Ootteko nähny Joker elokuvaa?
Mitä piditte? Mitä ajatuksia herätti? Vai oliko vaan paska?
Kommentit (90)
Niin mäkin. Vieressä istui joku nainen joka nauroi kanssa. Huomasin kanssa että muu sali oli hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
En itse voi suositella. Mielestäni se oli epämiellyttävä ja suorastaan vaarallinen, jos lapset ottavat siitä mallia. Väkivallalla ja tappamisella mässäiltiin. Jos muutenkin elämä masentaa, niin älä mene katsomaan, koska siitä tulee huono olo.
Senhän takia näitä elokuvia tehdään että lapset ottaisivat mallia.
Todella hyvä. Hienoa kerrontaa, upea näyttelijäsuoritus, visuaalisesti vaikuttava. Ehdottomasti paras näkemäni elokuva vuosiin.
Olin oikeasti vaikuttunut. En ole suuri DC fani, en sarjakuvien, enkä leffojen, mutta tämä liikutti.
Se on yksi lempielokuvistani! Arthur Fleck on ihana enkä pysty olla ajattelematta häntä.. Olen käynyt katsomassa Joker -elokuvan kaksi kertaa ja ajattelin vielä ainakin kolmannen kerran.
N25
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Vieressä istui joku nainen joka nauroi kanssa. Huomasin kanssa että muu sali oli hiljaa.
Varmaan minä?
Aivan uskomattoman hyvä elokuva. Eikä kyllä todellakaan ylenpalttisen väkivaltainen, pari kohtausta ja siinä kaikki. Paino on päähenkilön mielenterveydessä ja elämän haasteissa.
Itkin ja nauroin tätä katoessani, mikä nykyään on harvinaista. Siis että tuntee aitoja tunteita viihteen parissa. En oikeastaan edes muistanut katsovani sarjakuvamaailman tarinaa, niin todentuntuinen ja ajankohtainen elokuva on. "I have nothing but bad thoughts". Kuinka monta Arthurin kaltaista ihmistä ohitamme päivittäin esimerkiksi aamun työmatkalla? Monta. Todella monta.
Katsoin leffan viikko sitten ja edelleen ajattelen sitä. Oscarien arvoinen mestariteos.
Ehkä sopii sellaiselle joka ei ole paljon katsonut aiemmin elokuvia? Todella laimea ja vailla mitään omaperäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä Batmania ollenkaan?
Ikävä kyllä tavallaan oli
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi lempielokuvistani! Arthur Fleck on ihana enkä pysty olla ajattelematta häntä.. Olen käynyt katsomassa Joker -elokuvan kaksi kertaa ja ajattelin vielä ainakin kolmannen kerran.
N25
Söi seitsemää eri lääkettä. Mitähän ne olivat?
Vähän pitkäveteinen oli, mutta muuten hyvä. Tosin jokeri ois voinu muuttua jokeriksi vähän aikasemminkin, kuin noin 20minsaa ennen elokuvan loppua.
Ihan hyvä jos ei ole nähnyt vastaavia sekoamiselokuvia aiemmin.
Kävin katsomassa Jokerin 5 kertaa. Rakastuin Arthuriin syvästi. Uskon hänen olevan elämäni rakkaus.. en vain pääse tästä yli. Hän on sielunkumppanini.
N26
Vierailija kirjoitti:
Varmaan minä XD
No nyt on Joker Netflixissä, jos jotakuta kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Joker Netflixissä, jos jotakuta kiinnostaa!
Netflix & chill saa ihan uuden merkityksen!
Tulispa pian telkkariin, ootan kovasti!!
Nauroin kovaäänisesti kaikissa hyvissä kohtauksissa. Leffan jälkeen muut katsojat vilkuilivat oudosti minua, ilmeisesti eivät ymmärrä huumoria.