Olen istunut Remu Aaltosen sylissä! Oletko kateellinen?
Siitä on aikaa yli 20 vuotta. Musta Remu on komea mies.
Kommentit (21)
En! Hänhän vaikuttaa kovin hauraalta. Varmaan luut poksahtaisi rikki mun painon alla. :(
Jaa jaa. Itse olen hengaillut Kirkan kanssa pienessä vaatekaupassa ja hän jakoi minulle nimmarit ihan kuvallisen kortin kera.
Aika viilee jätkä oli ja olin jotain kymmenen vanha. Tapahtui kasarina.
Onhan se musta Remu aika uljas ilmestys!
Okei. Mun ukki on arkkitehti, nyt toki eläkkeelllä. Korjailee kellloja ja soittimia. Hän myi itseasiassa Remulle yhden haitarin.
Minä olen kerran auttanut Remun ojasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kerran auttanut Remun ojasta.
Minä olen pitänyt Remun pikkuveljen kalterien takana.
Mä olen kerran ollut festarikeikkaa katsomassa, ja Remu diivaili äänenlaadusta, sound chekkaili kesken keikan lisää varmaan 10 min ajan ennen kuin suostui soittamaan. Sellainen 10 v. pikkutytön oloinen käppänä.
Heinolassa jyrähti. Sielä Remua käytiin rokkaamassa koko perhe. Isä veti aina kauheet överit, mut se kuuluu rokkaamiseen.
Mä olen itse remunnut aika lailla.
Remulla on kyllä karismaa vaikka muille jakaa.
En. Tunsin Remun jo Haagan ajoilta. Samoin Chissen ja Albertin. Oltiin samasta Räkälän, eli Pohjois-Haagan, jengistä. Usein ajeltiin pillurallii niitten kyydissä ja käytiin keikoilla. Kaikkihan ne oli rumia mut aika symppiksii. Remun sylissä istumisessa nyt ei oo mitään mistä lapsenlapsille kertoa. Mut jokainen tyylillään.
Mun työkaverikin on istunut Remun sylissä skidinä. Elämän huippukohta ilmeisesti
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin äiti on pannut Remua
Dildovyölläkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin äiti on pannut Remua
Dildovyölläkö?
Höpsö, eihän vyöllä voi ketään panna!
Oletko Päivi?