Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ne milleniaalit nyt oikein ovat?

Vierailija
01.11.2019 |

Usein milleniaaleiksi sanotaan kaksikymppisiä, mutta myös nelikymppisiä. Kummat ovat oikeita milleniaaleja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain sisäloisilta.

Vierailija
2/17 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on 1000 p-reikää.

En ole latinisti, mutta voin päteä.

4/17 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvulla syntyneet ovat milleniumeja.

Vierailija
5/17 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-1995 syntyneet. Mielestäni outoa, 80 syntyneet ovat kuitenkin melkein nelikymppisiä jo, enkä koe että minulla 91-syntyneenä on heidän kanssaan mitään yhteistä.

Vierailija
6/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutisissa juuri sanottiin, että milleniaalit on 1980-luvun jälkeen syntyneet. Tarkoittaa siis 1990(1991) ja sen jälkeen syntyneitä.

Vierailija
7/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä nuoria aikuisia, jotka tekee kaiken örin.

Vierailija
8/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1.2000 ja eteenpäin syntyneet ovat millenniaaleja. Jotdetaan sanasta millennium. -tietäjä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Millennium

Vierailija
9/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.1.2000 ja eteenpäin syntyneet ovat millenniaaleja. Jotdetaan sanasta millennium. -tietäjä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Millennium

He ovat Z-sukupolvi.

Vierailija
10/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1980-1995 syntyneet. Mielestäni outoa, 80 syntyneet ovat kuitenkin melkein nelikymppisiä jo, enkä koe että minulla 91-syntyneenä on heidän kanssaan mitään yhteistä.

Ai jaa, minulla 81 syntyneellä on paljonkin yhteistä - 90 lukulaisten kanssa.

Vierailija
11/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä iässä kolmikymppiset tuntuu melkein samanikäisiltä.

Vierailija
12/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(siis, en ole tietenkään kolmikymppinen, mutta sen ikäisenä luulin nelikymppisten olevan ihan eri planeetalla, mutta olemmekin ihan samanlaisia kuin silloin kolmikymppisenäkin)

Vierailija
13/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, sisarukseni ja serkkuni ollaan sattumalta synnytty 81-93-välillä. Kun kaikki ollaan aikuisia, niin ikäeroa ei useinkaan edes ajattele ja meillä on paljon yhteistä.

Vierailija
14/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen uutisissa juuri sanottiin, että milleniaalit on 1980-luvun jälkeen syntyneet. Tarkoittaa siis 1990(1991) ja sen jälkeen syntyneitä.

Aivan näin sanotaan pariin kertaan Ylen uutisissa. Katson niitä Areenasta juuri nyt. Nyt joku selittää, että riippuu siitä, miten lasketaan. Ööööh?

Vierailija
15/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan näin sanotaan pariin kertaan Ylen uutisissa. Katson niitä Areenasta juuri nyt. Nyt joku selittää, että riippuu siitä, miten lasketaan. Ööööh?

Tarkoittaa 1980 jälkeen syntyneitä. Eli monien määritelmien mukaan n 1981-1995.

Vierailija
16/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet juoruista ehkä jotkut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(siis, en ole tietenkään kolmikymppinen, mutta sen ikäisenä luulin nelikymppisten olevan ihan eri planeetalla, mutta olemmekin ihan samanlaisia kuin silloin kolmikymppisenäkin)

Ei se ole sama. Suomi on rasistisempi kuin luulet.

Ero kommikymppisen ja nelikymppisen välillä on kuitenkin paljon pienempi kuin vaikka kymmenvuotiaan ja kaksikymppisen. Mitä enemmän on ikää sitä vähemmän ikä yksilöiden välillä merkitsee.

Vierailija
17/17 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet juoruista ehkä jotkut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sama. Suomi on rasistisempi kuin luulet.

Ero kommikymppisen ja nelikymppisen välillä on kuitenkin paljon pienempi kuin vaikka kymmenvuotiaan ja kaksikymppisen. Mitä enemmän on ikää sitä vähemmän ikä yksilöiden välillä merkitsee.

Se on sitten eri juttu että esim hedelmällisyys laskee jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan