Vaimo omii täysin keittion kaappitilan
Liesituulettimen vieressä on kuiva-aineille täyskorkea yläkaappi. Se on niin täynnä puolison haluamia tuotteita että minun ostamani tuotteista vain ohraryynipaketti mahtuu sihen. Muun tilan vaimoni on vallannut niille tuotteille joita hän haluaa käyttää. Mm. teetä yksi hylly. Samaan aikaan minun juomani tummapaahtoinen kahvipaketti ei siihen mahdu.
Onko kenelläkään muulla näin?
Kommentit (25)
Ehdotus: voitte jakaa hyllyt ja käyttää jopa samoja tuotteita.
Jos ei ole lapsia tai yhteistä omaisuutta, niin pakkaa tavarasi ja juokse. Ei se aikaa myöten paremmaksi muutu.
No, itse joudun säilyttämään omia ohraryynejäni parvekkeella.
Mutta joo, asun naisen kanssa ja yli puolet keittiön kaapeista on täynnä turhia astioita. Mun tarvikkeille se on laittanyt yhteen kaappiin semmoisen pienen korin. Olohuoneessa ei ole mun tavaroita ollenkaan, jos nokatuolia ei lasketa.
M32
On röyhkeä tapaus.
Ja niin paljon kun naiset aina valittavat että heitä syrjitään, eikä oleta huomioon, naisen euro..... pälä pälä..
Jätä se sika!
Tai sitten voisitte sopia, miten tavaroita säilytetään järkevästi, mutta sehän olisi tylsän helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, asun naisen kanssa ja yli puolet keittiön kaapeista on täynnä turhia astioita. Mun tarvikkeille se on laittanyt yhteen kaappiin semmoisen pienen korin. Olohuoneessa ei ole mun tavaroita ollenkaan, jos nokatuolia ei lasketa.
M32
Ihanaa, että oma rakas nokatuolisi on olohuoneessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus: voitte jakaa hyllyt ja käyttää jopa samoja tuotteita.
Tämä on ihan totta. Olen ajatellut samaa että ainut konsti. Alan käyttämään vaimon hankkimia tuotteita. Illat lipitän teetä. Jotain nöyrtymistä tämä minulta vaatii, koska makumaailmme on niin erilainen.
Tillalle en osta mitään. Sanon että en voi ostaa kun kaappiin ei mahdu.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ihanaa, että oma rakas nokatuolisi on olohuoneessa. :)
Nokatuolinkin on koira yleensä vallannut. Onneksi sen kanssa voi sentään neuvotella.
Tulipa tosiaan hauska kirjoitusvirhe. Jostain syystä j:n paikalle tulee usein k. Olen erinäisillä palstoilla korjaillut usein kirkoitusvirheitäni.
M32
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tai sitten voisitte sopia, miten tavaroita säilytetään järkevästi, mutta sehän olisi tylsän helppoa.
Asiaa on yritetty sopia ihan riittävän monta kertaa. En todellakaan aio ottaa asiaa enää esille.
ps. Minulle ei tulisi mieleenkään täyttää kaappeja omilla tuotteillani, niin että toiselle ei jää yhtään tilaa.
ap.
Jakakaa tilat puoliksi. Ja jätä ihan piruuttasi ainakin puolikas hyllyä tyhjää tilaa omille hyllyillesi, ja jos muikkeli alkaa latoa omia tavaroitaan siihen, niin heitä surutta roskiin. Ja kun kyselee niiden perään, niin ihmettele kummastuneena miksi hän sinun hyllysi tavaroista kyselee, ja että et sinä hänen hyllyiltään ole mitään pois heittänyt.
Pikkumaista, kyllä, mutta välillä naiset ei usko ennen kuin näyttää myös tekevänsä sen minkä sanoo. Naiset nimittäin ovat sellaisia tuulella käyviä tyhjäpäitä, jotka sanoo ja tekee mitä sattuu. Jos niille ei itse näytä järjestystä, ja pidä siitä myös kiinni, niin ne kävelee hihittäen sinun ylitse.
Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä nainen tarkoitaa tasa-arvolla.
Valtaavat asuntojen kaiken kaappitilan keittiössä, kylpyhuoneessa ja missä vaan kappi ja tyhjä tila on.
Jätä omat kahvit ha ryynit pöydälle. Kyllä se puoliso niille löytää säilytyspaikan
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa tilat puoliksi. Ja jätä ihan piruuttasi ainakin puolikas hyllyä tyhjää tilaa omille hyllyillesi, ja jos muikkeli alkaa latoa omia tavaroitaan siihen, niin heitä surutta roskiin. Ja kun kyselee niiden perään, niin ihmettele kummastuneena miksi hän sinun hyllysi tavaroista kyselee, ja että et sinä hänen hyllyiltään ole mitään pois heittänyt.
Pikkumaista, kyllä, mutta välillä naiset ei usko ennen kuin näyttää myös tekevänsä sen minkä sanoo. Naiset nimittäin ovat sellaisia tuulella käyviä tyhjäpäitä, jotka sanoo ja tekee mitä sattuu. Jos niille ei itse näytä järjestystä, ja pidä siitä myös kiinni, niin ne kävelee hihittäen sinun ylitse.
Kaikkea on kyllä tullut mieleen matkan varrella.
Esim. meillä on. tai alkuperäisenä ajatuksena oli, että molemmille on oma kylpyhuonekaappi. Hänellä oikealla puolella allasta ja minulla vasemmalla puolen allasta.
Niin vaan alkoi ilmestyä hänen tuotteitaan minun kaappiini. Hoidin tämän asian niin että poistin omasta kaapistani pari hyllyä niin ei ole tilaa hänen tuotteilleen.
Surullistahan tämä on todeta, että ei kunnioita minun oikeuksiani tuonkaan vertaa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällainen passiivis-aggressiivinen käytös ja valtataistelu vie teidät eroon. Eivätkö ne kaapit ole tavaroita varten? On ihan hyvä, jos kotona on ruokaa hätävaraksikin, kunhan ei hamstrata liiallisuuksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällainen passiivis-aggressiivinen käytös ja valtataistelu vie teidät eroon. Eivätkö ne kaapit ole tavaroita varten? On ihan hyvä, jos kotona on ruokaa hätävaraksikin, kunhan ei hamstrata liiallisuuksiin asti.
Tämmöistäkö on naisen valtapeli? Vaikuttaa aika pahalta.
Onhan tuo ikävä tilanne ja voin hyvin samaistua tuntemuksiisi. Olen itse ollut se, joka sai raivaamalla raivata tilaa itselleen. Neuvon teitä keskustelemaan asiasta, kerro, että myös sinun tavaroillesi ja elintarvikkeillesi on oltava tilaa. Pidä kiinni oikeudestasi tummapaahtoiseen kahviin!
Haluaisitko sinä kaappitilaa menemällä kaappiin takaisin?
Raivaat nyt tilaa omille tavaroillesi. Ei tarvitse olla nössö. Kylmästi päätät, mikä hyllyistä on sinun. Vaimosikin arvostaa sitä, että kasvat mieheksi. Alkuun voi vähän vikistä, mutta ei haittaa.
Onnea.
Varsinainen helmi puolisonasi.