Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeaako työnhakuni jos työkkäri itse ei soita mulle 3kk välein?

Vierailija
04.11.2019 |

Huomasin vain, että mennyt reilusti yli 3kk eikä sieltä päin ole kuulunut mitään? Itse olen tehnyt aiemmin syksystä sovitut "tehtävät" ja ilmoittanut niistä asiontipalvelussa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele ihan rauhassa vain heidän soittoaan. Kyllä he soittavat ajallaan. Heillä vaan voi olla niin paljon muitakin asiakkaita joihin ovat yhteyksissä. Ainakin mulla kesti melkein neljä kuukautta ennen kuin yhtäkään yhteyttä ottivat.

Vierailija
2/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla, mutta ei se katkea jos olet tehnyt tehtäväsi. Onpa naurettavaa edes sanoa noin, aikuinen tekemässä jotain työkkärin "tehtäviä"! 😂 No joka tapauksessa, ovat varmaan jossain vaiheessa yhteydessä uusien tehtävien merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mulle ei soitettu vuoteen. Ei korvaukset katkenneet. Jos olet tehnyt sen mikä pyydetty on voit olla rauhassa tuosta.

Vierailija
4/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos! :) ymmärsin sen siis jotenkin niin, että 3kk on voimassa se työnhaku ja sitten soittavat ja uusivat, mutta näköjään ymmärsin vain väärin. Ap

Vierailija
5/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katkea työnhaku, käyt vain tsekkaamassa siellä Te-toimiston oma asiointi-sivulla säännöllisesti, että ei ole tullut uusia "tehtäviä". Ei mulle ole sieltä soitettu yli vuoteen. 

Vierailija
6/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan muita, ei katkea, kun olet tehnyt ne sovitut tehtävät ("ihanan" peruskoulumeininkiä!) ja kuitannut ne suoritetuiksi siellä oma-asiointisivulla. Minun kohdallani on parhaimmillaan kestänyt puoli vuotta, ennen kuin mitään on kuulunut sieltä päin. Varmaan virkailijat aivan ylityöllistettyjä siellä kaikkien älyttömien pikkutoimenpiteiden ja byrokratian kanssa pelleilyn takia.

Vierailija
7/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kiitos! :) ymmärsin sen siis jotenkin niin, että 3kk on voimassa se työnhaku ja sitten soittavat ja uusivat, mutta näköjään ymmärsin vain väärin. Ap

Virkailijalla on 800 asiakas, 3 kuukaudessa on noin 63 työpäivää eli päivässä pitää soittaa 13 puhelua. Jos on sairaana tai lapset on sairaana, puheluja alkaa kertyä, kukaan ei kanna niistä huolta. Jokaiseen puheluun liittyy kirjaamisia, osaan lausuntojen tekemistä, yhteydenottoja vaikka sossuun jne. ja lisäksi nin 6 asiakasta päivässä ei vastaa lainkaan, heille menee tekstiviesti (puheluja on siis päivässä noin 20, osaan tulee vastaus, osaan ei).

Vierailija
8/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa. Kyllä sä ap ihan oikein olet ymmärtänyt ton kolmen kuukauden tavoitteen, sehän se heidän pyrkimys on. Tosin sitten, sen vuoden jälkeen kun puhelu tuli mulle tehtiin selväksi, että mun kohdalla syy oli ikä, yli viisikymppinen. Ystävällinen virkailija oli, mutta suorasanainen. Silloin kyllä tuntui pahalta, eilen osaava työntekijä, tänään mihinkään kelpaamaton työtön.

Nythän toi uusi työministeri Harakka on nostanut tämän aiheen pinnalle. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.

Tsemppiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän