Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns ikisinkkumies. Ei minussa ole mitään muuta vikaa kuin etten aktiivisesti hae seuraa.

Vierailija
04.11.2019 |

Uskokaa pois, suomessa riittää tuo. Naiset ovat täysin passiivisia, ainakin pk seudulla on näin.

En edes tietäisi olevani komea jollen olisi käynyt ulkomailla. Joo, on sitä muutaman kerran täällä suomessakin minua sanottu hyvännäköiseksi mutta sen olisin laittanut vaan kohteliaisuuden piikkiin kun niin harvoin on tapahtunut.

Kysykää pois vaan jos on jotain kysyttävää.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pintaa raaputtamalla paljastuu naisvihaaja, niin kyllä se on aivan helvetinmoinen vika ja ihan yksiselitteinen syy ikisinkkuuteen. Haisee kauas.

Av mammat nyt haiskahtaa naisvihaajan ihan jokaisesta suomalaisesta miehestä joka tänne kirjoittelee.

Vierailija
162/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pintaa raaputtamalla paljastuu naisvihaaja, niin kyllä se on aivan helvetinmoinen vika ja ihan yksiselitteinen syy ikisinkkuuteen. Haisee kauas.

Av mammat nyt haiskahtaa naisvihaajan ihan jokaisesta suomalaisesta miehestä joka tänne kirjoittelee.

Samaa olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan kaikkia niitä naisia, jotka kiertävät ap:n kaukaa tosielämässä. Palstalla julkituodut asenteet näkyvät kyllä käytännössäkin. Ei ole mikään ihme, ettei kulaan halua tutustua ihmiseen, joka pitää toisia lähtökohtaisesti huonoina.

Vierailija
164/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan kaikkia niitä naisia, jotka kiertävät ap:n kaukaa tosielämässä. Palstalla julkituodut asenteet näkyvät kyllä käytännössäkin. Ei ole mikään ihme, ettei kulaan halua tutustua ihmiseen, joka pitää toisia lähtökohtaisesti huonoina.

Ihan sama se on kaikille kavereillekin eikä ne täällä kirjoittele. Sille koulun komeimmalle taisi joku muija tehdä aloitteen 5v sitten, joo.

Mutta juu, pakko sen on olla piilevän "naisvihan" syytä.

Vierailija
165/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama se on kaikille kavereillekin eikä ne täällä kirjoittele. Sille koulun komeimmalle taisi joku muija tehdä aloitteen 5v sitten, joo mutta juu, pakko sen on olla piilevän "naisvihan" syytä.

Jos te olitte vielä koulussa 5 v sitten niin mikään kiire suhteisiin ei ole. Vinkiksi, niitä ei myöskään tule, ellei pysty suhtautumaan naisiin normaalisi, ihmisinä, yksilöinä.

Vierailija
166/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikka: naiset on kamalia, maksullisia hooria.

Ja sellainen nainen pitäisi heti saada, tai syrjäytyy ja elämä suunnilleen loppuu. :)

Vierailija
167/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikka: naiset on kamalia, maksullisia hooria.

Ja sellainen nainen pitäisi heti saada, tai syrjäytyy ja elämä suunnilleen loppuu. :)

Taisi kyllä mennä väärään ketjuun toi kommentti.

Vierailija
168/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä katkerille naisille löytyy joku mies joka teistä huolehtii ja on uskollinen siitä luonteenlaadustanne huolimatta.

Minä nyt en vaan kuitenkaan sitä jaksaisi tehdä.

Terv, "naisvihaaja" ap

Vierailija
169/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no nää vastaukset nyt kertoo kaiken siitä miksi en tee aloituksia. Naisilla on niin vastenmielinen käytös nykyisin että mielummin olen sinkku kun käyn ison läjän paskaa jotta ehkä löytyisi joku hyvä.

Mutta joo, pointti oli nyt se että turha hakea kaukaa mitään vikoja (tai suorastaan keksiä niitä) kuten teillä aina on tapana tehdä ikisinkku mies ketjuissa. Kun ei niitä sen kummempia vikoja välttämättä ole.

Se on hyvä niputtaa kaikki naiset yhteen ja luonnehtia pääsääntöisesti "läjäksi p_askaa". Vaikka saisit naisen, joka käyttäytyy sinua miellyttävällä tavalla, aika suurella todennäköisyydellä sitä naista alkaisi jossain vaiheessa häiritä se, että kumppanin mielestä valtaosa naisista on pelkkää p_askaa.

Toisekseen, kaikista tylyimpiä ovat usein ne 10% naisista, jotka ovat erittäin kauniita ja joita lähestytään ihan joka paikassa koko ajan. Tylyys johtuu siitä kun haluaisi edes joskus olla jossain rauhassa ja osa on parisuhteissa eikä sen takia lämpene jokaiselle iskijälle. Sitten miehet yleistää tämän koskemaan kaikkia naisia, mutta unohtavat ne tavallisemman näköiset, joihin olisi saumaa.

Onkohan minun tavassani lähestyä naisia, kun pääosin niiltä kauneimmilta en ole saanut tylyä kohtelua, suoraa ja rehellistä kyllä toisinaan, eli "Kiitos kiinnostuksesta, mutta ei kiitos lähemmälle tutustumiselle", tosin usein ihan pisemmän keskustelun jälkeen. Muutama näistä on aina jatkossa tavatessamme tullut vaihtamaan kuulumisia.

