Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O

Vierailija
05.11.2019 |

https://aijaa.com/m67kdu

Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯

Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

64, ei 46.

Vierailija
22/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aikaisemmin nähnyt Keanun hymyilevän edes puoleksi noin onnellisena kuin noissa kuvissa. Selvästi harmaahapsi tekee monta asiaa juuri oikein. Pariskunnasta näkyy päällepäin aito rakkaus. Söpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanullekkin elämä hymyilee taas vaihteeksi

Vierailija
24/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mielenkiintoiselta naiselta.

Vierailija
25/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!

Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?

Jumatsuikka mulla olisi siis mahikset.olen 48.

Todellakin! Ei muuta kuin tissit tötterölle ja tyrkylle!

Vierailija
26/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla. 

Kyllä hän tuossa ap kuvassa näyttää noin 70-vuotiaalta!

Vierailija
27/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista ihan kuin Keanu ottaisi jonkun persjalkaisen maantienharmaa hiuksisen suomalaisen 24v siiderivalaan älykkään, mielenkiintoisen taiteilijanaisen sijaan!😂

M33

Vierailija
28/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?

Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31. 

Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :) 

Niin, mutta onko sun mies Jason Momoan kaltainen puolijumala, jonka edessä lankeaisi ainakin puolet maailman naisista, jos hän vähän silmää iskisi?

No eihan kukaan ole Jason Momoan kaltainen ;) Mutta kyllahan tuo kylilla paita kaantaa, varsinkin nykyaan kun on kasvattanut kieltamatta - nyt kun Momoan googletin - varsin momoatyyppisen parran. ;)

On myos varitykseltaan samanlainen kuin Momoa eli ruskeat silmat ja tumma tukka. 

Toki kroppa on hippasen erilainen :D 

Vierailija
29/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla. 

No höpsistä, onhan tuo nyt huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Olen 64-vuotias, ja valehtelematta olen nuoremman naäköinen kuin tuo nainen.

Vierailija
30/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista ihan kuin Keanu ottaisi jonkun persjalkaisen maantienharmaa hiuksisen suomalaisen 24v siiderivalaan älykkään, mielenkiintoisen taiteilijanaisen sijaan!😂

M33

Niin totta! Varsinkin kun yha useampi mies ei valttamatta halua lapsia, niin eipa silla nuoruudella muuten oikein mitaan tee, enempi haittaa kuin hyotya, mikali omaan mieheen on uskomista. 

Vierailija
31/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31. 

Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :) 

Niin, mutta onko sun mies Jason Momoan kaltainen puolijumala, jonka edessä lankeaisi ainakin puolet maailman naisista, jos hän vähän silmää iskisi?

No eihan kukaan ole Jason Momoan kaltainen ;) Mutta kyllahan tuo kylilla paita kaantaa, varsinkin nykyaan kun on kasvattanut kieltamatta - nyt kun Momoan googletin - varsin momoatyyppisen parran. ;)

On myos varitykseltaan samanlainen kuin Momoa eli ruskeat silmat ja tumma tukka. 

Toki kroppa on hippasen erilainen :D 

Mikä Jasonissa kiehtoo, en kyllä ymmärrä? Yhtä typerä ilmestys kuin se joku Fabio vaimikäsenytoli. Lällynaamainen nysväke. Piste.

Vierailija
32/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No höpsistä, onhan tuo nyt huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Olen 64-vuotias, ja valehtelematta olen nuoremman naäköinen kuin tuo nainen.

Johtunee siita, etta hymyilee, jollon (naurun)rypyt korostuu varsinkin noin hoikalla ihmisella. 

Olen itse 44 ja mulla on kanssa huomattavasti vahemman ryppyja, mika toki johtuu siita etta olen huomattavasti isokokoisempi kuin ko. nainen, eli mun kasvotkin on pyoreammat ja niissa on enemman taytetta. ;D Silloin ryppyja nakyy vahemman. 

Vierailija
33/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu on tyyppiesimerkki komeasta miehestä, jolla on valinnanvaraa naisissa. Hän ei syystä tai toisesta mene ulkonäkö tai nuoruus edellä, vaan vaatii tai toivoo puolisoltaan enemmän. Kaikkien kauneus rapistuu vuosien varrella, ihmisessä täytyy olla laajempi tarttumapinta kuin nätit hiukset tai sileä iho, tai se merkkilaukku. Korkea koulutustaan ei takaa sitä, että ihminen on mielenkiintoinen.

Vierailija
34/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keanullekkin elämä hymyilee taas vaihteeksi

Ja Keanu on fiksusti elänytkin, ei ole ollut otsikoissa alati vaihtuvien missukkatyhjäpäiden kanssa. Ilmeisesti ollut tosi kova paikka, tai no tietysti on, se lapsen ja puolison menetys.

Vierailija
35/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tarpeeksi vanhalta ollakseen Keanun äiti!

Isäs näytti kun sua teki.

Vierailija
36/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Keanun uusi naisystävä kaikissa kuvissa näytä noin iäkkäältä kuin aloituksessa.

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/7wbjSA1vy.2PmLhzUAMNNA--~A/YXBwaWQ9aG…

Vierailija
37/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt kannattaa alkaa rakentaa omaa arvoaan ja itsetuntoaan jollekin muulle, kuin nuoruudelle. Se nimittäin menee ohi.

Vierailija
38/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Keanun uusi naisystävä kaikissa kuvissa näytä noin iäkkäältä kuin aloituksessa.

Noilla on ihan saman muotoiset päät ja nenät. Jotenkin ihmiset tuppaa pariutumaan itsensä näköisten kanssa (ei aina, mutta usein).

Vierailija
39/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vanhan näköinen. Voisi olla äitinsä.

Vierailija
40/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahdus käynnissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi