Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kati Ojala, 34, lopetti ihokarvojensa ajelemisen neljä vuotta sitten.

Vierailija
02.11.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-11043217

Ihana, kaunis, luonnollinen, seksikäs ja rohkea itsenäinen nainen. Tuollaisen naisen kanssa minä haluan olla koko elämäni. <3

M35

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvoja kyllä esiteltiin, mutta missä pimssukarvat...?!?! Ja olisi nyt vaikka letittänyt ne kainalokarvat niin olisi säväyttänyt.

Vierailija
82/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en sheivaa. Jalat ovat kyllä todella karvaiset. Sukulaiset välillä huomauttaa asiasta ja ehkä uimahallissakin joku saattaa katsoa pitkään. Myönnän kyllä että lopetin karvojen ajelun provo-mielessä parikymppisenä.

Miestäkään ei haittaa ollenkaan. Ihanaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin Luoja luonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en sheivaa. Jalat ovat kyllä todella karvaiset. Sukulaiset välillä huomauttaa asiasta ja ehkä uimahallissakin joku saattaa katsoa pitkään. Myönnän kyllä että lopetin karvojen ajelun provo-mielessä parikymppisenä.

Miestäkään ei haittaa ollenkaan. Ihanaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin Luoja luonut.

Karvat kasvavat ihon alle. Kuoriminen ei auta. Valitsin karvat kuin kutisevat haavaiset sääret.

Vierailija
84/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 37, ja lopetin täysin turhan ajelun joskus 20veenä. Mulle ei kyllä asiasta ole huomautettu, ja miehille olen sanonut monesti jo ennen sänkyyn menoa että jos karvat ällöttää niin Turha lähteä samaan sänkyyn yöksi. Ei ole ketään koskaan haitannut ;)

Sama mies ollut nyt 5 vuotta, eikä hänellä ole mielipidettä karvoistani, muuta kuin että alakarvat pitää olla aina.

Vierailija
85/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkööt Kati mitä tahansa, mutta ainakaan minä en aio luopua karvain ajelusta.

M42

Enkä minä luovu karvattomIEN ajelusta. Ovat aivan parhautta.

Vierailija
86/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sheivaan ja välillä en. En ole huomannut että ketään kiinnostaisi hyvässä tai pahassa. Ei vaikutusta seksielämäänkään, olen parisuhteessa miehen kanssa. Varmaan jos haluaisin "kelvata mahdollisimman monelle miehelle" niin sitten voisi karvaisuus olla ongelma, mutta ei ole tarvetta moiseen. Jos nyt joku pissisporukka bodypump-tunnilla sattuisi keskenään supattamaan tai naureskelemaan niin aivan sama minulle. En ole tosin tuollaistakaan käytöstä huomannut, ei minua kiinnosta tuntemattomat enkä minäkään kiinnosta heitä.

Vierailija
87/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurootikkona ajelen kainalot ja häpykarvat päivittäin, vaikkei enää vaihdevuodet ohittaneena juuri tarvitsisikaan. Höyläilen myös sääret ja käsivarret; täysin turhaa hommaa, kun ne kuitenkin talviaikaan ovat aina piilossa. Ylähuulessa ja leuan alla puskee säännöllisesti paria tummaa, jäykkää jouhta. Voi kärsimystä, kun ei vielä pinsetti niihin ulotu.. ja se täyttymyksen tunne, kun onnistut vihdoin kiskomaan ne irti :D 

Vierailija
88/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuiset ihmiset jaksavatkin vänistä toistensa karvoista.

Vierailija
89/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikuinen vänkäys siitä kuinka karvat haisee... Eivätkö sheivaajat ole kuulleet niinkin mullistavasta keksinnöstä kuin peseytyminen? Ja kuinkas hiukset ja kulmakarvat sitten? Samaa keratiinia ne on muiden karvojen kanssa. Mitenkäs ne pysyy hajuttomana niin ettei tarvi kokonaan kaljuksi vetää kun talia ja hikeä+bakteereja niihinkin kertyy?

Vierailija
90/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläinenkin lopetti hampaiden harjaamisen neljä vuotta sitten. Ihanaa olla täysin luonnollinen!

Itse en aja karvoja, mutta harjaan kyllä hampaat. Kun on kariestartunnan aikoinaan lapsena saanut niin vähän pakko, se on sairauteen liittyvä hoitotoimi jolla on tarkoitus estää tilanteen paheneminen. Jos jättäisin harjaamatta niin ei kohta olisi hampaita. Sen sijaan karvojen ajamatta jättämisestä ei ole seurannut mitään terveydellistä haittaa.

Vierailija
91/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kasarilla Suomessa ei juuri sheivattu. Itse kuuluin sheivaavaan vähemmistöön. Lähdin sitten vuodeksi USAn ja tuli kyllä niin rajua kritiikkiä karvaisuudesta, että sen koommin en ole jättänyt sheivaamatta. Pitivät Eurooppalaisia naisia likaisina ja epähygieenisinä koska karvoja oli liikaa. 

Tämä juuri ihmetyttää. Jos mies ei aja karvojaan, onko hänkin likainen ja epähygieeninen?

Innokkaana penkkiurheilijana seuraan mm. telinevoimistelua, ja siinä tilanteen näkee hyvin: Yhdysvaltain miehillä yleensä on ajamattomat kainalot. Hyi hitto? Yhtä likaisia kuin eurooppalaiset naiset! Vai onko mies vain jotenkin luonnostaan niin paljon puhtaampi, että pysyy puhtaana vaikka olisi karvojakin?

Vierailija
92/108 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Katille. Kaikkien jotka haluavat antaa karvojensa kasvaa, tulisi tehdä niin. Vain sillä tavoin muutetaan kulttuuria suvaitsevammaksi.

Minä en kuitenkaan kuulu heihin nyt enkä jatkossakaan. Minulla ei ole karvoitusta missään kaulan alapuolella, ja kyseessä on täysin oma päätökseni, eikä mikään miesten tai kulttuurin sanelema juttu. Pidän siitä että olen karvaton ja mieheni taas karvainen. Toivon ettei meitä kaikkia karvojaan ajelevia nähtäisi vain kulttuurin orjina, vaan muistettaisiin että me jotkut hullut jopa viihdymme karvattomina. 

Eipä ole miesten tai kulttuurin sanelema juttu, eipä ei :D

Vierailija
93/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla vapaa karvastressistä, mutta valitettavasti häpeäisin kyllä mennä uimahallin karvoineni kaikkineen. Olen suomalaisittain hyvin tumma, lähes mustat kulmakarvat, tummat paksut hiukset ja pitkät tummat ripset. Moni on luullut että kulmani ovat värjätyt, vaikka meikkaan harvoin. Näytän siltä että minulla jo olisi ohuet rajaukset ripsareineen.

Mutta sitten ne karvat. Ihoni on oudosti kontrastina ihan vaalea, joten mustat karvat kyllä erottuu, ja niitähän riittää. Alapään alueen karvoitus ajamatta leviää ihan huolella nivustaipeisiin ja reisien yläosaan, säärikarvat on pitkät ja runsaat ja jopa navan alle puskee säännöllisesti karva kavereineen.

En vaan kehtaisi julkisesti esiintyä niin. Mutta on toinenkin syy, miksi talvellakin on pakko ajella, vaikkei kävisikään uimassa. Oon huomannu että deodorantti toimii vähemmän aikaa kunnolla karvaisissa kainaloissa ja kosteusvoide imeytyy huonosti ja tekee karvoista märät ja liiskaiset. Tällä hetkellä en ole parisuhteessa, mutta aiemmin huomasin että tuntuma alapäässä on karvojen kanssa huonompi suuseksissä tai kädellä hyvältäessä ja muutenkin karvat olivat yhdynnässäkin tiellä. Paljon miellyttävämpää ilman tai rajatulla karvatupsulla/kolmiolla.

Vierailija
94/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomessa naiset käyttävät noin kymmenen kertaa useammin hihattomia paitoja kuin miehet. Jos käyttää hihattomia paitoja, haluaa moni tietysti myös ajella kainalot. Kainalokarvat eivät ole mitenkään sopusuhtaisia tai koristeellisia millään tavalla, vaan ainoastaan epäsiistin näköisiä. 

Jos ei käytä hihattomia paitoja, eipä sitä kukaan useimmiten huomaa toisin kuin ajamattoman parran miehellä. 

Mitä muuta tästä tulee mieleen? Lähinnä se, että naisten pitää ikään kuin keksiä itselleen ongelmia ja sosiaalisia epäkohtia, koska asiat ovat sen verran hyvin.

Mies miettii harrastukset, työt ja kaikki sen mukaan miten se vaikuttaa tyydyttävän seksielämän tai parisuhteen saamiseen, kun taas nainen saattaa kauhistella jotain perushygienian 'seksismiä' ikään kuin ainoastaan absoluuttinen valta, jossa kaikki yrittämisen vastuu olisi ulkoistettu naiselta pois kuin vastasyntyneeltä, olisi reilua naista kohtaan. 

Toki kaikki naiset eivät ole tuollaisia, mutta kyllä kämmen menee kasvoille aika ajoin, kun tällaistakin kuitenkin näkee ja miettii miten veltto ja kiittämätön aikuinen ihminen voi olla vastakkaista sukupuolta kohtaan. 

Vierailija
95/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivukalju kissaihminen.. todella yllättävää. Kulmat kuitenkin muistaa nyppiä

Vierailija
96/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaha, taas yks juttu mitä naisten ei tartte tehdä ja miehiäkin piisaa siitä huolimatta. Onkos se nyt ihmekään, kun aina niillä sairaalloisen lihavilla naisillakin jotka ei pääse edes sängystä ylös löytyy joku normaalipainoinen miesystävä. Ehkä naisia pian tullaan jo kotoakin hakemaan. Mutta pääasia, että päästään miesten sorrosta!

Vierailija
97/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiossa näytettiin seksimessuilta. Miehille oli lähes alastonta naista katseltavaksi. Mitä naiselle? Kumisia p.eniksiä. Miehen vartalo on rauhoitettu. Nainen on opetettu, ettei miestä saa ihailla siinä mielessä. Mies on kuningas ja nainen jopa sheivaa että kelpaisi kuninkaalleen.

Vierailija
98/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Katri, haluaisin tulla karvaiseen kainaloosi!

Vierailija
99/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on paljon siistimpi olo, kun ajaa karvat, muotoilee kulmakarvat ja leikkauttaa hiukset. 

Ja olen tosi onnekas, kun ex-mieheni ajoi kainalokarvansa ja siisti hyvin alapääkarvoituksen myös. Nykyinen tapailukumppani vetää kaikki karvat pois. Tykkään.

Olen viimeksi nähnyt täysin ajelettoman miehen yli 20 vuotta sitten. 

Vierailija
100/108 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi nähnyt täysin ajelettoman miehen yli 20 vuotta sitten. 

Tule katsomaan, minä sulle karvat näytän!!

Karvaton mies on kyllä ihan homoa.