Kun puoliso lähettää jopa kymmeniä tekstareita päivässä...
En tiedä, että kuinka sanoisin hänelle vähemmänkin riittävän. Välillä meinaavat mennä hermot kun pitäisi saada tehtyä jotain ja toinen ei ymmärrä vihjauksista vaan jatkaa maanista tekstiviestien lähettelyä.
Sillä ei ole mitään väliä, että onko mitään asiaa koska puoliso heittää vaikka small talkia kesken päin tekemisten. Olen siinä pisteessä, että sanon pian pahasti. Minulle tulee sellainen tunne, ettei hän arvosta yhtään minun tekemisiäni.
Joskus vessasta palatessani huomaan puolison lähettäneen neljäkin tekstiviestiä, joissa yhdessäkään ei ole ihan oikeaa asiaa. En tajua, että onko hän lukenut jotain parisuhdevinkkejä ja luulee tekevänsä minut tekstiviestipommituksella onnelliseksi?
Onko kenelläkään muulla yhtä maanista viestittelijää tai neuvoja, että kuinka saan hillittyä tekstiviestitulvaa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Sanot hänelle, että sinun mielestäsi tuo viestien määrä on liiallinen, että voisiko hän vähentää ja miettiä tarkemmin viestin tarpeellisuutta ennen kuin lähettää.
Olen jo monesti sanonut kauniisti. Ei hän ymmärrä.
Lähettääkö joku vielä tekstiviestejä?
Odottaako hän sinun vastaavan kaikkiin viesteihinsä tai ylipäätään johonkin niistä, vai ovatko ne vain tajunnanvirtaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap tarkoitta wa-viestejä.
On se jännä kun ei mene tarpeet yksiin. Oisin itse tosi onnellinen, jos joku noin paljon minua ajattelisi.
Älä vastaa viesteihin. Ja kerro hänelle syy ettet jaksa liiallista viestittelyä. Pyydä soittamaan jos tulee tärkeää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyään laitonta?
Naiset nyt on sellaisia ei ne ymmärrä miehen halua olla ihan vain itsekseen
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun ei mene tarpeet yksiin. Oisin itse tosi onnellinen, jos joku noin paljon minua ajattelisi.
Monelle tuo on lähinnä ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä todellakaan haluaisi tuollaista viestitulvaa, en myöskään niitä lähetä.
Olen sivusta seurannut tällaista sairaalloista seukkaamista, kun viestejä pimahtelee kotona makaavalta kumppanilta luuriin jatkuvasti kesken työpäivän ja sitten soitetaan perään jos ei heti vastaa. Kyllä kyseessä on joku mielenterveyden häiriö, eikä itselläni kestäisi järki moisen kanssa hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollessa on kyse ihan jostain muusta kuin yksin olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa sekoilla aikuisten palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle tuo on lähinnä ahdistavaa.
Totta kai. Sitä juuri tarkoitin, että on se jännä, miten erilaisia ihmiset ovat. Todellakin ymmärrän, että joku ei halua tuota. Ja todellakin ymmärrän, että itse olisin oikealta ihmiseltä ihan että <3
Mä vastaisin vain muutaman kerran päivässä. Jos tulisi valitusta, toteaisin, etten kulje puhelin kädessäni, kun teen juttuja.
Pitääkö niihin vastata?
Kymmenet viestit päivässä eivät ole normaalia.
Et kertonut tarkemmin asutteko yhdessä? Näettekö päivittäin?
Oletteko olleet kauan yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.terve.fi/artikkelit/66497-5-varhaista-varoitusmerkkia-liian…
Hei älä nyt. Kaikki ei vain ole niin romanttisia ja läheisyyttä kaipaavia kuin ap:n kumppani.
Meillä miehellä liukuva työaika, menee ja tulee miten sattuu. Usein kyllä laitan illalla viestiä miten on tulossa, jotta muksut saa tarvittaessa hyvät yöt soittaa. Jos tiedän hänen käyvän kaupassa, laitan kauppalistaa. Eilen hänen tehdessä myöhäistä iltaa laitoin kuvat muksujen Halloween- asuista. Ei nyt kymmeniä viestejä tule, mutta jos useampi asia sattuu samalle päivälle, niin olisi nuo kaikki kolme ajankohtaista. Näihin en kuitenkaan odota vastausta ja soittoa perään.
Sanot hänelle, että sinun mielestäsi tuo viestien määrä on liiallinen, että voisiko hän vähentää ja miettiä tarkemmin viestin tarpeellisuutta ennen kuin lähettää.