolamiesmäinen ja kolho, sama pätee toiseen miesten suosikkiin, Joe Mangianelloon.
Keanusta on kyllä aina tullut mielikuva ettei ole pinnallinen ihminen. Hänhän menetti lapsensa ja vähän sen jälkeen kuoli myös sen lapsen äiti. On kokenut niin isoja mullistuksia elämässään, että ehkä seurassa kiinnostaa muukin kuin se kenellä on rinnat eniten pystyssä.
Hirveä trauma oman lapsen menettäminen. Ehkä ei halua enää edes tulla isäksi, eikä siksikään katsele nuoria naisia? Minusta kuvissa oleva nainen on kaunis, suorastaan säteilevä!
Onko tämä se kuuluisa Keanu Saukko?
Keanulla on ollut niin paljon surua elämässään että toivon tämän naisen tekevän hänet onnelliseksi. Missä tahansa hiusten värissä.
Arvostan Keanua. Vaikuttaa muutenkin syvälliseltä tyypiltä.
M43
Ei Alexandra varsinaisesti näytä vanhalta, on vain luonnollinen eikä Hollywood-stailattu, mitä olemme tottuneet näkemään julkkiskuvissa.
Älykkäille, henkisesti kypsille menestyneille miehille vaikuttaa olevan tyypillistä, että kun niitä nuoria, materiaalista hyötyä etsiviä kaunottaria puskee ovista ja ikkunoista, sitä viehättyykin kiinnostavasta ja syvällisestä persoonasta, sielunkumppanuudesta. Ne kun ovat paljon harvinaisempia kuin ulkoinen, katoava kauneus. Tietenkään kauneus ja syvällisyys eivät myöskään sulje toisiaan pois ja on Alexandrassakin omalaatuista kauneutta.
(John Lennon ja Yoko Ono, George Clooney ja Amal, Jason Momoa ja Lisa Bonet, prinssi Charles ja Camillan jne).
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31.
Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :)
Niin, mutta onko sun mies Jason Momoan kaltainen puolijumala, jonka edessä lankeaisi ainakin puolet maailman naisista, jos hän vähän silmää iskisi?
Sais Momoa räpsiä kumpaakin silmää aika pitkään ennen kuin meikäläisen kiinnostus heräisi. Silloinkin kiinnostus kohdistuisi lähinnä hänen elohiireensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumatsuikka mulla olisi siis mahikset.olen 48.
Ootko yhtä kaunis kuin Lisa Bonet? Ei pelkkä ikä merkkaa...
Itse huomasin lähinnä naisen pituuden. Näyttää Keanua pidemmältä noissa kuvissa.
Tai ihan vaan epäonnistunut stailaus.