Mies huusi riidan aikana "jos sä jumalauta olisit mies niin sulta olis jo luita poikki"
Riita alkoi mitättömästä pikkuasiasta ja paisui huutamiseksi puolin ja toisin. Lopulta mies huusi noin. Ei ole koskaan koskenutkaan minuun siinä mielessä mutta oli niin raivona että katsoin parhaaksi poistua tilanteesta. Mitä mieltä tuollaisesta toiminnasta?
Kommentit (270)
AP, lopeta henkisen väkivallan käyttö niin ei tarvitse kuunnella mitään luiden naksumisesta.
Kaikkihan sen tietävät että naiset provosoivat ja käyttävät henkistä väkivaltaa niehiä kohtaan.
Ehkä olisi hyvä erota. Mikään uhkailu ei tunnu turvalliselta, että sellaiseen suhteeseen jäisi.
En olisi kummankaan teidän kanssa. Elämässä on ihan tarpeeksi todella vaikeita asioita, ja jos teillä ei vielä ole, niin eteen tulee, että kannattaa itkeskellä ja nyrkitellä tuommoisosta pikkujutuista.
Vierailija kirjoitti:
Olikos se jenkeissä vai peräti Suomessa, jossa itse asiassa suurin osa kotiväkivallasta eli hakkaamisesta oli naisen tekemää...?
Jenkeissä ainakin se on 50/50 ja miehille ei ole yhtään turvakotia. Kun ensimmäistä sellaista alettiin puuhata niin feministit estivät aikeen.
Suuttuessa ihminen sanoo monia asioita. Ei niitä kannata sen kummemmin analysoida. Jos mies ei ole väkivaltainen, niin anna asian olla.
Liian moni pelkää riitoja ja ongelmat jäävät selvittämättä. Tuloksena ero, kun ongelmat lopulta kasvaa liian isoiksi. Silloin tällöin on ihan normaalia riidellä ja samalla selvittää asioita. Se myös tarkoittaa, että parisuhde on tärkeä. Itse ainakin riitelen vain tärkeistä asioista, muut ohitan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuessa ihminen sanoo monia asioita. Ei niitä kannata sen kummemmin analysoida. Jos mies ei ole väkivaltainen, niin anna asian olla.
Liian moni pelkää riitoja ja ongelmat jäävät selvittämättä. Tuloksena ero, kun ongelmat lopulta kasvaa liian isoiksi. Silloin tällöin on ihan normaalia riidellä ja samalla selvittää asioita. Se myös tarkoittaa, että parisuhde on tärkeä. Itse ainakin riitelen vain tärkeistä asioista, muut ohitan täysin.
Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit aiheuttaaksesi tuon reaktion? Huutista tyhmille lehmille jotka määkii "jätä se" ilman kunnollista kontekstia.
Mikään ei oikeuta uhkailemaan luiden katkomisella. Psyykkisesti terve ihminen ei sellaista tee.
Keksin aika montakin tilannetta mitkä oikeuttaa uhkailemaan luiden katkomisella.
Esim näet pedofiilin raidkaamassa omaa lastasi. Mielestäni silloin ihan ok uhata katkoa pedarin luut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit aiheuttaaksesi tuon reaktion? Huutista tyhmille lehmille jotka määkii "jätä se" ilman kunnollista kontekstia.
Mikään ei oikeuta uhkailemaan luiden katkomisella. Psyykkisesti terve ihminen ei sellaista tee.
Keksin aika montakin tilannetta mitkä oikeuttaa uhkailemaan luiden katkomisella.
Esim näet pedofiilin raidkaamassa omaa lastasi. Mielestäni silloin ihan ok uhata katkoa pedarin luut.
Hillitse tunteesi senkin väkivaltainen sosiopaatti!
Tämä sama provo on ollut täällä aiemminkin...
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama provo on ollut täällä aiemminkin...
Vaikuttaa tarpeelliselta :D
Tarkoittaa sitä, että sinä raivostutat miestäsi ihan jumalattomasti. Mieleeni tulee vanhempani, jotka riitelivät aika lailla. Aikuisena vasta näin mikä narsistinen vittuilija ja riidankylväjä äitini oli ja on yhä. Lapsena luulin, että isä oli tyhmä ja aggressiivinen ja alkoholisti, koska äiti niin meille uskoteli. Nykyisin tiedän, että isä on erittäin hyvä ihminen, erinomainen tapaus, normaali ihminen.
Selvittäkää mistä riitanne johtuvat.
Ei yksi lause nyt vielä mitään tarkoita. Ellei sitten selkeästi sanonut uhkauksena, mutta kuullostaa lähinnä vttuuntuneelta tuollainen kommentti.
Ihmiset, joiden mielestä toisten ihmisten hakkaaminen on oikein, eivät ainakaan itselleni vaikuta sellaisilta, jotka haluaisin elämässäni pitää.
Heti kun näin alotuksen aattelin et vois olla mun tekemä. Oma mies heittää täysin samanlaisia lausahduksia aina riidan aikana. Naurattaa joka kerta ja vastaan vaan, että harmi kun en ole mies ;)
Millä sivulla lukee mitä ap huusi? Alkoi hirveästi kiinnostaa, aloituksesta sain kuvan, että molemmat ovat hulluja ja hirveitä kumppeneita.
Miksi olette sellaisessa suhteessa, jossa riidellään? Eikös riitely kerro siitä, että ei sovita yhteen? Itse olen ollut kumppanini kanssa yli 20v, eikä ikinä olla riidelty kunnolla, joskus 10v sitten oli joku puolen päivän mykkäkoulu. Paljon mukavampaa elämä, kun ei tarvi olla napit vastakkain.
Ap. Kerro mistä riitä syntyi. Tuo miehen uhkailu on nyt erotettu asiayhteydestä. Mi se pikku juttu oli .
Naispuolisen ystäväni kanssa tuli riitaa, kun hän loukkaantui, kun en jaksanut lähteä yökylään hänen luokseen. Taisimme sanoa molemmat tylysti. Sitten kerroin, että olen hirveän uupunut, enemmän kuin koskaan elämässäni, ja pyysin että hän voisi tukea minua jotenkin. Hän sanoi, että saan kyllä soitella hänelle sitten kun olen seisomassa junakiskoilla. Ja sitten tuli radiohiljaisuus pariksi kuukaudeksi. Kyseessä rakkain lapsuudenystäväni, jota minä tuin hänen masennusvuosinaan.
Paljon karmeampaa minusta kuin luidenkatkomispuheet.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies kun ei lyö naista.
Kukaan fiksu ei lyö ketään oli sukupuoli mikä hyvänsä.
Kyllä saa.
Vai seisotko sinä nurkassa jos joku raapii naamaasi? Tai estää poistumistasi asunnosta?
Nainen ei ole mikään lasiesine, mikäli itse käyttäytyy kuin hirviö.