Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku! Nukutko kotonasi parisängyssä vai normileveässä?

Vierailija
04.11.2019 |

Onko parisänky noin niinku varmuuden vuoksi, kun ei sitä koskaan tiedä saako (baarista) yövieraita :D
(Tuo normileveä voi olla 80-120 cm leveät).

Sinkku! Nukutko kotonasi parisängyssä vai normileveässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen kuvitellut nukkuvani kapeassa parisängyssä (120cm leveä) mutta ilmeisesti olen ollut väärässä. Kyllä tohon kaksi mahtuu nukkumaan ihan hyvin, on mulla ollut kavereitakin yötä ja samassa sängyssä on nukuttu. Ryhävalaitako ootte te jotka ette mahdu?

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 120cm leveä sänky, oon aina pitänyt sitä (pienenä-) parisänkynä, mutta ei ilmeisesti olekaan. Hyvin siinä on kuitenkin mahtunut tapailemani mies nukkumaan viikonloput jotka viettää luonani

Vierailija
62/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sängyn leveys ole riippuvainen siinä nukkujien tai sekstaajien määrästä. Miksi sinkulla pitäisi olla nuorisosänky? Miten sellaista makuuhuonetta edes sisustaa nätiksi, jossa ei ole parisänkyä? Kuka edes eron tullen hävittää parisängyn, hankkii pikkusängyn ja sitten taas uudessa suhteessa parisängyn. Toivottavasti ei kukaan...huh

No tässä nyt ei ole logiikan hiventäkään. Jos pariskunta eroaa, niin miten niillä on yhtäkkiä kaksi parisänkyä?  Miten sängyn leveys riippuu ihmisen iästä? Ja miten ihmeessä huoneen sisustamiseen TARVITAAN parisänky?!? :DD

Ei parisuhteessa olo tarkoita yhteisomistuksessa olevaa sänkyä..... ja kaikki parisuhteet eivät ole avioliittoja jolloin eron tullen omaisuus puolitetaan.

Olin vaan iloinen kun exä vei vanhan jenkkisänkyrotiskonsa mennessään. Kuukauden nukuin kapealla patjalla lattialla ja ostin itselleni upouuden 160senttisen sängyn omalle kropalle sopivilla patjoilla. Lähti selkäkivut ja paljon parempaa seksiäkin on tuossa harrastettu kuin exän kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin sekä 1. että 2. kodissa 120 cm leveä sänky. Sitä ennen 90 cm sänky, mutta vierailessani vanhempieni luona nukuin heidän vierashuoneessa olleessa 120 cm sängyssä ja kokemus oli niin kiva että piti saada sellainen myös itselle. Sinkku olen ja yksin nukun täältä ikuisuuteen.

Vierailija
64/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sellainen ongelma, etten eron jälkeen osannut nukkua kunnolla siinä parisängyssä :D

Nukuin siis vain siinä "omalla" puolellani ja toinen puoli oli tyhjillään. Meni hermot siihen ja vaihdoin pienempään sänkyyn (160cm vaihdoin 80cm). Sain myös makkariin tilaa ja laitoin työpöydän sinne.

Vierailija
65/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

140cm ja yksin tulee nukuttua.

Vierailija
66/66 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm. On omituista jos aikuisella ihmisellä on alle 120cm leveä sänky.

Kaikki ei ole niin lihavia että eivät mahdu alle 120 cm sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi