Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätän tänään ottamatta ketipinorin (200mg) ja seronilin (20mg) ja seuraan mitä tapahtuu

Vierailija
01.11.2019 |

Vähän kuumottaa, jos ohjaajat saavat tietää. Olen 17-vuotias ja v*tuttaa syödä nuita. Jos jotain kovin dramaattista muutosta tapahtuu päivän aikana, niin jatkan niiden syömistä, muuten lopetan ne seinään.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti lääkitykseesi on joku syy. Mitä jätit kertomatta?

Olen mm. purrut ja viilellyt itseäni, paennut pakkasilla metsään kun pahoinpideltiin koulussa, ja sinne olisin jäänyt ellei olisi löydetty. Vähän kaikenlaista on ollut.

Ap

Sinulle on tehty pahaa ja sinä olet laiminlyönyt siksi itseäsi. Sinä et ole paha. Ne jotka pahoinpitelivät ovat pahoja.

Musta on tulossa paha, en enää tunne niin helposti myötätuntoa toisia kohtaan.

Ap

Vierailija
42/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailma olis oikein niin kaikki pahoinpitelijät kärsisivät eikä uhrit joutuisi kantamaan taakkaa. Koska ennemmin tai myöhemmin hakattu ihminen ei kestä. Miksi häntä ei auteta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellääni on tällanen kun aripiprazol 5mg yksi neljäsosa ja serotoniini 5mg.

Vierailija
44/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti googletat ketiapiinin haittavaikutukset. Sinusta halutaan tehdä vihannes vailla omaa tahtoa. Usassa lääkärit ovat joutuneet suuriin korvauksiin määrätessään Ketipinoria alaikäiselle.

Olen lukenut. Tavallaan siitä on kai ollut jotenkin hyötyä, mutta pelottaa tuo vihanneksi tuleminen, kun tunteet haalenee koko ajan lisää vain.

Ap

Noista lääkkeistä voi olla pysyvä haittoja, jotka jäävät vaikka lopetatkin lääkkeet. Aivosi vielä kehittyvät, mikä tekee molemmista lääkkeistä erityisen haitallisen. Jos koet, että pärjäät ilman niin ehdottomasti kannattaa lopettaa! Tollasia lääkkeitä ei edes pitäisi alaikäselle määrätä, muuta kuin ääritapauksessa jos silloinkaan.

Mua oikeasti ahdistaa tuo, en yhtään tiedä mitä teen. Ohjaajat ei päästä mua ihmisten ilmoille ilman lääkitystä, varmaan kotilomatkin menee. Hyi v*ittu en halua mitään aivo-ongelmia.

Ap

Voitko väittää ottaneesi lääkkeen, etkä sitten oikeasti otakkaan? Huomaavatko ohjaajasi, joudutko ottamaan lääkkeen valvotusti? Jos joudut, niin lääke kielen alle tai poskeen ja roskiin....

Minusta tuo neuvo on vastuuton, vaikka olenkin sitä mieltä, ettei varsinkaan tuon ikäisiä pitäisi pakkolääkitä. Ketipinorin annos on sen verran suuri kuitenkin, että se pitää lopettaa vähitellen. En kiistä, että tilanne on vaikea.

No niinhän se vähän onkin. Parasta olisi tiputtaa lääkkeet pikkuhiljaa. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, eikä ap saa vaikuttaa omaan lääkitykseensä. Ap vaikuttaa kuitenkin fiksulta ja on jo miltei täysi-ikäinen,joten uskon hänen osaavan arvioida tilanteensa. Joten pienempi paha on mielestäni lopettaa nuo lääkkeet, kuin syödä niitä turhaan ties kuinka kauan.

En tiedä minkälainen olen ilman lääkitystä, sen näkee huomenna. Toivottavasti ei tule mitään osasto reissua...

Ap

Usko nyt, että yhden päivän lääkkeiden skippaamisella ei välttämättä ole vaikutusta suuntaan tai toiseen. Itse olen unohtanut lääkkeet (ketiapiini ja yksi toinen psykoosilääke) päiväksi eikä oireina ollut kuin unettomuus.

Vierailija
45/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäkään ei. Hyvin menee.

N19

Vierailija
46/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sinulle! Ajattele että sinulla on puhdas sydän eikä kukaan voi ottaa pois hyvyyttäsi.

Muuta en osaa sanoa.

Vierailija
47/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti googletat ketiapiinin haittavaikutukset. Sinusta halutaan tehdä vihannes vailla omaa tahtoa. Usassa lääkärit ovat joutuneet suuriin korvauksiin määrätessään Ketipinoria alaikäiselle.

Olen lukenut. Tavallaan siitä on kai ollut jotenkin hyötyä, mutta pelottaa tuo vihanneksi tuleminen, kun tunteet haalenee koko ajan lisää vain.

Ap

Noista lääkkeistä voi olla pysyvä haittoja, jotka jäävät vaikka lopetatkin lääkkeet. Aivosi vielä kehittyvät, mikä tekee molemmista lääkkeistä erityisen haitallisen. Jos koet, että pärjäät ilman niin ehdottomasti kannattaa lopettaa! Tollasia lääkkeitä ei edes pitäisi alaikäselle määrätä, muuta kuin ääritapauksessa jos silloinkaan.

Mua oikeasti ahdistaa tuo, en yhtään tiedä mitä teen. Ohjaajat ei päästä mua ihmisten ilmoille ilman lääkitystä, varmaan kotilomatkin menee. Hyi v*ittu en halua mitään aivo-ongelmia.

Ap

Voitko väittää ottaneesi lääkkeen, etkä sitten oikeasti otakkaan? Huomaavatko ohjaajasi, joudutko ottamaan lääkkeen valvotusti? Jos joudut, niin lääke kielen alle tai poskeen ja roskiin....

Minusta tuo neuvo on vastuuton, vaikka olenkin sitä mieltä, ettei varsinkaan tuon ikäisiä pitäisi pakkolääkitä. Ketipinorin annos on sen verran suuri kuitenkin, että se pitää lopettaa vähitellen. En kiistä, että tilanne on vaikea.

No niinhän se vähän onkin. Parasta olisi tiputtaa lääkkeet pikkuhiljaa. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, eikä ap saa vaikuttaa omaan lääkitykseensä. Ap vaikuttaa kuitenkin fiksulta ja on jo miltei täysi-ikäinen,joten uskon hänen osaavan arvioida tilanteensa. Joten pienempi paha on mielestäni lopettaa nuo lääkkeet, kuin syödä niitä turhaan ties kuinka kauan.

En tiedä minkälainen olen ilman lääkitystä, sen näkee huomenna. Toivottavasti ei tule mitään osasto reissua...

Ap

Usko nyt, että yhden päivän lääkkeiden skippaamisella ei välttämättä ole vaikutusta suuntaan tai toiseen. Itse olen unohtanut lääkkeet (ketiapiini ja yksi toinen psykoosilääke) päiväksi eikä oireina ollut kuin unettomuus.

Huomenna sen näkee sitten.

Ap

Vierailija
48/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus sinulle! Ajattele että sinulla on puhdas sydän eikä kukaan voi ottaa pois hyvyyttäsi.

Muuta en osaa sanoa.

Ei kyllä tunnu siltä että olisin kovin hyvä ihminen, ainakaan tällä hetkellä. :D

Ap

Vierailija
49/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellääni on tällanen kun aripiprazol 5mg yksi neljäsosa ja serotoniini 5mg.

Ittse uskon vahvasti siihen että mikään maailman läääke ei itsessään voi parantaa ihmistä jollei siihen elämäään sisälly myös olennaisena osana aktiivista toimintaa mikä luo rutiineja päivään.

Vierailija
50/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista voi tulla pahat vieroitusoireet jos seinään lopettaa. Mitä tapahtuu jos vaadit annoksen alasajoa?

Vierailija
51/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maailma olis oikein niin kaikki pahoinpitelijät kärsisivät eikä uhrit joutuisi kantamaan taakkaa. Koska ennemmin tai myöhemmin hakattu ihminen ei kestä. Miksi häntä ei auteta?

Jotkut ihmiset kestävät vaikka kaikki olisi loppu. Ehkä he ovat äitejä. Ehkä psykopaatin uhreja. Ainoa mikä kantaa on rakkaus omaan lapseen. He eivät ole robotteja. Hekin voivat kärsiä. Ja loppujen lopuksi tulee tunne siitä että maailma ei ole reilu ja mitä tässä enää.

Kaikki särkyy. Kaikki usko siihen että hyvyys voittaa.

Vierailija
52/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta en osaa sanoa.

Ei kyllä tunnu siltä että olisin kovin hyvä ihminen, ainakaan tällä hetkellä. :D

Ap

Onko tuo empatiakyvyn väheneminen ilmaantunut lääkityksen aikana? Nuo lääkkeet vievät aika tehokkaasti ahdistuksen lisäksi myös muutkin tunteet.

Vierailija
53/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmista voi tulla pahat vieroitusoireet jos seinään lopettaa. Mitä tapahtuu jos vaadit annoksen alasajoa?

Seuraava lääkäriaika on vasta ensi vuoden puolella.

Ap

Vierailija
54/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta en osaa sanoa.

Ap

Onko tuo empatiakyvyn väheneminen ilmaantunut lääkityksen aikana? Nuo lääkkeet vievät aika tehokkaasti ahdistuksen lisäksi myös muutkin tunteet.

No luulen niin, ainakin kaikki kiinnostus seksuaalisuuteen on lähes kadonnut, jotain pientä voi joskus olla, mutta se on harmillisen pientä.

Ap

Vierailija
55/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lääkkeitä ei kannata lopettaa kuin seinään. Se on ihan varma, että tulee vieroitusoireita, jos niin tekee. Masennuslääkkeen lopettamisesta tulee huimausta ja sähköiskumaisia tuntemuksia ja kuumeista oloa. Vielä pahempi voi olla ketiapiini, jonka äkillisestä lopettamisesta voi mennä jopa sekavaksi. Uni ei ainakaan tule, ja voi tulla tärinää, ripulia ja päänsärkyä. Tämä johtuu siitä, että aivot on tottuneet näihin lääkkeisiin, ja keho menee epätasapainotilaan, jos tulee äkillisiä muutoksia. Jos haluat lopettaa näiden lääkkeiden syömisen, niin paras tapa on vähentää niitä hiljalleen.

Vierailija
56/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta en osaa sanoa.

Ap

No luulen niin, ainakin kaikki kiinnostus seksuaalisuuteen on lähes kadonnut, jotain pientä voi joskus olla, mutta se on harmillisen pientä.

Ap

Tuo on tyypillistä ssri lääkkeitä käyttäessä. Menee ohi kunhan vaan pääset lääkkeistä eroo.

Vierailija
57/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita lääkkeitä ei kannata lopettaa kuin seinään. Se on ihan varma, että tulee vieroitusoireita, jos niin tekee. Masennuslääkkeen lopettamisesta tulee huimausta ja sähköiskumaisia tuntemuksia ja kuumeista oloa. Vielä pahempi voi olla ketiapiini, jonka äkillisestä lopettamisesta voi mennä jopa sekavaksi. Uni ei ainakaan tule, ja voi tulla tärinää, ripulia ja päänsärkyä. Tämä johtuu siitä, että aivot on tottuneet näihin lääkkeisiin, ja keho menee epätasapainotilaan, jos tulee äkillisiä muutoksia. Jos haluat lopettaa näiden lääkkeiden syömisen, niin paras tapa on vähentää niitä hiljalleen.

Entä jos syön tuosta ketipinorista noin puolet tänään?

Ap

Vierailija
58/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinoria ei saa lopettaa kuin seinään!

Hyvin moni lääke on sellainen, ettei kannata lopettaa seinään, vaan pudottaa sitä vähän kerrallaan pitkällä aikajänteellä ja pienillä annoksilla. Itselle on määrätty ketaria 4x200mg unilääkkeeksi ja sillä lääkkeellä kun tottuu nukkumaan ja jos ne jättää syömättä, niin menee ainakin kuukausi ennen kuin alkaa saada nukuttua useampia tunteja vuorokaudessa ilman niitä. Olen syönyt vuosien varrella ehkä 20 erilaista nukahtamis ja unilääkkettä ja millään niistä ei saa unta kuin ehkä pari tuntia tai jos saa enemmän nukuttua, niin lääke ei enää parin viikon päästä toimi. Ketipinor on järkyttävä lääke suoraan sanoen, mutta ilman sitä uni ongelmat ja unettomuus on jatkuvasti hankaloittamassa elämää. Aiheuttaa jopa masennusta jollain tapaa tuo troppi, mutta unettomuus vie voimat ja järjen, joten pakko syödä ketipinoria, kun mikään muu lääke ei tuo vastaavalla tavalla unta. Myös lieviä vieroitus oireita tulee, jos on pitkään niitä syönyt ja lopettaa ns. seinään. Jos kohtalotoverit tiedätte paremman unilääkkeen ketipinorin tilalle, niin ilmoittakaa ehdotuksia tänne? Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
59/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ketiapiinia noin 30mg tänään.

Ap

Vierailija
60/66 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somnor ihan hyvä nukahtamis- ei unilääke. Auttaa nukkumaan uniongelmaistakin sen 6h, sitten tosin herää. Ei sivuvaikutuksia, ei väsytä seur päivänä.  Itse vähensin somnorinkin puoleen kun ei tahdo koukkuun. Ei aiheuta riippuvuutta, muuten kuin ehkä henkisen...

AP ottaa nyt puolikkaan vaan kiltisti... huomenna 1/4