Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O
Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯
Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Jännä juttu tähän väliin;
En tunne yhtäkään naista, joka pitäisi Momoaa mitenkään komeana tai haluttavana. Miehet toitottavat hänen komeuttaan huomattavasti enemmän. Omaan makuuni Momoa on liian luolamiesmäinen ja kolho, sama pätee toiseen miesten suosikkiin, Joe Mangianelloon.No minä kyllä tunnen ja monta. Mitä olen havaintoja asiasta tehnyt, niin feminismiin kallellaan olevat naiset eivät tykkää Momoasta (tai eivät kehtaa ääneen tunnustaa), mutta ns. tavalliset naiset kyllä ihailevat. Näin siis karkeasti jakaen.
Olen feministi ja ihan lämminverinen nainen. Momoa saa kyllä veren kiertämään.
Noissa kuvissa näyttää tosiaan ikäistään vanhemmalta. Liekö syynä sitten epäonnistunut stailaus, meikki, hiukset, vahvat salamavalot vai mikä.
Mutta esim. tässä kuvassa https://cdn2.lamag.com/wp-content/uploads/sites/6/2019/05/moca-keanu-bi… on sen näköinen että useimmat 46-vuotiaat naiset olisivat iloisia jos näyttäisivät tuolta.
Ja tässäkin https://www.unilad.co.uk/wp-content/uploads/2019/11/PA-43374329.jpg ikäisensä näköinen, ei ainakaan vanhemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Keanu 55!! Ei kyllä uskoisi kun miettii 55v miehiä.
Monet suomalaiset miesjulkkikset kuolee tuon ikäisenä.
Ehkä Keanun päihdevalinta on paljon terveellisempi ja kenties hän ei syö lihaa kuten ne marketissa käyvät papparaiset tekee.
Viisi vuotta menee aika nopeaan ja sitten on jo. Sitä ei saa sanoa, mutta todella vanha. Kenties viimeinen vuosikymmen kohtuullista jaksavaa elämää.
Moni viisikymppinen on niin heikossa hapessa että sääliksi käy.
luin että tupakoisi. Tai kannabis?
Onko tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Noissa kuvissa näyttää tosiaan ikäistään vanhemmalta. Liekö syynä sitten epäonnistunut stailaus, meikki, hiukset, vahvat salamavalot vai mikä.
Mutta esim. tässä kuvassa https://cdn2.lamag.com/wp-content/uploads/sites/6/2019/05/moca-keanu-bi… on sen näköinen että useimmat 46-vuotiaat naiset olisivat iloisia jos näyttäisivät tuolta.
Ja tässäkin https://www.unilad.co.uk/wp-content/uploads/2019/11/PA-43374329.jpg ikäisensä näköinen, ei ainakaan vanhemman.
Miksi kuvan oikealla puolella oleva mies katsoo niin vihaisesti?
Kaunis säteilevä hymy tuolla naisella, vartalo kunnossa ja nuorekkaat vartalon liikkeet kun videoklippejä vilkaisin. Mielestäni sopivat hyvin yhteen, jotain samaa ulkonäössä ja olemuksessa. Ihana mielenkiintoinen pari myös ulkonäöllisesti.
Siis tuo nainenhan on jo vuosikymmenen nuorempi kuin Keanu. Ja kritisoidaan siitä että vielä nuorempi olisi tullut ottaa? Mielestäni kaunis ja sopusuhtaisen oloinen pari, näyttävät oikeasti onnellisilta.
Siis luulevatko oikeasti jotkut että 46-vuotiaan kuuluisi näyttää vielä 20-vuotiaalla.. voihan sitä käydä kirurgin veitsen alla mutta se on tarkoitettukin niille jotka haluavat näyttää muovisilta lopun ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Jumatsuikka mulla olisi siis mahikset.olen 48.
Ootko yhtä kaunis kuin Lisa Bonet? Ei pelkkä ikä merkkaa...
Pelkkä kauneusko merkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen, onnellisen oloinen pari.
Mutta on tosiaan aika järkkyä, miten ihmiset ovat niin tottuneita siihen, että viisikymppisen miehen rinnalla pitää olla se parikymppinen nainen, joten tällainen pariskunta, jossa molemmat ovatkin keski-ikäisiä, herättää pahennusta ja mollausta. Siis ihanko oikeasti näin moni ajattelee, että naisilla ei ole tarjota miehelle muuta kuin nuori ikänsä?
Ei kai kukaan olettanut, että pitäisi seurustella 20v tytön kanssa. Tuo nainen nyt vaan sattuu näyttämään Keanun äidiltä tuossa kuvassa, se kai kummastutti...
Monet suomalaiset miesjulkkikset kuolee tuon ikäisenä.
Ehkä Keanun päihdevalinta on paljon terveellisempi ja kenties hän ei syö lihaa kuten ne marketissa käyvät papparaiset tekee.
Viisi vuotta menee aika nopeaan ja sitten on jo. Sitä ei saa sanoa, mutta todella vanha. Kenties viimeinen vuosikymmen kohtuullista jaksavaa elämää.
Moni viisikymppinen on niin heikossa hapessa että sääliksi käy.