Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo omii täysin keittion kaappitilan

Vierailija
03.11.2019 |

Liesituulettimen vieressä on kuiva-aineille täyskorkea yläkaappi. Se on niin täynnä puolison haluamia tuotteita että minun ostamani tuotteista vain ohraryynipaketti mahtuu sihen. Muun tilan vaimoni on vallannut niille tuotteille joita hän haluaa käyttää. Mm. teetä yksi hylly. Samaan aikaan minun juomani tummapaahtoinen kahvipaketti ei siihen mahdu.

Onko kenelläkään muulla näin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovinkaan reilulta. Ota asia esille seuraavassa terapia-istunnossanne.

Vierailija
22/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä vähän hassua, kun vaimo ronttaa jatkuvasti kotiin jotain uutta turhaketta ja sitten valittaa säilytystilojen ahtautta ja sitten kuulemma ne mun tavarat vie liikaa tilaa.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan perheessä on siis naisen ruokatarvikkeet ja miehen ruokatarvikkeet erikseen ja kumpikin valmistaa omat ruokansa. Onko teillä sitten astiatkin jaettu? Mitä jos mies haluaa paistaa paistinpannulla, mutta se on vaimon käytön jälkeen pesemättä?

Vierailija
24/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan perheessä on siis naisen ruokatarvikkeet ja miehen ruokatarvikkeet erikseen ja kumpikin valmistaa omat ruokansa. Onko teillä sitten astiatkin jaettu? Mitä jos mies haluaa paistaa paistinpannulla, mutta se on vaimon käytön jälkeen pesemättä?

Ainakin meillä vaimolla on erilaisia ruokarajoitteita. Pitäisikö hänen rajoitteensa koskea myös minua? Hänen omien sanojensa mukaan ei.

Tästä seuraa väistämättä, että melkoinen osa noista meidän ruokatarvikkeista on henkilökohtaisia.

-eri

Vierailija
25/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä vaimolla on erilaisia ruokarajoitteita. Pitäisikö hänen rajoitteensa koskea myös minua? Hänen omien sanojensa mukaan ei.

Tästä seuraa väistämättä, että melkoinen osa noista meidän ruokatarvikkeista on henkilökohtaisia.

-eri

Aloittaja ei kirjoittanut mitään ruokarajoitteista tai allergioista. Ainoa asia, minkä hän mainitsi oli se, että vaimo juo teetä ja hän kahvia. Heidän keittiö taitaa olla postimerkin kokoinen, jossa ei ole kaappitilaa ollenkaan.