Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo varhain tarhaikäisistä lapsista näkee kuka ei tule pärjäämään elämässä, ei muodosta ystävyyssuhteita ja jää yksin

Vierailija
02.11.2019 |

Eikä aikuisena saa muodostettua parisuhdetta, masentuu, ahdistuu ja etääntyy.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut päiväkodissa, olin kotona äidin ja sisarusten kanssa. Ironisesti äiti on lto.

En ole koskaan seurustellut. Olen nyt 34.

Vierailija
22/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistan kuinka ala-asteella mentiin ensimmäistä kertaa uimahalliin, muut oli aivan innoissaan mutta minä aloin siellä altaassa itkemään kun se metakka ja vedessäolo yms. jotenkin ahdisti. Olin se erilainen nuori silloin ja nyt vielä vanhempanakin, en oikein koskaan ole viihtynyt ihmisseurassa ja yllättäen olen myös ilman parisuhdettakin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ikävä kyllä on. Sosiaaliset taidot on puutteellisia.

Juurikin tämä > Sosiaaliset taidot on puutteellisia. On tullut nähtyä eläviä tapauksia ja asiaa pahentaa jos ihminen on vähääkään syrjään vetäytyvä.

Vierailija
24/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä uutisia sulle ap: ihminen voi menestyä elämässää vaikka olisi introvertti eikä lainkaan sosiaalinen.

Kuka tahansa voi emnestyä, mutta riippuu ihmsestä, elinympäristöstä ja luonteesta menestyykö vai ei. Niin monta tekijää on vaikuttamassa.

Vierailija
25/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li haluaa lapset eskariin ja tarhaan ajoisss leikkimään ja oppimaan niin saadaan noi kotona piilotellut ongelmat esiin

Vierailija
26/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin kiusattu tarhassa ja koulussa, ja pärjännyt elämässä ja parisuhde (joka ei tosin ole pärjäämisen merkki) ja ystäviä ym. Elämä on pitkä, tarha ja koulu vain osa sitä. Epäsosiaalinenkin pärjää!

Vierailija
27/27 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin tuki ja lapsen nakeminen auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi