Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns ikisinkkumies. Ei minussa ole mitään muuta vikaa kuin etten aktiivisesti hae seuraa.

Vierailija
04.11.2019 |

Uskokaa pois, suomessa riittää tuo. Naiset ovat täysin passiivisia, ainakin pk seudulla on näin.

En edes tietäisi olevani komea jollen olisi käynyt ulkomailla. Joo, on sitä muutaman kerran täällä suomessakin minua sanottu hyvännäköiseksi mutta sen olisin laittanut vaan kohteliaisuuden piikkiin kun niin harvoin on tapahtunut.

Kysykää pois vaan jos on jotain kysyttävää.

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä taas en ole koskaan "aktiivisesti etsinyt parisuhdetta" (en edes tiedä mitä silloin tehdään?), silti noita miehiä on pyörinyt ympärillä riesaksi asti. Viimeisin tuli vastaan kadulla. Yhdessä on oltu kaksi vuotta. Ole sinä vapaasti sinkku, mun ei tarvitse.

Vierailija
42/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyn nyt sitten sellaista että, millainen nainen sulle kelpaisi jos naisen haluaisit?

Mukava, ainakin jotenkuten kaunis ja lapseton. Jos sillä on lapsi niin seksiseuraksi vaan.

Ja sieltähän se ikävä persoonallisuus pilkistää. Luuletko ettei ihmiset sitä näe?

Mitä tuossa nyt oli niin ikävää? Sekö ettei minua kiinnosta leikkiä isää lapselle joka ei ole minun? 

No mun silmissäni mies jolle kelpaa pelkkä seksiseura on jo viallinen. Tykkään enemmän tunnemiehistå.

Outo ajatus myös että pitäisi leikkiä isää, jos olisi parisuhteessa naisen kanssa, jolla lapsia. Maailmankuvasi poikkeaa siinä kohtaa aika suuren osan suomalaisia käsityksistä

Samaa mieltä, tai en sanoisi viallinen muttei välttämättä ykkösvaihtoehto parisuhteeseen. Seksisuhteita harrastavan miehen arvomaailma poikkeaa räikeästi omastani.

Jos kerta en halua perhekuvioihin sekaantua ja nainen on yksinhuoltaja niin ei siinä tapauksessa paljon muuta jää jäljelle kuin se seksi. Ja jos naisen kanssa sopii että ne kuviot ovat tuollaiset, niin mitä pahaa siinä on? Kyllä nyt naisetkin tykkäävät seksistä.

No jos molemmat haluaa sitä seksiä eikä nainenkaan halua muuta, niin siitä vaan. Lika barn leka bäst.

Itse haluan kuitenkin miehen joka harrastaa seksiä vain vakavammassa suhteessa. Eli muunlainen toimintatapa on mun silmissä vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että sinua jahdattaisiin ja yritettäisiin saada parisuhteeseen?

Olisihan se mukavaa jos joku osoittaisi kiinnostusta joskus vaikkei siitä kehittyisi mitään. Tai että edes tulisi juttelemaan jotta olisi joku naispuolinen ihan vaan ystävänä.

Otsikossa sanot, ettei sinussa ole muuta vikaa kuin ettet hae aktiivisesti. Nyt jo paljastui kuitenkin, ettei sinulla ole naispuolisia ystäviä. Minusta se on vika. Nuorella aikuisella on yleensä ystäviä. myös vastakkaisesta sukupuolesta.

Onko sinulla miespuolisia ystäviä, joiden kanssa pidät hauskaa? Matkailette, retkeilette, harrastatte, liikutte milloin missäkin, tutustutte toistenne muihin ystäviin jne?

Ap vaikuttaakin olevan aika pihalla naisista. Jos olisi naisia ystävinä, tajuaisi paremmin mitä asioita naiset voi pitää vikoina.

En minä nyt väitä olevani mikään täydellinen, vaan sitä vaan ettei mitään suurempia vikoja löydy.

Vastauksesi ovat jo paljastaneet merkittäviä vikoja .

Ehkä mutta selittäkääpä mitä noissa vastauksissa on niin pahaa. Ehkä opin jotain.

Eikös sulle ole jo vastailtu?

Vierailija
44/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla nope tuli myös tuossa lapsikohdassa. Sulla on naiselle kriteeri x (lapseton), mutta joustat siitä seksin vuoksi. Periaate joka ei sitten olekaan periaate. Lähinnä sylettää tuo ajatus naisten jakamisesta kahteen luokkaan, parisuhdenaisiin ja seksinaisiin, joita voi sitten höyläillä parempaa odotellessa.

Vierailija
45/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaisi. Mutta ongelmana että valtaosa suomalaisista naisista tällaisia etteivät tee aloitteita ja haluavat että heitä jahdataan, jos myös mies haluaa tätä niin eihän niitä pareja muodostu silloin.

Mutta aloittajan kanssa samaa mieltä, ulkomailla naiset osoittavat aktiivisemmin mielenkiintoaan ja tekevät aloitteita, ei tarvi kuin Saksaan mennä niin tapaa naisia jotka hienovaraisesti osaavat osoittaa mielenkiintonsa. Tällaista ei näe Suomessa, joko ei näytetä minkäänlaista mielenkiintoa tai sitten ollaan käytännössä jalat levällään.

Vierailija
46/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Johtajanhommia teen, kroppa kunnossa, keskimittainen, omakotitalo ja mökki löytyy, ihan ok näköinen, keskimääräistä fiksumpi ja muutenkin mukava. En vain hae seuraa ja vietän illat kotona. Niin helppoa se on, ei tee kukaan koskaan aloitetta. Yli 40v jo olen.

En arjessa vaikutu juuri kenestäkään niin paljon, että alkaisin sen lähempää tuttavuutta tekemään, vaikka tiedänkin, että voisin ihan hyvin ihastua johonkin, kun häneen tutustun. Ja ilmeisesti joku geeni puuttuu, ettei minua yritetä iskeä, tai en ainakaan tajua.

Vierailija
47/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla nope tuli myös tuossa lapsikohdassa. Sulla on naiselle kriteeri x (lapseton), mutta joustat siitä seksin vuoksi. Periaate joka ei sitten olekaan periaate. Lähinnä sylettää tuo ajatus naisten jakamisesta kahteen luokkaan, parisuhdenaisiin ja seksinaisiin, joita voi sitten höyläillä parempaa odotellessa.

Juu. Tuo jako on varmaan turn off suurimmalle osalle naisia. Riippumatta siitä kumpaan luokkaan tulisi itse sijoitetuksi.

Vierailija
48/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Se on turn off käytännöllisesti kaikille lapsettomille naisillekin.

Sellainen mies, joka jaottelee naisia kategorioihin, eikä kohtaa arvostettavina ja tasaveroisina yksilöinä, ja yksi isoimmista miinuksista miehessä.

Vierailija
49/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se mukavaa jos joku osoittaisi kiinnostusta joskus vaikkei siitä kehittyisi mitään. Tai että edes tulisi juttelemaan jotta olisi joku naispuolinen ihan vaan ystävänä.

Otsikossa sanot, ettei sinussa ole muuta vikaa kuin ettet hae aktiivisesti. Nyt jo paljastui kuitenkin, ettei sinulla ole naispuolisia ystäviä. Minusta se on vika. Nuorella aikuisella on yleensä ystäviä. myös vastakkaisesta sukupuolesta.

Onko sinulla miespuolisia ystäviä, joiden kanssa pidät hauskaa? Matkailette, retkeilette, harrastatte, liikutte milloin missäkin, tutustutte toistenne muihin ystäviin jne?

Onko joka ikinen sinkkunainen jolla ei ole miespuolisia ystäviä, viallinen ja ehdoton hylkiö? -ohis

Vierailija
50/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset siis väittävät, että yh-äidit eivät harrastaisi irtoseksiä? -ei ap

Vierailija
51/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset siis väittävät, että yh-äidit eivät harrastaisi irtoseksiä? -ei ap

Palstan naiset vastaava kukin omasta näkökulmastaan, eivät kaikkien yh-äitien puolesta.

Vierailija
52/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyn nyt sitten sellaista että, millainen nainen sulle kelpaisi jos naisen haluaisit?

Mukava, ainakin jotenkuten kaunis ja lapseton. Jos sillä on lapsi niin seksiseuraksi vaan.

Ja sieltähän se ikävä persoonallisuus pilkistää. Luuletko ettei ihmiset sitä näe?

Mitä tuossa nyt oli niin ikävää? Sekö ettei minua kiinnosta leikkiä isää lapselle joka ei ole minun? 

No mun silmissäni mies jolle kelpaa pelkkä seksiseura on jo viallinen. Tykkään enemmän tunnemiehistå.

Outo ajatus myös että pitäisi leikkiä isää, jos olisi parisuhteessa naisen kanssa, jolla lapsia. Maailmankuvasi poikkeaa siinä kohtaa aika suuren osan suomalaisia käsityksistä

Samaa mieltä, tai en sanoisi viallinen muttei välttämättä ykkösvaihtoehto parisuhteeseen. Seksisuhteita harrastavan miehen arvomaailma poikkeaa räikeästi omastani.

Jos kerta en halua perhekuvioihin sekaantua ja nainen on yksinhuoltaja niin ei siinä tapauksessa paljon muuta jää jäljelle kuin se seksi. Ja jos naisen kanssa sopii että ne kuviot ovat tuollaiset, niin mitä pahaa siinä on? Kyllä nyt naisetkin tykkäävät seksistä.

No jos molemmat haluaa sitä seksiä eikä nainenkaan halua muuta, niin siitä vaan. Lika barn leka bäst.

Itse haluan kuitenkin miehen joka harrastaa seksiä vain vakavammassa suhteessa. Eli muunlainen toimintatapa on mun silmissä vika.

Tämä just. Parisuhdeihminen ei harrasta seksisuhteita. Jos hän kohtaa ihmisen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, hän ei muodosta seksisuhdetta tämän kanssa vaan jatkaa parisuhteeseen kelpaavan etsimistä.

Vierailija
53/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ollut sinkku koko elämäni ajan enkä näe siinä mitään ongelmaa.

En ole koskaan edes etsinyt parisuhdetta.

En koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässä.

Naiset ovat minun mielestä kauniita mutta muuten he ovat samanlaisia kuin me miehet joten kai tämä on se "syy" miksi en parisuhdetta etsi.

Seksiä minä kaipaan ja sitä minä yritän sekä haluan saada naisilta.

Minä välillä ihmettelen sitä miksi ihmiset menee parisuhteeseen?

Vierailija
54/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Mietipä muuten itseäsi silloin kun käyt vaikka kaupassa, katsotko muita ihmisiä silmiin? Sanotko sanan tai kaksi vaikka kassajonossa seuraavana seisovalle ihan mukavan näköiselle naiselle? Mietin vain, että kuka tässä on passiivinen...[/quote kirjoitti:

Ap, et ole vastannut vielä näihin kysymyksiin. Kirjoitit aloituksessa, että "Naiset ovat täysin passiivisia", mutta entä itse, kuinka passiivinen sinä olet?

Moikkaatko vaikka kaupassa monta kertaa vastaan tullutta kivan näköistä naista? Menetkö lounastunnilla istumaan samaan pöytään jonkun naisen kanssa vain ihan sen takia, että on kiva istua ja vaihtaa siinä ehkä muutama sana ja jos ei onnistu, niin ok, ei sitten. Tai uskaltaako joku nainen tulla istua samaan pöytään sinun kanssasi vai oletko niin pahantuulisen näköinen, että kukaan ei uskalla tehdä niin?

Oletko ollut aina tuollainen? Oletko jo ala-asteella ollut tyttöjä pakoon juokseva poika vai pystyitkö silloin juttelemaan heidän kanssaan? Mietin vain, että onko vika yksinäisyyteen kaikissa naisissa vai vain sinussa...

Vierailija
55/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joka ikinen sinkkunainen jolla ei ole miespuolisia ystäviä, viallinen ja ehdoton hylkiö? -ohis

Nytkö siitä tuli jo ehdoton hylkiö, jos ei ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Aika rajusti sanottu. Ap totesi, ettei hänessä ole muuta vikaa kuin aktiivisuuden puute, mutta sitten paljastui, ettei hänellä ole myöskään naispuolisia ystäviä. Monelle se on vika, koska ystäväpiiri kertoo ihmisestä. Kyllä minusta olisi yhtä lailla outoa, jos nuorella aikuisella naisella ei olisi yhtään miespuolista ystävää.

Vierailija
56/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset eivät ole yksi yksittäinen nainen. On naisia, jotka eivät harrasta seksiä kuin parisuhteessa, ja he ovat vastanneet omasta näkökulmastaan. Minä olen harrastanut aikoinani paljon seksiä sinkkuna ja yh:na irtonumeroiden kanssa ja kyllä, seksiin olen kelpuuttanut monia sellaisia miehiä, joita en olisi huolinut parisuhteeseen. Homma on ollut avointa ja rehellistä eli mitään seksiä enempää en niille miehille ole myöskään luvannut. Minusta siinä ei ole silloin mitään pahaa. Mutta ymmärrän niitäkin naisia, jotka eivät itse halua pelkkää seksiä ja siksi eivät huolisi parisuhteeseen miestä, jolle irtonumeroiden poimiminen on ok.

Vierailija
57/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en harrastunut irtoseksiä tai seksiä ylipäätään kertaakaan koko sinä aikana, kun olin yh 7 vuotta. Lopulta tapasin miehen, jonka kanssa ryhdyin parisuhteeseen ja menimme naimisiinkin. Kaikki kaverini, jotka ovat yh-äitejä, ovat havaintojeni mukaan samanlaisia.

Tuo ajatuksesi ilmeisesti löysämoraalisista yh-äideistä on muuten aikoinen lisä turn off naisten kategorisoimisessasi.

Vierailija
58/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö siitä tuli jo ehdoton hylkiö, jos ei ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Aika rajusti sanottu. Ap totesi, ettei hänessä ole muuta vikaa kuin aktiivisuuden puute, mutta sitten paljastui, ettei hänellä ole myöskään naispuolisia ystäviä. Monelle se on vika, koska ystäväpiiri kertoo ihmisestä. Kyllä minusta olisi yhtä lailla outoa, jos nuorella aikuisella naisella ei olisi yhtään miespuolista ystävää.

En ymmärrä miksi jotkut tekevät niin ison eron naisten ja miesten välillä. Olen nainen ja minulla on miespuolisia ystäviä. En ajattele heitä todellakaan seksin kautta, vaan ystävinä. Se on aivan sama mitä heillä on housuissa, ei se muuta ystävyyttäni heihin, vaan he ovat ihania mukavia ihmisiä, joiden kanssa on helppo jutella.

Vierailija
59/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän vaikuttaa että olet aika kyyninen ja katkera naisille. Jotain on ilmeisesti tapahtunut, joku nainen kohdellut huonosti tai jotain, etkä nyt pääse siitä yli. Se että haet täältä tuohon jo valmiiksi kurjaan oloosi ns. helpotusta, niin ei tule onnistumaan. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, täällä on kohta sota käynnissä. Kantsis ehkä pelastaa loppu päivä ja lähteä vaikka lenkille.

Näet juttuja joita ei ole. Olen ihan tyytyväinen sinkkuna. En minä syytä naisia siitä.

Toimit vapaaehtoisesti katalyyttina katkerille palstanaisille tarjoten kanavan purkaa kiukkua.

Tuollainen vapaaehtoistyö ansaitsisi kutsun Linnan juhliin. Täytynee pistää ehdotus vireille.

Vierailija
60/176 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä taas en ole koskaan "aktiivisesti etsinyt parisuhdetta" (en edes tiedä mitä silloin tehdään?), silti noita miehiä on pyörinyt ympärillä riesaksi asti. Viimeisin tuli vastaan kadulla. Yhdessä on oltu kaksi vuotta. Ole sinä vapaasti sinkku, mun ei tarvitse.

Sukupuolibonus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä