Jätän tänään ottamatta ketipinorin (200mg) ja seronilin (20mg) ja seuraan mitä tapahtuu
Vähän kuumottaa, jos ohjaajat saavat tietää. Olen 17-vuotias ja v*tuttaa syödä nuita. Jos jotain kovin dramaattista muutosta tapahtuu päivän aikana, niin jatkan niiden syömistä, muuten lopetan ne seinään.
Kommentit (66)
Minä olen aikuinen ja post traumaattisen stressin saanut. Olen aika puhelias mutta en pysty mihinkään vakavampaan koska pelkään kamalasti.
Sellaista.
Uneton Etelä-Savosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinoria ei saa lopettaa kuin seinään!
Hyvin moni lääke on sellainen, ettei kannata lopettaa seinään, vaan pudottaa sitä vähän kerrallaan pitkällä aikajänteellä ja pienillä annoksilla. Itselle on määrätty ketaria 4x200mg unilääkkeeksi ja sillä lääkkeellä kun tottuu nukkumaan ja jos ne jättää syömättä, niin menee ainakin kuukausi ennen kuin alkaa saada nukuttua useampia tunteja vuorokaudessa ilman niitä. Olen syönyt vuosien varrella ehkä 20 erilaista nukahtamis ja unilääkkettä ja millään niistä ei saa unta kuin ehkä pari tuntia tai jos saa enemmän nukuttua, niin lääke ei enää parin viikon päästä toimi. Ketipinor on järkyttävä lääke suoraan sanoen, mutta ilman sitä uni ongelmat ja unettomuus on jatkuvasti hankaloittamassa elämää. Aiheuttaa jopa masennusta jollain tapaa tuo troppi, mutta unettomuus vie voimat ja järjen, joten pakko syödä ketipinoria, kun mikään muu lääke ei tuo vastaavalla tavalla unta. Myös lieviä vieroitus oireita tulee, jos on pitkään niitä syönyt ja lopettaa ns. seinään. Jos kohtalotoverit tiedätte paremman unilääkkeen ketipinorin tilalle, niin ilmoittakaa ehdotuksia tänne? Kiitos jo etukäteen.
Tommonen määrähän nukuttaa vaikka norsun. Oletko riehujatapaus jonka toinen persoonallisuus herää iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Somnor ihan hyvä nukahtamis- ei unilääke. Auttaa nukkumaan uniongelmaistakin sen 6h, sitten tosin herää. Ei sivuvaikutuksia, ei väsytä seur päivänä. Itse vähensin somnorinkin puoleen kun ei tahdo koukkuun. Ei aiheuta riippuvuutta, muuten kuin ehkä henkisen...
AP ottaa nyt puolikkaan vaan kiltisti... huomenna 1/4
Kyllä Somnor aiheuttaa riippuuutta! Hyvä että olet pystynyt vähentämään puoleen. Noissa lääkkeissä toleranssi nousee, niin että todennäköisesti sulla se tehoaa vain sen takia, että uskot sen tehoavan - eli henkinen riippuvuus. Et usko voivasi nukkua ilman sitä pillerinpuolikasta...
Äkillinen lopettaminen on vaarallista, Itsemurha-ajatukset syvenevät äkillisesti ja olet vaarassa tappaa itsesi. Erityisesti sinun pitää ottaa päivittäin se Seronil aamuisin. Ketipinor on ahdistukseen ja suosittelen lämpimästi pitäytymään siinäkin. Keskustele lääkärin kanssa.
Tämä ihminen ei saa Somnor lääkettä. Hänet lääkitään ketipinorilla. En tiedä oletko tyhmä vai ihan huviksesi olet tyhmä.
Olen nähnyt hirviöitä joilla on huoltajuus. Joskus itken vaikka eihän se mulle kuulu.