Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns ikisinkkumies. Ei minussa ole mitään muuta vikaa kuin etten aktiivisesti hae seuraa.

Vierailija
04.11.2019 |

Uskokaa pois, suomessa riittää tuo. Naiset ovat täysin passiivisia, ainakin pk seudulla on näin.

En edes tietäisi olevani komea jollen olisi käynyt ulkomailla. Joo, on sitä muutaman kerran täällä suomessakin minua sanottu hyvännäköiseksi mutta sen olisin laittanut vaan kohteliaisuuden piikkiin kun niin harvoin on tapahtunut.

Kysykää pois vaan jos on jotain kysyttävää.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyn nyt sitten sellaista että, millainen nainen sulle kelpaisi jos naisen haluaisit?

Mukava, ainakin jotenkuten kaunis ja lapseton. Jos sillä on lapsi niin seksiseuraksi vaan.

Ja sieltähän se ikävä persoonallisuus pilkistää. Luuletko ettei ihmiset sitä näe?

Jep. Jos "sillä" on lapsi...hieno esineellistäminen ensinnäkin. Ainakin itsestäni voisin sanoa että olen vain parantunut äitiyden myötä. Nyt muutaman vuoden ollut sinkkuna omasta tahdosta kun en jaksa deittipalstoilla roikkua ja ehkä kerran kuussa baarissa/keikalla käyn.

Mukavaa olisi kyllä että ihmiset juttelisivat vieraillekin enemmän ihan arkitilanteissa, ehkä sitten joskus tapaisi sellaisen jonka kanssa voisi parisuhdetta harkita :)

Aloitapa ihan itse juttelu vieraalle arkisessa tilanteessa, miksi sysäät muille asian jonka voit tehdä niin helposti itsekin? Avaat suusi ja puhut.

Miehet puhuvat täällä pääosin ihan sitä samaa kieltä kuin sinäkin ja senhän sinä osaatkin, joten aktiivisuutta.

Myönnän että olen arempi tekemään aloitteita, vaikka juttelemaan lähdenkin helposti jos joku aloitteen tekee. Hymyileväinen ja ystävällinen/asiallinen olemus minulla on lähes aina. Monet ihmiset viilettävät kiireessä tai naama mytyssä, tai tuijottavat puhelimiaan, silloin juttelun aloitus on aika hankalaa.

Nämä naama mytyssä kulkevat ja puhelimia tuijottavat ihmiset eivät luultavimmin edes toivo aloitteita. Aloitteet kannattaa tehdä niille, jotka vaikuttavat ulospäin avoimilta.

No siinä tapauksessa aloitteita toivovia tuntuu olevan melko vähän, isossakin kaupungissa.

Se on ihan todennäköistä. Eiköhän suurin osa niistä, joilla on aktiivinen haku päällä, etsi kumppania muualta kuin satunnaisista ihmisistä kaupungilta.

Vierailija
82/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten naiset antavat ohjeeksi, että kyllä se parisuhde löytyy kun lakkaa etsimästä, kyllä se oikea tulee vastaan jne. :D Tuo toimii ehkä naisilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten naiset antavat ohjeeksi, että kyllä se parisuhde löytyy kun lakkaa etsimästä, kyllä se oikea tulee vastaan jne. :D Tuo toimii ehkä naisilla

Tuo sanonta perustuu vain siihen että epätoivoisuus on turn-off.

Vierailija
84/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no nää vastaukset nyt kertoo kaiken siitä miksi en tee aloituksia. Naisilla on niin vastenmielinen käytös nykyisin että mielummin olen sinkku kun käyn ison läjän paskaa jotta ehkä löytyisi joku hyvä.

Mutta joo, pointti oli nyt se että turha hakea kaukaa mitään vikoja (tai suorastaan keksiä niitä) kuten teillä aina on tapana tehdä ikisinkku mies ketjuissa. Kun ei niitä sen kummempia vikoja välttämättä ole.

Jos pidät naisia vastenmielisinä ja ulostemassana niin eiköhän siinä ole selitys sille, miksi et saa kehuja tai alotteita.

Vierailija
85/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jäin vielä miettimään viestiäsi. Et ole mielestäni vastannut vieläkään niin muutamaan hyvin helppoon kysymykseen. Jos väität naisia passiivisiksi, niin minkälainen itse olet? Eli:

Mietipä muuten itseäsi silloin kun käyt vaikka kaupassa, katsotko muita ihmisiä silmiin? Sanotko sanan tai kaksi vaikka kassajonossa seuraavana seisovalle ihan mukavan näköiselle naiselle? Mietin vain, että kuka

Moikkaatko vaikka kaupassa monta kertaa vastaan tullutta kivan näköistä naista?

Menetkö lounastunnilla istumaan samaan pöytään jonkun naisen kanssa vain ihan sen takia, että on kiva istua ja vaihtaa siinä ehkä muutama sana ja jos ei onnistu, niin ok, ei sitten. Tai uskaltaako joku nainen tulla istua samaan pöytään sinun kanssasi vai oletko niin pahantuulisen näköinen, että kukaan ei uskalla tehdä niin?

Oletko ollut aina tuollainen? Oletko jo ala-asteella ollut tyttöjä pakoon juokseva poika vai pystyitkö silloin juttelemaan heidän kanssaan?

Vierailija
86/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Mietipä muuten itseäsi silloin kun käyt vaikka kaupassa, katsotko muita ihmisiä silmiin? Sanotko sanan tai kaksi vaikka kassajonossa seuraavana seisovalle ihan mukavan näköiselle naiselle? Mietin vain, että kuka tässä on passiivinen...[/quote kirjoitti:

Ap, et ole vastannut vielä näihin kysymyksiin. Kirjoitit aloituksessa, että "Naiset ovat täysin passiivisia", mutta entä itse, kuinka passiivinen sinä olet?

Moikkaatko vaikka kaupassa monta kertaa vastaan tullutta kivan näköistä naista? Menetkö lounastunnilla istumaan samaan pöytään jonkun naisen kanssa vain ihan sen takia, että on kiva istua ja vaihtaa siinä ehkä muutama sana ja jos ei onnistu, niin ok, ei sitten. Tai uskaltaako joku nainen tulla istua samaan pöytään sinun kanssasi vai oletko niin pahantuulisen näköinen, että kukaan ei uskalla tehdä niin?

Oletko ollut aina tuollainen? Oletko jo ala-asteella ollut tyttöjä pakoon juokseva poika vai pystyitkö silloin juttelemaan heidän kanssaan? Mietin vain, että onko vika yksinäisyyteen kaikissa naisissa vai vain sinussa...

Moikkaatko vaikka kaupassa monta kertaa vastaan tullutta kivan näköistä naista?

- En moikkaa koska naiset eivät sitä tee.

Menetkö lounastunnilla istumaan samaan pöytään jonkun naisen kanssa vain ihan sen takia, että on kiva istua ja vaihtaa siinä ehkä muutama sana ja jos ei onnistu, niin ok, ei sitten. 

- En tee koska naiset eivät sitä tee. (Hei haloo, tää on suomi, missä kaikki nyt välttelee viimeiseen asti olla missään tekemisissä tuntemattomien kanssa.)

Tai uskaltaako joku nainen tulla istua samaan pöytään sinun kanssasi vai oletko niin pahantuulisen näköinen, että kukaan ei uskalla tehdä niin?

Ei naiset uskalla. En ole pahantuulisen näköinen.

Joo, ulkomailla sitten käyttäydyn erilailla kun on erilaiset sosiaaliset normit. Suomessa en viitsi koska naiset luulisivat (väärin) että olen pokaamassa.

- Ap

Vierailija
87/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no nää vastaukset nyt kertoo kaiken siitä miksi en tee aloituksia. Naisilla on niin vastenmielinen käytös nykyisin että mielummin olen sinkku kun käyn ison läjän paskaa jotta ehkä löytyisi joku hyvä.

Mutta joo, pointti oli nyt se että turha hakea kaukaa mitään vikoja (tai suorastaan keksiä niitä) kuten teillä aina on tapana tehdä ikisinkku mies ketjuissa. Kun ei niitä sen kummempia vikoja välttämättä ole.

Jos pidät naisia vastenmielisinä ja ulostemassana niin eiköhän siinä ole selitys sille, miksi et saa kehuja tai alotteita.

Kyllä sitä mennään case-by-case basis. Ei vaan huvita ihmisjoukosta alkaa selvittää ketkä kuuluu kuhunkin ryhmään. Kun nyt sinkkunakin viihdyn ja silleen. 

Naisetkaan eivät sitä jaksa tehdä joten turha toitottaa että se mikään suuri vika olisi.

- Ap

Vierailija
88/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyn nyt sitten sellaista että, millainen nainen sulle kelpaisi jos naisen haluaisit?

Mukava, ainakin jotenkuten kaunis ja lapseton. Jos sillä on lapsi niin seksiseuraksi vaan.

Ja sieltähän se ikävä persoonallisuus pilkistää. Luuletko ettei ihmiset sitä näe?

Mitä tuossa nyt oli niin ikävää? Sekö ettei minua kiinnosta leikkiä isää lapselle joka ei ole minun? 

Omilla lapsillani on jo isä enkä etsi heille toista sellaista. Parisuhteessa voi olla myös omissa asunnoissa asuen ja viettää aikaa vaikka vain silloin kun lapset ovat toisella vanhemmalla. Esim. itselleni edellytys tuo erillään asuminen, ainakin niin pitkään kun lapset asuvat kanssani.

Kylläpä on taas kaavoihin kangistunutta ajatusmallia...

Juuri tuollainen suhde olisi hyvä jos on lapset.

- Ap

Vierailija
89/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on noin sokea omille vajavaisuuksilleen, niin onko ihme että on yksin?

on melko ylimielistä tai ainakin putkinäköistä väittää että ihmisen ainoa vika on se, ettei hae seuraa aktiivisesti.

Vierailija
90/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Viimeinen lauseesi jo paljasti muunkin vian kuin passiivisuuden.

Ehkä monet ominaisuudet joita et itse näe vikoina ovat naisten silmissä sellaisia.

Niin, ehkä jotkut (varmaan yksinhuoltaja) naiset näkevät tuon vikana. Eipä hätää, ei heidän tarvitse minua kelpuuttaa.

En kuitenkaan voi uskoa että tuo juttu mitenkään liikuttaisi lapsettomia naisia.

Mä olen lapseton nainen ja pidän ehdottomasti suurena vikana.

Mites jos mies on yh ja hänellä on lapsia. Onko se sinulle ok alkaa hänen kanssaan suhteeseen?

En alkaisi yh-miehen kanssa suhteeseen, mutten käyttäisi myöskään seksileluna.

Eli yh-mies ei kelpaa mihinkään. Tiedetään. Ilman läheisyyttä ja kosketusta on elettävä, koska lasten äiti päättikin haluta helppoa elämää ilman vastuita.

Vierailija
91/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa nyt oli niin ikävää? Sekö ettei minua kiinnosta leikkiä isää lapselle joka ei ole minun? 

No mun silmissäni mies jolle kelpaa pelkkä seksiseura on jo viallinen. Tykkään enemmän tunnemiehistå.

Outo ajatus myös että pitäisi leikkiä isää, jos olisi parisuhteessa naisen kanssa, jolla lapsia. Maailmankuvasi poikkeaa siinä kohtaa aika suuren osan suomalaisia käsityksistä

Samaa mieltä, tai en sanoisi viallinen muttei välttämättä ykkösvaihtoehto parisuhteeseen. Seksisuhteita harrastavan miehen arvomaailma poikkeaa räikeästi omastani.

Jos kerta en halua perhekuvioihin sekaantua ja nainen on yksinhuoltaja niin ei siinä tapauksessa paljon muuta jää jäljelle kuin se seksi. Ja jos naisen kanssa sopii että ne kuviot ovat tuollaiset, niin mitä pahaa siinä on? Kyllä nyt naisetkin tykkäävät seksistä.

No jos molemmat haluaa sitä seksiä eikä nainenkaan halua muuta, niin siitä vaan. Lika barn leka bäst.

Itse haluan kuitenkin miehen joka harrastaa seksiä vain vakavammassa suhteessa. Eli muunlainen toimintatapa on mun silmissä vika.

Tämä just. Parisuhdeihminen ei harrasta seksisuhteita. Jos hän kohtaa ihmisen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, hän ei muodosta seksisuhdetta tämän kanssa vaan jatkaa parisuhteeseen kelpaavan etsimistä.

Ei pidä paikkaansa. Olen parisuhdeihminen henkeen ja vereen, mutta tullut nais(t)en toimesta jätetyksi. Ilman kosketusta en halua elää, vaikken sopivaa, luotettavaa kumppania olekaan löytänyt.

Vierailija
92/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että sinua jahdattaisiin ja yritettäisiin saada parisuhteeseen?

Olisihan se mukavaa jos joku osoittaisi kiinnostusta joskus vaikkei siitä kehittyisi mitään. Tai että edes tulisi juttelemaan jotta olisi joku naispuolinen ihan vaan ystävänä.

Otsikossa sanot, ettei sinussa ole muuta vikaa kuin ettet hae aktiivisesti. Nyt jo paljastui kuitenkin, ettei sinulla ole naispuolisia ystäviä. Minusta se on vika. Nuorella aikuisella on yleensä ystäviä. myös vastakkaisesta sukupuolesta.

Onko sinulla miespuolisia ystäviä, joiden kanssa pidät hauskaa? Matkailette, retkeilette, harrastatte, liikutte milloin missäkin, tutustutte toistenne muihin ystäviin jne?

Ap vaikuttaakin olevan aika pihalla naisista. Jos olisi naisia ystävinä, tajuaisi paremmin mitä asioita naiset voi pitää vikoina.

Tämä on ihan totta! Ennen naisia ajattelin esim. lyhyyttä tai kaljuutta ominaisuutena enkä vikana

ohis

Vierailija
93/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos ihminen on noin sokea omille vajavaisuuksilleen, niin onko ihme että on yksin?

on melko ylimielistä tai ainakin putkinäköistä väittää että ihmisen ainoa vika on se, ettei hae seuraa aktiivisesti.

Niin, mitä muita vajavaisuuksia sitä nyt sitten taas oli?

Vierailija
94/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan kotoa hae . Eikä ole kellään velvollisuutta olla aktiivinen sun suuntaan. Sä

Kenellä sitten mahtaa olla velvollisuus ja kenen suuntaan olla aktiivinen? Kun jonkunhan velvollisuus se kuitenkin loppupeleissä on, ei kaikki voi olla passiivisia.

Vierailija
95/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun silmissäni mies jolle kelpaa pelkkä seksiseura on jo viallinen. Tykkään enemmän tunnemiehistå.

Outo ajatus myös että pitäisi leikkiä isää, jos olisi parisuhteessa naisen kanssa, jolla lapsia. Maailmankuvasi poikkeaa siinä kohtaa aika suuren osan suomalaisia käsityksistä

Samaa mieltä, tai en sanoisi viallinen muttei välttämättä ykkösvaihtoehto parisuhteeseen. Seksisuhteita harrastavan miehen arvomaailma poikkeaa räikeästi omastani.

Jos kerta en halua perhekuvioihin sekaantua ja nainen on yksinhuoltaja niin ei siinä tapauksessa paljon muuta jää jäljelle kuin se seksi. Ja jos naisen kanssa sopii että ne kuviot ovat tuollaiset, niin mitä pahaa siinä on? Kyllä nyt naisetkin tykkäävät seksistä.

No jos molemmat haluaa sitä seksiä eikä nainenkaan halua muuta, niin siitä vaan. Lika barn leka bäst.

Itse haluan kuitenkin miehen joka harrastaa seksiä vain vakavammassa suhteessa. Eli muunlainen toimintatapa on mun silmissä vika.

Tämä just. Parisuhdeihminen ei harrasta seksisuhteita. Jos hän kohtaa ihmisen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, hän ei muodosta seksisuhdetta tämän kanssa vaan jatkaa parisuhteeseen kelpaavan etsimistä.

Ei pidä paikkaansa. Olen parisuhdeihminen henkeen ja vereen, mutta tullut nais(t)en toimesta jätetyksi. Ilman kosketusta en halua elää, vaikken sopivaa, luotettavaa kumppania olekaan löytänyt.

Sitten meillä on erilaiset käsitykset.

Vierailija
96/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimesta....

Vierailija
97/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että sinua jahdattaisiin ja yritettäisiin saada parisuhteeseen?

Haluaa ap. Thaikkulassa hänestä pidettiin kovasti, naiset suorastaan taistelivat hänen huomiotaan, mutta täällä hän ei ole mitään. Oih ja voih. Nyt jää äitimuori ilman lapsenlapsia.

Onko lääkitys katkolla?

Vierailija
98/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meissä kaikissa on jotain vikaa. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tottakai mies joutuu olemaan aloitteellinen, jos haluaa pariutua.

Vierailija
99/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisilla on niin vastenmielinen käytös nykyisin…" Tästä voi päätellä, että olet jonkinlainen naisvihaaja. En jaksaisi itse kuunnella tuollaista. 

Vierailija
100/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kysyttävää mutta haluan antaa peukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan