Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstalla puhutaan jatkuvasti vihamielisesti naisartisteista

Vierailija
03.11.2019 |

Vesalasta, Anna Puusta, Jenni Vartiaisesta ynnä muista ynnä muista.
Ihan rehellisesti mielenkiinnosta kyselen koska en ole heidän uraansa/elämäänsä seurannut ja mietin onko ikävät kommentit heistä täällä aiheellisia vai kenties kielivät kateudesta? Miespuolisista artisteista en ole tällaista vihamielisyyttä havainnut täällä keskusteluissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on rikos sanoa, että olen tosi kaunis tai olen tosi hyvä. Vasta kun on voittanut MM-kultaa, voi sanoa olevansa hyvä jossain.

Jenni Vartiainen rikkoo tuota kirjoittamatonta sääntöä. Siksi täällä ammutaan alas.

Itsensä kehuminen on vierasta suomalaisessa kulttuurissa.

Suomen kieli on täynnä sananlaskuja, jotka opettavat ihmisiä olemaan nöyrää, hiljaa ja kehumatta itseään.

Maassa maan tavalla. Mitä muuta voi odottaa, jos rikkoo kirjoittamattomia kulttuurisia sääntöjä?

Älkää enää jaksako! JENNI EI KEHU ITSEÄÄN. Älytöntä edes väittää sellaista.

Vierailija
22/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat ovat kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on rikos sanoa, että olen tosi kaunis tai olen tosi hyvä. Vasta kun on voittanut MM-kultaa, voi sanoa olevansa hyvä jossain.

Jenni Vartiainen rikkoo tuota kirjoittamatonta sääntöä. Siksi täällä ammutaan alas.

Itsensä kehuminen on vierasta suomalaisessa kulttuurissa.

Suomen kieli on täynnä sananlaskuja, jotka opettavat ihmisiä olemaan nöyrää, hiljaa ja kehumatta itseään.

Maassa maan tavalla. Mitä muuta voi odottaa, jos rikkoo kirjoittamattomia kulttuurisia sääntöjä?

Älkää enää jaksako! JENNI EI KEHU ITSEÄÄN. Älytöntä edes väittää sellaista.

Mistäkö moinen ajatus on sitten peräisin. Varmaan siitä kappaleesta, ”Olen niin kaunis...”Varmaan sen kappaleen sanat olivat tarkoitettu kuulijalle, että sinä olet niin kaunis...Uhkarohkeaa laulaa tuollaista, varsinkin kun on kaunis.

En ole kuunnellut hirveästi Jenni Vartiaisen musiikkia jostain syystä.

Oisko sitten kateus syynä hänen haukkumiseensa? On kuitenkin nätti ja harrastanut urheilua. Herkkyys paistaa läpi. Aina on ihmisiä, joita ärsyttää muiden herkkyys.

Vierailija
24/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sanonta, mutta karhut haistavat veren. Joidenkin ihmisten herkkyys saa toisissa ärsytysreaktion aikaiseksi. Ilkeät sanat on kuin neulalla tökkisi toista ihmistä.