Kannattaako pitää tällaiset "pikkujoulut"?
Eli mennä syömään perheen kanssa, kun meidän yrityksessä on töissä vaan mies ja minä? Lapsi tulisi tietysti myös mukaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedätteks te perseet ja päädytte varastoon nussimaan?
Ei, koska olemme lapsen kanssa aina. Ei ole yökyläpaikkaa.
Teillä ei ole yhtään ystävää eikä sukulaista ettekä voi palkata lapsenvahtia? Kyllä on vaikeaa.
Niin. Ei kaikilla ole.
Palkattavat lastenvahditkin on pienillä paikkakunnilla kiven alla, jos sielläkään.
Miten tämä on niin vaikea ymmärtää?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken edellämainitun lisäksi toki 'yrityksenne' maksaa kaikkien 'työntekijöiden' ruuan + ruokajuomat + taksin kotiin... Ei huono pissittää nuokin rahat eli kotiuttaa kaikki, mikä 'yrityksestä' irti lähtee! :/ Just!
Verottaja ei valitettavasti hyväksy tällaisia kuluja 1 hengen yrityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedätteks te perseet ja päädytte varastoon nussimaan?
Ei, koska olemme lapsen kanssa aina. Ei ole yökyläpaikkaa.
Teillä ei ole yhtään ystävää eikä sukulaista ettekä voi palkata lapsenvahtia? Kyllä on vaikeaa.
Niin. Ei kaikilla ole.
Palkattavat lastenvahditkin on pienillä paikkakunnilla kiven alla, jos sielläkään.
Miten tämä on niin vaikea ymmärtää?
ohis
Siten, että olen itsekin äiti ja kun esikoinen oli pieni, asuimme tuppukylässä ilman läheisiä. Laitoin mol:n sivuille ilmoituksen "Palkataan lapsenvahti", johan rupesi löytymään. Aivan varmasti löytyy Facebookistakin. Ei ne ole missään kiven alla, itsekin olen vahtinut naapureiden lapsia. Elämä on just niin vaikeaa kun itse haluaa.
Joo ei jaksais aina kuunnella näitä "ei oo yökyläpaikkaa" valituksia. Kyllä aina on vaihtoehtona, että palkkaa lastenvahdin ja menee hotelliin panemaan.
Ohjelmaa ei varmaan ole vielä päätetty kun vasta mietitään pidetäänkö niitä, mutta on herttaista kun ulkopuolisetkin on niin innoissaan, että ehdottavat jo ohjelmanumeroita.
-eri