Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O

Vierailija
05.11.2019 |

https://aijaa.com/m67kdu

Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯

Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Keanulle! Ei ole tyypillinen Hollywood-narsisti, jolle nainen on pekkä näyttelyesine. Ihana, älykäs mies kyllä on tuo Keanu.

Vierailija
62/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!

Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?

Toivottavasti luet tämän pienen fun factin: Jason Momoa ihastui Lisa Bonetiin jo 8-vuotiaana nähtyään hänet The Cosby Show'ssa, ja oli tuolloin äidilleenkin ilmoittanut, että aikoo mennä tuon tytön kanssa naimisiin. Vähän nyt epäilen tuota sinun teoriaasi. Lisäksi Keanu Reeves ei ole pariin vuosikymmeneen seurustellut kenenkään kanssa, ei sen jälkeen kun hänen tyttöystävänsä synnytti kuolleen tyttären v. 99 ja kuoli vähän sen jälkeen itsekin onnettomuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika mummomainen jos on tosiaan vasta 46. Mutta pointsit Keanulle, ei ole pinnallisen bimbojen perään selvästikään. 👍

Vierailija
64/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää vanhentuneelta Maggie Gyllenhaalilta.

Vierailija
65/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika mummomainen jos on tosiaan vasta 46. Mutta pointsit Keanulle, ei ole pinnallisen bimbojen perään selvästikään. 👍

Piti hetki ihan miettiä mikä Keanussa on vikana, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. Mies rakastui naiseen ja tyttiksen persoona on varmasti täysi kymppi. Instatissipyllybimboja olisi ollut varmasti jonoksi asti. Arvostan Keanun arvomaailmaa.

Vierailija
66/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaantua nyt voi jo kolmikymppisenä, mutta tuo kyllä näyttää muutenkin jo 50-60 -vuotiaalta.

Näyttää äitini ikäiseltä, olen 50 v.

Vierailija
67/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali viisikymppinen mies haluaa papparaiselle sopivaa juttuseuraa.

Tuon ikäisen miehen on tosi vaikea ymmärtää mitä parikymppinen tai kolmekymppinen oikein selittää.

Ei löydy oikein mitään yhteistä. Sen kyllä huomaa nelikymppisenäkin. Valitettavasti aivot ottaa aikaa että ne kypsyy korkeammalle ymmärryksen tasolle.

Valitettavasti minusta parikymppisten naisten kannattaisi seukata vain ihan omassa piirissään.

Minä en itse henkilökohtaisesti edes ymmärrä mitä kolmekymppiset naiset selittää, kun ne selittää muodista tai tyylistä tai nykyajan musiikista. Minulle Metallica on se juttu.

En minä ymmärrä mikä on Jason Moumoua tai nämä muut supertähdet kuten Estaver Estavex jne.

Vaikka näytän viisitoistavuotta nuoremmalta kuin olen, niin olen kuitenkin jo aika patu. Olen hyvin pyörällä päästäni nuorempien joukossa. En voi ymmärtää että ihmiset todellakin ovat täysiä tyhjäpäitä nuorempana.

Ehkä Keanu on ymmärtänyt jotain tälläistä samalaista ja haluaa turvallista oman todellisuuden juttuseuraa.

On nimittäin ihan kamala kultuurishokki viettää iltaa lähes lapsen kanssa. Melkein oman tyttären ikäisen kanssa. En suosittele. Menee papan ilta pilalle.

Täysi happotrippi negatiivisessa mielessä mielestäni.

Siinä on kaksi ihan erilaista maailmaa vastatusten.

t. setäsedempisedin

Vierailija
68/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Keanu 55!! Ei kyllä uskoisi kun miettii 55v miehiä.

Vierailija
69/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat ja typyt ei sovi yhteen kirjoitti:

Tuon ikäisen miehen on tosi vaikea ymmärtää mitä parikymppinen tai kolmekymppinen oikein selittää.

Ei löydy oikein mitään yhteistä. Sen kyllä huomaa nelikymppisenäkin. Valitettavasti aivot ottaa aikaa että ne kypsyy korkeammalle ymmärryksen tasolle.

Valitettavasti minusta parikymppisten naisten kannattaisi seukata vain ihan omassa piirissään.

Minä en itse henkilökohtaisesti edes ymmärrä mitä kolmekymppiset naiset selittää, kun ne selittää muodista tai tyylistä tai nykyajan musiikista. Minulle Metallica on se juttu.

En minä ymmärrä mikä on Jason Moumoua tai nämä muut supertähdet kuten Estaver Estavex jne.

