Minkä tuloksen saatte MBTI -testistä?
16personalities.com ?
Mulla INTJ-T, välillä oon kyllä saanut eri tuloksia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
YMCA
Aijaa. Mun testitulos oli puolestaan HIV+
Vierailija kirjoitti:
ENTP. Sori kaikki, kilpailu on päättynyt ja voittaja löytynyt.
En olisi niin varma. T: ENTJ
Saan tässä testissä tulokseksi aina INFJ
MILF , 46v ja silti bikinikunnossa. ei ole ikä lihottanut
INTP-A, olen nainen. Olen ihan tyytyväinen itseeni, mutta maailmassa eläminen tuottaa joskus hankaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
INTP-A, olen nainen. Olen ihan tyytyväinen itseeni, mutta maailmassa eläminen tuottaa joskus hankaluuksia.
Mäkin olen INTP-A nainen, enkä koe mitään suurempia vaikeuksia maailmaan sopeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen INTP-A nainen, enkä koe mitään suurempia vaikeuksia maailmaan sopeutumisessa.
Minulla vaikeudet varmaan johtuvat suureksi osaksi ammatinvalinnasta, ja siitä minkälaiseksi ala on muuttunut sen jälkeen kun olen valmistunut. Nykyään on mm. tosi tärkeää olla paljon esillä somessa, ennen asiantuntijuus oli tärkeintä ja muulla ei ollut niin merkitystä.
Saanko kysyä millä alalla itse olet?
Vierailija kirjoitti:
INFP-T.
Testi oli kyllä käännetty niin huonolle suomelle, että en edes ymmärtänyt kaikkia kysymyksiä.
Sama
ENFP-A eli aktivisti. Todellinen vapaa sielu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaikeudet varmaan johtuvat suureksi osaksi ammatinvalinnasta, ja siitä minkälaiseksi ala on muuttunut sen jälkeen kun olen valmistunut. Nykyään on mm. tosi tärkeää olla paljon esillä somessa, ennen asiantuntijuus oli tärkeintä ja muulla ei ollut niin merkitystä.
Saanko kysyä millä alalla itse olet?
Olen lääkäri. Tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta esim. some ahdistaa mua aika lailla enkä ole omalla nimelläni missään sosiaalisessa mediassa.
INFJ
kuvastaa kyllä itseä, aina porukoissa ulkopuolinen olo
Muuten ihan toimiva testi, mutta kun esimerkiksi rationaalisuus ja tunteellisuus eivät varsinaisesti sulje toisiaan pois. Olen INFJ/INTJ, mutta samaistun ainakin vähän kaikkiin IN-alkuisiin.