Profiloi minut
Olen 175 cm pitkä.
Omistan yli 500 kirjaa.
Käytän älypuhelinta alle 10 minuuttia päivässä.
Mahani on karvainen.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on korkeintaan ammattikorkeakoulututkinto. Korostat kirjojesi määrää eli epäsuorasti lukeneisuuttasi, vaikka 500 kirjaa ei ole mainitsemisen arvoinen kotikirjasto. Pyrit samaan vaikutelmaan mainitsemalla vähäisestä ajasta, jonka vietät älypuhelimen parissa.
Vaikutat ihmiseltä, jonka käsitys omasta älykkyydestään tai erityisyydestään on ylikorostunut. Tämä luo juopaa sinun ja muiden todellisuudessa yhtä älykkäiden ihmisten välille. Olet usein yksin, koska et yleisesti ottaen arvosta muita ihmisiä ja sinulla on heikosti kehittynyt sosioemotionaalinen kompetenssi. Olet myös tullut sellaisten ihmisten torjumaksi, jotka olet itse kokenut kiinnostavaksi. Tämä koskee sekä miehiä että naisia.
Sinulla on omalaatuinen huumorintaju, etkä välitä, vaikka muut eivät ymmärtäisi vitsejäsi. Sisäinen ristiriitasi liittyy toiveisiisi tehdä uusia asioita ja toisaalta taipumukseesi vetäytyä.
Tulet tuskin koskaan syyllistymään vakaviin rikoksiin, mutta sinulla on taipumusta tulkita sääntöjä oman pääsi mukaan ikään kuin keppostelutyyliin pienissä asioissa, joissa sinulle on siitä hyötyä.
Kyynel putosi juuri poskelleni.
Miksi näet suoraan sieluuni?
Olenko menetetty tapaus?
ap
Kirjoitin yllä olevan viestin, joten vastaan kysymykseesi olit sitten tosissasi tai et. Juuri kukaan ei ole menetetty tapaus, et myöskään sinä.
Unohda oman navan tuijottaminen ja vanhat kaunat ja ala tekemään elämässäsi asioita, joita oikeasti haluat tehdä. Elät välitilassa, josta sinun täytyy päästä eteenpäin. Tee tavoite ja ala tekemään töitä sen eteen suunnitelmallisesti esimerkiksi maanantaista alkaen.
Tämän lisäksi: ole ystävällinen muille ihmisille, pidä ulkonäöstäsi vähän parempaa huolta, koska se parantaa sosiaalista asemaasi ja muista soittaa välillä vanhemmillesi ja kuunnella, mitä heillä on sanottavaa.
Kyllä se siitä.
Viimeinen kappale kertoo asioista, joita toteutan jokapäiväisessä elämässäni.
Ymmärrän myös tulkinnat itsekeskeisyydestä, narsismista ja pöhöttyneestä omanarvontunnostani. Eivätkä ne välttämättä vääriä tulkintoja olen. Lähinnä haluaisin puolustautua sillä, että tämmöisen ketjun aktiivisena pitäminen vaatii hieman trollausta ja hipauksen itsekkyyttä. Toki toisaalta perustin ketjun, jossa puhutaan vain minusta, joten liikun melko heikoilla jäillä.
ap
Nyt olen ristiriitaisten lausuntojen meressä. Kellumassa aaltojen keskellä. En tiedä mitä uskoa.
Tulkitsin kuitenkin viestisi sarkasmiksi ja sen aikaisemman viestin oikeaksi mielipiteeksi.
En mä siitä loukkaantunut. Nyt ymmärrän paremmin miksi jotkut suhtautuvat muhun kuten suhtautuvat.
ap