Sinkku! Nukutko kotonasi parisängyssä vai normileveässä?
Onko parisänky noin niinku varmuuden vuoksi, kun ei sitä koskaan tiedä saako (baarista) yövieraita :D
(Tuo normileveä voi olla 80-120 cm leveät).
Kommentit (66)
Jänniä vastauksia. Oon parisuhteessa ja asutaan yhdessä, ja meillä on 120 cm leveä sänky. Oikein mukavasti siihen mahdutaan. Mut me ollaankin aika hoikkia molemmat :D
Leveä parisänky, tuplapeitto ja kolme tyynyä. Rakastan nukkua väljästi. Seksisuhteita en harrasta.
Eihän se sängyn leveys ole riippuvainen siinä nukkujien tai sekstaajien määrästä. Miksi sinkulla pitäisi olla nuorisosänky? Miten sellaista makuuhuonetta edes sisustaa nätiksi, jossa ei ole parisänkyä? Kuka edes eron tullen hävittää parisängyn, hankkii pikkusängyn ja sitten taas uudessa suhteessa parisängyn. Toivottavasti ei kukaan...huh
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sängyn leveys ole riippuvainen siinä nukkujien tai sekstaajien määrästä. Miksi sinkulla pitäisi olla nuorisosänky? Miten sellaista makuuhuonetta edes sisustaa nätiksi, jossa ei ole parisänkyä? Kuka edes eron tullen hävittää parisängyn, hankkii pikkusängyn ja sitten taas uudessa suhteessa parisängyn. Toivottavasti ei kukaan...huh
No tässä nyt ei ole logiikan hiventäkään. Jos pariskunta eroaa, niin miten niillä on yhtäkkiä kaksi parisänkyä? Miten sängyn leveys riippuu ihmisen iästä? Ja miten ihmeessä huoneen sisustamiseen TARVITAAN parisänky?!? :DD
120cm, haluaisin kyllä leveämmän. Mitään yövieraita ei kyllä ole, eli ihan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Jänniä vastauksia. Oon parisuhteessa ja asutaan yhdessä, ja meillä on 120 cm leveä sänky. Oikein mukavasti siihen mahdutaan. Mut me ollaankin aika hoikkia molemmat :D
Ei se hoikkuus siinä ole se juttu, vaikka tietysti tilaa on vähemmän jos on tukevia ihmisiä kaksi samassa. Mutta minä en pysty nukkumaan jos toinen on liian lähellä. Herään joka käännähdykseen ja hengitykseen ja kosketukseen, ja ahdistaa jos ei pysty itse kääntyilemään ja siirtymään minne haluaa. Kuumakin tulee.
90 cm. Ei ole kertaakaan ollut tarvetta leveämmälle.
M54
Kun vakiinnuttiin, niin parisängyn muodostavat 2 kpl 120 cm leveät moottorivuoteet. Hotelleissa on joskus queen-vuode (160cm) tarjolla ja on se toivottoman kapea kahdelle. Myöskään vain 1 peitto ei ole toivelistan kärjessä.
160cm leveä tuo sänky näytti olevan, kun äsken mittasin. Se on tietysti ostettu sitä silmälläpitäen, että naisvieraat mahtuvat kanssani samaan sänkyyn ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ruho, vaan ne raajat.
Vierailija kirjoitti:
Olen osallistunut keskusteluun, jossa (ainakin) yksi henkilö oli sitä mieltä, että parisänky sinkun kodissa on moraalisesti todella epäilyttävä juttu, joka saa vieraat kohottelemaan kulmiaan. Hänen mielestään myös kaksi yöpöytää yhdessä makuuhuoneessa kertoo sen, että siellä harjoitetaan luvatonta seksiä. Meitä on niin moneksi.
Ostin eroni jälkeen hieman tavallista pienemmän parisängyn, taitaa olla 140 cm leveä. Ihanaa nukkua niin, että on tilaa kääntyillä eivätkä kädet roiku nukkuessa reunan yli. Vaikka asunkin yksiössä, niin alkoviin mahtuu parisänky aivan mainiosti.
Yhden hengen sängyn miellän kyllä enemmän lapsen tai nuoren sängyksi, vaikka heillekin varmaan isompi sänky olisi mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120cm leveässä sängyssä. Mutta ei se mun mielestä ole yhtään sama asia kuin 80cm leveä sänky.
Ei se olekkaan muuten, paitsi ettei siihen 120 senttiseenkään sitä mahdollista yövierasta pysty koko yöksi viereen ottamaan.
Ap
Minulla ainakin miehenä on 120-cm sängyssäni usein yövieraita, ei mitään ongelmaa. Päinvastoin on hyvä kun se pakottaa olemaan lähellä, lisää läheisyyttä.
Mutta kuten joku sanoi, tähän sänkyynhän ei käy kuin hoikkia ihmisiä yökylään.
Nukun 160 cm leveässä jenkkisängyssä. Ei tämä ole minusta parisänky edes :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osallistunut keskusteluun, jossa (ainakin) yksi henkilö oli sitä mieltä, että parisänky sinkun kodissa on moraalisesti todella epäilyttävä juttu, joka saa vieraat kohottelemaan kulmiaan. Hänen mielestään myös kaksi yöpöytää yhdessä makuuhuoneessa kertoo sen, että siellä harjoitetaan luvatonta seksiä. Meitä on niin moneksi.
Mitähän tämmöinen luvaton seksi mahtaa olla....?
Nukun 80 cm leveällä patjalla lattialla. En ole nukkunut 10 vuoteen sängyssä, mutta haaveissa sellainen 80cm leveä futonpatja (ja sen alle puukehikko). Toivon mukaan ensi vuonna uskallan ostaa ja hemmotella siten itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120cm leveässä sängyssä. Mutta ei se mun mielestä ole yhtään sama asia kuin 80cm leveä sänky.
Ei se olekkaan muuten, paitsi ettei siihen 120 senttiseenkään sitä mahdollista yövierasta pysty koko yöksi viereen ottamaan.
Ap
Hyvin mahtuu nukkumaan kaksi, testattu on. Ja hyvin mahtuu peuhaamaan myös.
Olen aina nukkunut 80- tai 90cm leveässä, riittää mulle hyvin. Olen keski-ikäinen ikisinkku ja seuraa tuskin tulee olemaan. Mutta sitä varten on kuitenkin olemassa aukivedettävä vuodesohva, kyllä sille joskus nuorempana oli käyttöä.
Itse nukun nykyään patjalla lattialla. 60cm taitaa olla leveä. Siivoan sen pois siitä sitten kun herään. Sitä ennen nukuin vain sohvalla. Tässä yksiössä minulla ei ole ikinä ollut oikeaa sänkyä. Exän kanssa nukuttiin vuosia 120 leveässä sängyssä, ihan hyvin mahtui.
En tuo seksikumppaneita kotiini, ja parisuhdetta en etsi enkä kaipaa.
Taidat olla aika tuhti :D