Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätän tänään ottamatta ketipinorin (200mg) ja seronilin (20mg) ja seuraan mitä tapahtuu

Vierailija
01.11.2019 |

Vähän kuumottaa, jos ohjaajat saavat tietää. Olen 17-vuotias ja v*tuttaa syödä nuita. Jos jotain kovin dramaattista muutosta tapahtuu päivän aikana, niin jatkan niiden syömistä, muuten lopetan ne seinään.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sulle on ne määrätty? Hirveä määrä tota ketiapiinia... Etkö saa itse vaikuttaa lääkitykseesi, jos sanoisit että haluat vähentää ja sitä kautta lopettaa?

Tosin siinä on se vaara, että hoitajat ja lääkörit ylipuhuu ja pelottelee jatkamaan 🙄

Vierailija
2/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lopettaa seinään, kun hitaasti lopettaminen vähentäisi vieroitusoireita? Mihin Ketipinoria muuten käytetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rohtosi mulle!

Vierailija
4/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että ohjaajasi pakottavat syömään tollaista paskaa. Auttaisin jos voisin. Suomen lastensuojelu on sillä tasolla että päitä putoaa aika pian.

Vierailija
5/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lasten lobotomiaa. Jenkeissä on joutunut oikeuteen jos on määrännyt alaikäiselle Ketipinoria.

Vierailija
6/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä ei tapahdu vielä mitään. Kokeiltu on. Se ei tarkoita, ettei lääkkeistä olisi hyötyä. Usko minua.

Aiemmalle kommentoijalle sanon, että jos hoidon kohteena on psykoosisairaus/kaksisuuntainen, tuo määrä ketiapiinia ei ole mitenkään poikkeuksellisen suuri.

Vierailija
7/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulle on ne määrätty? Hirveä määrä tota ketiapiinia... Etkö saa itse vaikuttaa lääkitykseesi, jos sanoisit että haluat vähentää ja sitä kautta lopettaa?

Tosin siinä on se vaara, että hoitajat ja lääkörit ylipuhuu ja pelottelee jatkamaan 🙄

No mun diagnoosit on identiteettihäiriö ja PTSD (johon saan terapiaa), olen ollut hyvin itsetuhoinen ennen lääkitystä, on toki ollut myös hyviäkin kausia. Tuntuu että saattaisin pikkuhiljaa alkaa pärjäämään ilman niitä, mutta ohjaajien mielestä ei ole hyvä idea. Tunteet haalenee kohta kokonaan ilmaan, joten teen näin, oli typerää tai ei. Kunhan en jää kiinni, silloin h*lvetti olisi irti. :D

Ap

Vierailija
8/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna rohtosi mulle!

Kukaan! Ei kukaan halua tuota lääkettä!

Vierailija
9/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lopettaa seinään, kun hitaasti lopettaminen vähentäisi vieroitusoireita? Mihin Ketipinoria muuten käytetään?

Sen takia kun haluan juuri kokeilla olenko "koukussa" jo.

Ap

Vierailija
10/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kyllä millään tavalla ajatella lapsen parasta. Villi veikkaus, että ap "ongelmanuori" ja päätetty sitten lääkitä oikein kunnolla, ettei aiheuta enää yhtään mitään.

Vierailija
11/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta että ohjaajasi pakottavat syömään tollaista paskaa. Auttaisin jos voisin. Suomen lastensuojelu on sillä tasolla että päitä putoaa aika pian.

Se on niin ristiriitaista, kyllä ne ohjaajat varmaan haluavat hyvää, eivät vain aina todellakaan ymmärrä mua.

Ap

Vierailija
12/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivässä ei tapahdu vielä mitään. Kokeiltu on. Se ei tarkoita, ettei lääkkeistä olisi hyötyä. Usko minua.

Aiemmalle kommentoijalle sanon, että jos hoidon kohteena on psykoosisairaus/kaksisuuntainen, tuo määrä ketiapiinia ei ole mitenkään poikkeuksellisen suuri.

Niin, mutta kyseessä on lapsi jolla ei ole mitään mielisairautta. Oireilee todennäköisesti hankalaa lapsuuttansa, ja lastensuojelu sitten tarjoaa tälläistä apua...

Vierailija
13/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kyllä millään tavalla ajatella lapsen parasta. Villi veikkaus, että ap "ongelmanuori" ja päätetty sitten lääkitä oikein kunnolla, ettei aiheuta enää yhtään mitään.

En ole ollut ns. ongelmanuori koskaan, vaikea kylläkin, mutta kuitenkin kiltti ja nöyrä.

Ap

Vierailija
14/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut ns. ongelmanuori koskaan, vaikea kylläkin, mutta kuitenkin kiltti ja nöyrä.

Ap

No sitä suuremmalla syyllä en ymmärrä lääkitystäsi.

Vierailija
15/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti googletat ketiapiinin haittavaikutukset. Sinusta halutaan tehdä vihannes vailla omaa tahtoa. Usassa lääkärit ovat joutuneet suuriin korvauksiin määrätessään Ketipinoria alaikäiselle.

Vierailija
16/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin lääkkeisiin koukkuun jää; lopettaessa saattaa olla jotain vieroitusoireita. Mutta sun kannattais kuitenkin nyt jatkaa ja puhua lääkärisi kanssa, että koet tunteiden haalenevan yms.. Sitten voisitte yhdessä suunnitella, kuinka lääkitystä vähennetään. Jos lopetat suoraan, niin entä jos vaikka itsetuhoisuus voimistuu? Tai mieliala laskee? Tai et saa nukuttua?

Seronilin voi puolittaa ja katsoa vaikka kuukauden pari, miten se vaikuttaa. Ketipinorista voi kokeilla annosvähennystä vaikka 50mg. Tsemppiä, pyydä päästä lääkärille tai onko sulla psykkan polilla sellainen hoitaja, jonka kanssa noista voisi puhua?

Vierailija
17/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti googletat ketiapiinin haittavaikutukset. Sinusta halutaan tehdä vihannes vailla omaa tahtoa. Usassa lääkärit ovat joutuneet suuriin korvauksiin määrätessään Ketipinoria alaikäiselle.

Olen lukenut. Tavallaan siitä on kai ollut jotenkin hyötyä, mutta pelottaa tuo vihanneksi tuleminen, kun tunteet haalenee koko ajan lisää vain.

Ap

Vierailija
18/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin lääkkeisiin koukkuun jää; lopettaessa saattaa olla jotain vieroitusoireita. Mutta sun kannattais kuitenkin nyt jatkaa ja puhua lääkärisi kanssa, että koet tunteiden haalenevan yms.. Sitten voisitte yhdessä suunnitella, kuinka lääkitystä vähennetään. Jos lopetat suoraan, niin entä jos vaikka itsetuhoisuus voimistuu? Tai mieliala laskee? Tai et saa nukuttua?

Seronilin voi puolittaa ja katsoa vaikka kuukauden pari, miten se vaikuttaa. Ketipinorista voi kokeilla annosvähennystä vaikka 50mg. Tsemppiä, pyydä päästä lääkärille tai onko sulla psykkan polilla sellainen hoitaja, jonka kanssa noista voisi puhua?

Todennäköisesti olen lääkittynä koko elämäni, tai ainakin ison osan siitä. Seronilista ei ole koskaan mitään hyötyä ollut, enkä oikein ymmärrä miksi se mulla on. Ei ole ollut koskaan uniongelmia.

Ap

Vierailija
19/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut. Tavallaan siitä on kai ollut jotenkin hyötyä, mutta pelottaa tuo vihanneksi tuleminen, kun tunteet haalenee koko ajan lisää vain.

Ap

Noista lääkkeistä voi olla pysyvä haittoja, jotka jäävät vaikka lopetatkin lääkkeet. Aivosi vielä kehittyvät, mikä tekee molemmista lääkkeistä erityisen haitallisen. Jos koet, että pärjäät ilman niin ehdottomasti kannattaa lopettaa! Tollasia lääkkeitä ei edes pitäisi alaikäselle määrätä, muuta kuin ääritapauksessa jos silloinkaan.

Vierailija
20/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinoria ei saa lopettaa kuin seinään!