Sitten ne tavallisemman näköiset naiset ovat kyllä tylyttäneet, vaikka tarkoitukseni on vaan ollut vaihtaa muutama ystävällinen sana. Tai ehkä juuri siksi ovat tylyttäneet, kun en ole ollutkaan iskemässä. :)

Vierailija
170/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi APlle kysymys: olisiko hänelle parisuhdekumppaniksi ok nainen, joka aktiivisesti ottaa häneen kontaktia, on ihan nätin näköinen ja mukava, eikä halua lapsiperhe-elämää, on siis lapseton - ja on kelpuuttanut YH-miehiä vain seksiin?

Vierailija
171/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä katkerille naisille löytyy joku mies joka teistä huolehtii ja on uskollinen siitä luonteenlaadustanne huolimatta.

Terv, "naisvihaaja" ap

Meillä on perheet. Älä sure, ei sinua kukaan pyydä itsestään huolehtimaan. Ylipäätään aikuiset huolehtivat ihan itse itsestään, mitä jonne tokikaan ei tiedä.

Vierailija
172/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin naisille on tosi kova paikka havaita, että jokainen mies ei aktiivisesti liehittelekään heitä. Näin se vaan on.

Määrittele ”naiset”.

Vierailija
173/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv, "naisvihaaja" ap

Miltä vuosikymmeneltä olet? Ei aikuinen nykynainen tarvitse mitään elättäjää/huolenpitäjää vaan tasaveroisen kumppanin. Sinkkunakin elämä on ihan hienoa ja onnellista. Katkerampi olin silloin kun olin suhteessa mieheen joka arvosteli muita minkä kerkesi ja piti itseään jotenkin fiksumpana. Jätin hänet muutama vuosi sitten ja elää edelleen yksin, enkä ihmettele.

Vierailija
174/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no nää vastaukset nyt kertoo kaiken siitä miksi en tee aloituksia. Naisilla on niin vastenmielinen käytös nykyisin että mielummin olen sinkku kun käyn ison läjän paskaa jotta ehkä löytyisi joku hyvä.

Mutta joo, pointti oli nyt se että turha hakea kaukaa mitään vikoja (tai suorastaan keksiä niitä) kuten teillä aina on tapana tehdä ikisinkku mies ketjuissa. Kun ei niitä sen kummempia vikoja välttämättä ole.

Se on hyvä niputtaa kaikki naiset yhteen ja luonnehtia pääsääntöisesti "läjäksi p_askaa". Vaikka saisit naisen, joka käyttäytyy sinua miellyttävällä tavalla, aika suurella todennäköisyydellä sitä naista alkaisi jossain vaiheessa häiritä se, että kumppanin mielestä valtaosa naisista on pelkkää p_askaa.

Toisekseen, kaikista tylyimpiä ovat usein ne 10% naisista, jotka ovat erittäin kauniita ja joita lähestytään ihan joka paikassa koko ajan. Tylyys johtuu siitä kun haluaisi edes joskus olla jossain rauhassa ja osa on parisuhteissa eikä sen takia lämpene jokaiselle iskijälle. Sitten miehet yleistää tämän koskemaan kaikkia naisia, mutta unohtavat ne tavallisemman näköiset, joihin olisi saumaa.

Onkohan minun tavassani lähestyä naisia, kun pääosin niiltä kauneimmilta en ole saanut tylyä kohtelua, suoraa ja rehellistä kyllä toisinaan, eli "Kiitos kiinnostuksesta, mutta ei kiitos lähemmälle tutustumiselle", tosin usein ihan pisemmän keskustelun jälkeen. Muutama näistä on aina jatkossa tavatessamme tullut vaihtamaan kuulumisia.

Sitten ne tavallisemman näköiset naiset ovat kyllä tylyttäneet, vaikka tarkoitukseni on vaan ollut vaihtaa muutama ystävällinen sana. Tai ehkä juuri siksi ovat tylyttäneet, kun en ole ollutkaan iskemässä. :)

En ole erikoisen kaunis, enkä todellakaan hoikka ja sporttinen, mitä täällä yleensä ihanteena pidetty, mutta käytökseni on kyllä ylempänä mainitun kaltaista uusille ihmisille. Miksi olla tyly jos toinen osapuoli on asiallinen? Muutenkin juttelemaan tulo mielletään liikaa pelkäksi iskuyritykseksi, miksei voi vaan tulla jutulle ilman sen suurempia ennakko-odotuksia? Ei tarvitsisi niitä pakkejakaan jännätä niin että aloitteen tekeminenkin jää.

Vierailija
175/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi APlle kysymys: olisiko hänelle parisuhdekumppaniksi ok nainen, joka aktiivisesti ottaa häneen kontaktia, on ihan nätin näköinen ja mukava, eikä halua lapsiperhe-elämää, on siis lapseton - ja on kelpuuttanut YH-miehiä vain seksiin?

Tämä, niiin tämä! Etenkin tuo viimeinen lause :D

Hemmetin kaksinaismoralistit.

Vierailija
176/176 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv, "naisvihaaja" ap

Asuin yli 20 vuotta yksin/yh:na ennen nykyisen puolisoni tapaamista, niistä olin täysin sinkkuna seitsemän vuotta, joten en usko tarvitsevani huolenpitäjää. Sen sijaan olen onnellinen siitä, että lopulta löysin rakastavan elämänkumppanin, jonka kanssa on tasa-arvoinen parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä