Miksi eräs mies tuijottaa minua sellaisella tutkivalla ilmeellä?
Kommentit (29)
Yrittää nähdä sun mustapäät jotka olet peittänyt paksulla kerroksella meikkivoidetta.
Naisella näyttäisi edelleen olevan "parasta ennen" tai "viimeinen käyttöpäivä" -leima.
Jos sen ohittanutta tissiparin haltijaa jää joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tuijottamaan, kyseessä on joko epätoivoinen p**lun vonkaaja, äitihahmoa etsivä ikuinen peterpan, potentiaalinen raiskaaja/sarjamurhaaja, psykologian opiskelija tai ihmiseksi pukeutunut suojelusenkeli (viimeinen vaihtoehto, mikäli katse on jotenkin hellän säälivä).
Möllöttäminen on epäkohteliasta, olipa kohteena kuka tahansa. Ellet availe sanaista arkkuasi, tuijota vihaisesti takaisin. Tarvittaessa voit irvistää. Viimeistään tietyssä iässä - tai itseasiassa koskaan! - ei ole pakko reagoida lipeviin "näyttäisit kauniimmalta, jos hymyilisit" - töräytyksiin. Varsinkaan naisen <3
Ihminen voi olla hämmästynyt. Jos hän tekee sen suuremassa porukassa, hän voi hakeaaa suuremman porukan valtaa nöyryyttääkseen yhtä ihmistä jos kyseessä on taustoihin verrateen paha aikeinen ihminne.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla hämmästynyt. Jos hän tekee sen suuremassa porukassa, hän voi hakeaaa suuremman porukan valtaa nöyryyttääkseen yhtä ihmistä jos kyseessä on taustoihin verrateen paha aikeinen ihminne.
Siis ei valtaa vaaan hyväksyntää toimilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei valtaa vaaan hyväksyntää toimilleen.
Tällainen hyväksyntää imaretee tällaisessa tilanteessa esim huonon itsetunnon omaavan mieltä.
Mä mietin tällaisia parikymppisenä kun olin tosi epävarma itsestäni. Se mies voi katsoa sua monestakin eri syystä. Sä varmaan odotat että vastaamme hänen olevan rakastunut suhun? Sitä emme voi tietää. Kannattaa jättää liikaa spekuloimatta muiden katseita ja jos jonkun tietyn ihmisen katseen syy kiinnostaa kovasti niin mene juttelemaan hänelle. Ei kuitenkaan kannata luoda liikaa toiveita sillä vaarana on suuri pettymys. Minäkin luulin joskus että yksi tuijotteleva mies oli ihastunut , rohkaisin itseni ja menin juttelemaan, ja mies sanoi ettei hän valitettavasti ole kiinnostunut. Sen hetken nolotti mutta selvisin onneksi hengissä.
Pitää sua kiinnostavana (=salaperäisenä!) ja haluaa lisäksi pussailla peiton alla koko yön?
Aika vasta eräs tuttavamies koetti edistää asiaansa tuijottamalla minua kuin uutta autoa. Koetin leikkiä, etten huomannut, mutta vähän ahdisti.