Vaikka näytän viisitoistavuotta nuoremmalta kuin olen, niin olen kuitenkin jo aika patu. Olen hyvin pyörällä päästäni nuorempien joukossa. En voi ymmärtää että ihmiset todellakin ovat täysiä tyhjäpäitä nuorempana.

Ehkä Keanu on ymmärtänyt jotain tälläistä samalaista ja haluaa turvallista oman todellisuuden juttuseuraa.

On nimittäin ihan kamala kultuurishokki viettää iltaa lähes lapsen kanssa. Melkein oman tyttären ikäisen kanssa. En suosittele. Menee papan ilta pilalle.

t. setäsedempisedin

Yksi hyvä keino on vain sulkea korvat tai teeskennellä että ymmärtää.

Sen oppi jo kansakoulussa.

Vierailija
70/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ymmärrä mikä on Jason Moumoua tai nämä muut supertähdet kuten Estaver Estavex

En minäkään ymmärrä noista mitään. T. 30v. nainen

Vierailija
71/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kasvissyöjä. Kasvissyöjät ei rupsahda samalla tavalla kuin yleensä papoille käy.

Vierailija
72/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. setäsedempisedin

Mielialalääke tai Asterix sarjakuvan hahmo?

Vierailija
73/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan meni komea ja fiksu mies :,(

(terveisin. katkera 29v joka ei koskaan saanut edes läheskään unelmien miestä)

Vierailija
74/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. setäsedempisedin

Näinhän se on. Olen miesvaltaisella alalla töissä, ja kaikki keski-ikäiset puhuvat samaa. Toiset sanoo, että nuoren kanssa voi kyllä kokeilla, mutta oikeaa elämää halutaan viettää suht samanikäsen kanssa. Ja eläkkeelle ei kukaan halua jäädä yksinään.

Vierailija
75/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama nuorten kanssa. Korkeintaan tunnin jaksan sitä lätinää. Sitten huomaa miten vanha on ja miten mustavalkoisesti nuoret ajattelee.

Sitä vaan hapuilee oman ikäisten seuraan.

Onhan tuo nainen noin kymmenen vuotta nuorempi. Melkoinen ikäero silti.

Vierailija
76/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?

Jännä juttu tähän väliin;

En tunne yhtäkään naista, joka pitäisi Momoaa mitenkään komeana tai haluttavana. Miehet toitottavat hänen komeuttaan huomattavasti enemmän. Omaan makuuni Momoa on liian luolamiesmäinen ja kolho, sama pätee toiseen miesten suosikkiin, Joe Mangianelloon.

No minä kyllä tunnen ja monta. Mitä olen havaintoja asiasta tehnyt, niin feminismiin kallellaan olevat naiset eivät tykkää Momoasta (tai eivät kehtaa ääneen tunnustaa), mutta ns. tavalliset naiset kyllä ihailevat. Näin siis karkeasti jakaen.

Vierailija
77/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31. 

Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :) 

Elikä sinun mielestä nuorilla naisilla ei ole pään sisällä kun lepakko mutta poikaystäväsi iästä päätellen nuoremmilla miehillä ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
78/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu tähän väliin;

En tunne yhtäkään naista, joka pitäisi Momoaa mitenkään komeana tai haluttavana. Miehet toitottavat hänen komeuttaan huomattavasti enemmän. Omaan makuuni Momoa on liian luolamiesmäinen ja kolho, sama pätee toiseen miesten suosikkiin, Joe Mangianelloon.

No minä kyllä tunnen ja monta. Mitä olen havaintoja asiasta tehnyt, niin feminismiin kallellaan olevat naiset eivät tykkää Momoasta (tai eivät kehtaa ääneen tunnustaa), mutta ns. tavalliset naiset kyllä ihailevat. Näin siis karkeasti jakaen.

Jaa. No sitten en tiedä mikä olen, mutta näin anonyyminä minulla ei ole mitään ongelmaa sanoa, että ei hitto kun ei sytytä yhtään.

Vierailija
79/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm? Kyllä tosi monet +50v miehet ovat viriilejä komistuksia vielä. Mistä revit tuon idean että eivät olisi?

-MrYouth75

Vierailija
80/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31. 

Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :) 

Elikä sinun mielestä nuorilla naisilla ei ole pään sisällä kun lepakko mutta poikaystäväsi iästä päätellen nuoremmilla miehillä ei ole tätä ongelmaa.

Eihan 30+ mies enaa mikaan nuori ole. 

Tassa puhuttiin niista parikymppisista instabeibeista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi