Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O
Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯
Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏
Kommentit (191)
MIKSI hänen olisi pitänyt haluta nuorempi? 😮
Näyttää tarpeeksi vanhalta ollakseen Keanun äiti!
On kyllä parikymmentä vuotta ikäistään vanhemman näköinen. Mutta sitäkin sitten arvosteltaisiin jos Keanu olisi pokannut jonkun parikymppisen tytön.
Harmaantua nyt voi jo kolmikymppisenä, mutta tuo kyllä näyttää muutenkin jo 50-60 -vuotiaalta.
Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Ulkonäkö ei parisuhteessa kanna pitkälle, kyllä se pään sisältö on olennaisempaa.
Ihan rehellisesti ap, jos sua tulisi baarissa iskemään sen näköinen ja ikäinen nobody kuin Keanu on tuossa kuvassa, innostuisitko?
Vierailija kirjoitti:
MIKSI hänen olisi pitänyt haluta nuorempi? 😮
Koska se on luonnollista. Mummelin näköisen naisen haluaminen on henkinen hätäviesti. Keanulla ei ole nyt asiat hyvin.
Jollakin on jumittunut hymiönäppäin päälle.
Aloituksestasi päätellen en kyllä yhtään ihmettele, miksi ei ole valinnut kumppanikseen nuorempaa.
N26
Keanu on täydellinen. Se ottaa sen kenet haluaa, eikä mitään typerää nuorta bimboa koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti ap, jos sua tulisi baarissa iskemään sen näköinen ja ikäinen nobody kuin Keanu on tuossa kuvassa, innostuisitko?
Keanu on hyvin seksikäs mies. Pitkä, tumma, silmät ovat upeat...
Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla.
Keenu itse turvautunut väripurkkiin siitäkin edestä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?
Itsehan olen 44 ja mun miesystava tayttaa ensi kuussa 31.
Nykyaan kun naiset on muutakin kuin kodinkone ja lapsitehdas, on tarkeaa etta siella paan sisallakin on jotain. Yllattaen paljon mukavampi viettaa aikaa puolison kanssa jos vintilla on muutakin kuin yksi lepakko. :)
Niin, mutta onko sun mies Jason Momoan kaltainen puolijumala, jonka edessä lankeaisi ainakin puolet maailman naisista, jos hän vähän silmää iskisi?
Niin no suurin osa pariskunnista on ikäeroltaan alta 10 vuotta. Aikuiset tuppaa valitsemaan parikseen ihmisen, jonka kanssa on elämänkokemus ja muut asiat samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jumatsuikka mulla olisi siis mahikset.olen 48.
Keanu ei ole niin pinnallinen.