Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstalla puhutaan jatkuvasti vihamielisesti naisartisteista

Vierailija
03.11.2019 |

Vesalasta, Anna Puusta, Jenni Vartiaisesta ynnä muista ynnä muista.
Ihan rehellisesti mielenkiinnosta kyselen koska en ole heidän uraansa/elämäänsä seurannut ja mietin onko ikävät kommentit heistä täällä aiheellisia vai kenties kielivät kateudesta? Miespuolisista artisteista en ole tällaista vihamielisyyttä havainnut täällä keskusteluissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla yksi kirjoittaja joka tehtaileekin sitten niitä disautusketjuja ihan olan takaa.

Vierailija
2/24 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jatkuvasti lynkkausketkuja muistakin menestyneistä ja kauniista naisista. Ei pelkästään artisteista. En ole nähnyt yhtään kehumisketjua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kateus ja katkeruus tiivistyy täällä

Vierailija
4/24 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien mielipiteen sanominen on ollut katkeruutta tai kateutta?

Vierailija
6/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä! Voi sanoa mitä tahansa ja kuinka ilkeää tahansa ”koska se on mun mielipide”.

Sivistyneille ihmisillä se ei mene näin, KOSKA KÄYTÖSTAVAT.

Vierailija
7/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisartistit myyvät sekä osaamisellaan, että ulkonäöllään? Seksikkyys ärsyttää ihmisiä, tosin myös myy.

En ole lukenut täällä haukkumisketjuja esim. Almasta. Toisaalta hänestä ei taida olla yhtään huulet törröllään, tissit esiin tai reittä näkyviin kuvaa.

Onko se, että ulkonäöllä saa etumatkaa ja tämä myös ärsyttää? Jos Jenni Vartiainen näyttäisi Almalta, kiinnostaisiko hänen musiikkinsa yhtä paljon?

Miksi miesartistit eivät liehu ylävartalo paljaana tiukoissa housuissa? Antti Tuisku tulee ainostaan mieleen.

Vierailija
8/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain osa osallistuu niihin järjettömiin herjauksiin ja osa meistä poistattaa niitä ketjuja.

Solvataan miehiäkin mm. homoseksuaalisuuden vuoksi.

Osa kirjoittajista on poikkeuksellisen yksinkertaisia.

Vierailija
9/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisartistit myyvät sekä osaamisellaan, että ulkonäöllään? Seksikkyys ärsyttää ihmisiä, tosin myös myy.

En ole lukenut täällä haukkumisketjuja esim. Almasta. Toisaalta hänestä ei taida olla yhtään huulet törröllään, tissit esiin tai reittä näkyviin kuvaa.

Onko se, että ulkonäöllä saa etumatkaa ja tämä myös ärsyttää? Jos Jenni Vartiainen näyttäisi Almalta, kiinnostaisiko hänen musiikkinsa yhtä paljon?

Miksi miesartistit eivät liehu ylävartalo paljaana tiukoissa housuissa? Antti Tuisku tulee ainostaan mieleen.

Jenni Vartiaisen esiintymisvaatteet ei kyllä mielestäni ole kovin seksikkäitä. Ei hän muutenkaan paljastele. Kasvot hänellä poikkeuksellisen kauniit ja niitä on vähän vaikea peittää.

Vierailija
10/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jatkuvasti lynkkausketkuja muistakin menestyneistä ja kauniista naisista. Ei pelkästään artisteista. En ole nähnyt yhtään kehumisketjua koskaan.

Kenestä? Ihmisiä ärsyttää se, jos joku on julkisuudessa ilman ansioita. En laske ulkonäköä ansioksi.

Vierailija
11/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiaisen esiintymisvaatteet ei kyllä mielestäni ole kovin seksikkäitä. Ei hän muutenkaan paljastele. Kasvot hänellä poikkeuksellisen kauniit ja niitä on vähän vaikea peittää.

En ole nähnyt Vartiaista livenä. Hänen uransa alkuaikana näin TV-lähetyksen, jossa esiintyi. Lauloi jotain tyyliin: ”Olen niin kaunis...”Kun kamera kiersi yleisössä, muijat naureskeli ja nyrpisteli nenäänsä.

Onhan se vähän hassua laulaa itsestään, olen niin kaunis. Minua kummastutti ja ärsytti tuo.

Tuo sama tuotteistaminen ja asenne ärsyttää? Ikäänkuin hän olisi lavalla kelmun takana ja voisi kehua itseään maan ääriin.

En voisi sanoa kenellekkään keskustelun lomassa, olen muuten tosi kaunis. Miksi sen voi sanoa kaikille laulamalla?

Vierailija
12/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuo, että ensin tulee ulkonäkö ja sitten musiikki. Ensimmäisenä mieleen tulevat kuvat Vartiaisesta ovat hänen missimäinen ulkonäkönsä. Sitten vasta tulee musiikkia mieleen.

Ehkä hän on itsekin jäänyt oman ulkonäkönsä vangiksi. Lahjakas laulaja kuitenkin.

Varmasti hyvä, että on Amerikassa ja on saanut lapsen. Nyt voinemme lähestyä häntä musiikin kautta enemmän.

Vierailija
13/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksen sävy paljastaa tunteet taustalla. Toisaalta älyttömät julistukset, esim. että Vesala ei osaa laulaa. Kumma, että hänen laulutaidottomuutensa on mennyt läpi yleensä niin tarkoilta Sibelius-akatemian proffilta.

Vierailija
14/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on rikos sanoa, että olen tosi kaunis tai olen tosi hyvä. Vasta kun on voittanut MM-kultaa, voi sanoa olevansa hyvä jossain.

Jenni Vartiainen rikkoo tuota kirjoittamatonta sääntöä. Siksi täällä ammutaan alas.

Vierailija
15/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on rikos sanoa, että olen tosi kaunis tai olen tosi hyvä. Vasta kun on voittanut MM-kultaa, voi sanoa olevansa hyvä jossain.

Jenni Vartiainen rikkoo tuota kirjoittamatonta sääntöä. Siksi täällä ammutaan alas.

Itsensä kehuminen on vierasta suomalaisessa kulttuurissa.

Suomen kieli on täynnä sananlaskuja, jotka opettavat ihmisiä olemaan nöyrää, hiljaa ja kehumatta itseään.

Maassa maan tavalla. Mitä muuta voi odottaa, jos rikkoo kirjoittamattomia kulttuurisia sääntöjä?

Vierailija
16/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen vaatimattomuus muutu yhdessä sukupolvessa. Mutta kiva, että jotkut yrittävät kuitenkin. Pikkuhiljaa mennään eteenpäin.

Vierailija
17/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien, kun laulajan yksityiselämästä kirjoitetaan ilkeään ja kettuilevaan sävyyn. Se ei liity hänen ammattiinsa mitenkään. Ei täällä saa kenenkään muunkaan yksityisasioita puida. Erittäin typerää ja aiheuttaa myötähäpeää. Joskus tuntuu että nämä kirjoittelijat elävät julkisuuden ihmisten kautta, eli heillä ei ole omaa elämää. Minulla ei todellakaan ole aikaa seurata, mitä suomalaiset julkkikset tekevät vapaa-aikanaan.

Vierailija
18/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska täällä palstailevat enimmäkseen miehet ja naiset joilla ei ole parempaa tekemistä kuin räksyttää muista. Paha olo ja 🤮

Vierailija
19/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia kommentteja. Jenni Vartiainen ei ole koskaan ikinä kehunut itseään missään julkisesti. Vaatimaton ja ujo tyyppi, ystävällinen työkavereilleen. Tunnen etäisesti duunin puolesta.

Vierailija
20/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien, kun laulajan yksityiselämästä kirjoitetaan ilkeään ja kettuilevaan sävyyn. Se ei liity hänen ammattiinsa mitenkään. Ei täällä saa kenenkään muunkaan yksityisasioita puida. Erittäin typerää ja aiheuttaa myötähäpeää. Joskus tuntuu että nämä kirjoittelijat elävät julkisuuden ihmisten kautta, eli heillä ei ole omaa elämää. Minulla ei todellakaan ole aikaa seurata, mitä suomalaiset julkkikset tekevät vapaa-aikanaan.

Esim. Anna Puu levittelee omaansa ja läheistensä yksityiselämää joka ainoassa mediassa ja lööpissä, joten hänen yksityisasioitaan saa puida juilkisuudessa kuten hän itsekin tekee.