Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs mies tuijottaa minua sellaisella tutkivalla ilmeellä?

Vierailija
01.11.2019 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää ottaa selvää mahiksistaan päästä puristelemaan sua hellän kiihkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Olet meikannut päin peetä.

Vierailija
4/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko? Olet meikannut päin peetä.

Harmittaako sua, kun kukaan mies ei kato sua tutkivalla katseella?

Vierailija
5/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyyneellä ilmeellä? Se kertoo ainakin että hän on aidosti kiinnostunut asiastasi, kuuntelee ja on läsnä. Eii ole välinpitämätön. Mutta jos monta kertaa aloittaa jutut juuurtajaksaen niin ihmisen tajunta järki ja kärsivälllisyys arjessa ei jaksa kohdata selllaista. Ihminen tahtoo vuorovaiktuksessa tavalllisesti mahdollisimman lyhyitä ja järkeviä lauseita. Eli että asian pointti tulee mahdolllsimman nopeasti ja lyhyesti esillle. Sen ympärillle voi taaas rakentaa mielenkiiintoisia saman sävyiisiä keskusteluiita eri mielipiteiiinkin.

Vierailija
6/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää ottaa selvää mahiksistaan päästä puristelemaan sua hellän kiihkeästi.

Vaikea uskoa että olisi kiinnostunut.

Ap

Vierailija
7/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sellainen sovinistinen tai ahdisteleva ilme?

Vierailija
8/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kiihkeää seksiä.

N18

Vierailija
9/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sellainen sovinistinen tai ahdisteleva ilme?

Ei :D mutta sellainen, ettei häntä kiinnosta siirtää katsetta muualle huolimatta miten reagoin.

Vierailija
10/29 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää epätoivoisesti selvittää mysteeriä nimeltä nainen, siinä kuitenkaan koskaan onnistumatta.

Vierailija
13/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan niin omituisen näköinen. Voit myös kysyä, että mitä vttua tölläät?

Vierailija
14/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti alkuunsa lopettaa sen miettiminen, että miksi ja miten miehet katsovat ja mitä se tarkoittaa. Se ei ikinä, korostan ikinä, tarkoita yksinänsä yhtään mitään, eikä ne edes välttämättä itse tiedä, vaikka olisivat koko illan tuijottaneet. Vähän niin kuin, noh, eläimet.

Vierailija
15/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa heti alkuunsa lopettaa sen miettiminen, että miksi ja miten miehet katsovat ja mitä se tarkoittaa. Se ei ikinä, korostan ikinä, tarkoita yksinänsä yhtään mitään, eikä ne edes välttämättä itse tiedä, vaikka olisivat koko illan tuijottaneet. Vähän niin kuin, noh, eläimet.

Olen mies ja tunnustan. Yksi nainen tuli sanomaan mulle suokissa mitä vttua sä kyttäät mua. En ollu oikeasti edes huomannu sitä naista vaikka tuijottelin. En ees tajunnut omaa tuijotustani. En ees nähny silmissä koko naista.

Vierailija
16/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tunnustan. Yksi nainen tuli sanomaan mulle suokissa mitä vttua sä kyttäät mua. En ollu oikeasti edes huomannu sitä naista vaikka tuijottelin. En ees tajunnut omaa tuijotustani. En ees nähny silmissä koko naista.

En tiedä onko mies tietoinen mutta katsoo tavalla että ikäänkuin pakottaa katsomaan takaisin. Hänen katsominen jäi mieleen niin mikäs tässä pohdiskella.

Ap

Vierailija
17/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailee itsevarmasti. Itse ainakin tuijotan juurikin tutkivasti, kääntämättä päätä pois, jos haluan viestittää, että "sinut minä ajattelin ottaa".

Vierailija
18/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus että mies katselisi minua suoraan silmiin. Just kun alkaa kiinnostumaan itsekin.

Vierailija
19/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain mielessä, ota puheeksi. 

Vierailija
20/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus että mies katselisi minua suoraan silmiin. Just kun alkaa kiinnostumaan itsekin.

Mutta jos ei itse kiinnostu, se katseleminen on pelkästään kiusallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän