Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Houkutteleva tarjous, mutta uskon sen olevan huijaus

Vierailija
01.11.2019 |

Sain tarjouksen sähköpostiin mutta tiedätte kyllä itsekin milloin epäilys herää (fiksut tän tajuaa). Olisiko sittenkin kannattanut ottaa kantaa se harmittaa nyt. Rohkeasti vai epäilen. Ehkä molemmat tai ei kumpikaan. Kertokaa kokemuksia mistä sen tietää? Mä en osaa päättää, apua!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa juuta tai jaata eli en ole tarjoukseen tutustumista puolesta tai vastaan, paremminkin päinvastoin. Jos minun pitäisi valita, niin se olisi ehdoton ehkä.

Vierailija
2/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tarjouksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki ensin, saitko tarjouksen edullisesta huumausaine-erästä, nigerialaisesta lottovoitosta, Kiinan sedän perinnöstä, unelmiesi työpaikasta vai elämäsi mieheltä, 

Vierailija
4/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa mysteeriseltä. Pitäisikö vain "tiettyjen" tajuta?

Onko tarjouksessa linkki, ja jos on, viekö se tunnetulle sivustolle sen viralliseen www-osoitteeseen?

Vierailija
5/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että mua just on haluttu tarjota tämä etu. Yhtään muuta ei tarvitse tehdä kuin odottaa ja ehkä matkustaa mut se ei ehkä varma. Huoltsikalla sanottiin että älä mut ehkä ne vaan on kateellisia en tiiä. Harmittaa jos tää tilauus menee ohi kun vaan epäröin. Oispa varma

Ap

Vierailija
6/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kyselet täältä, jos et voi tuon tarkemmin selittää mikä tarjous on kyseessä.

Vierailija
7/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tuskin se unelmien ihminen on osannu just mut löytää ja lähettää yhteys. Vai mistä oon varma ja mistä en. Kyllä tietokoneen kautta tehdään paljon tosi hienoja juttuja tänään miksei siis joku viimeinkin nähny mut ja haluaa suhteen. Mut ei mulla ole varaa matkustaa pohjoiseen junalla kun tää ihastus asuu niin kaukana.

Ap

Vierailija
8/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että mua just on haluttu tarjota tämä etu. Yhtään muuta ei tarvitse tehdä kuin odottaa ja ehkä matkustaa mut se ei ehkä varma. Huoltsikalla sanottiin että älä mut ehkä ne vaan on kateellisia en tiiä. Harmittaa jos tää tilauus menee ohi kun vaan epäröin. Oispa varma

Ap

Kirjoitan tämän nyt selkokielellä:

sähköpostitse tulleet "tarjoukset"  vain sinulle tämä etu -tyyliin jotka lisäksi vaatii matkustamista tai rahaa tai sitäsuntätä tietojasi on deletoitava.

Heti.

Deletoitava. Poistettava.

Sinä et siis vastaa niihin yhtään mitään, sillä joudut vaikeuksiin.

Ainoastaan poistat ja myös laitat estot.

Koska sinua on nyt neuvottu ja vastattu siihen mitä kysyt ja mikäli tämänkin jälkeen menet moiseen ansaan, älä odota myötätuntoa keneltäkään sitten kun olet täysin omaa tyhmyyttäsi kusessa.

Vierailija
9/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että tuskin se unelmien ihminen on osannu just mut löytää ja lähettää yhteys. Vai mistä oon varma ja mistä en. Kyllä tietokoneen kautta tehdään paljon tosi hienoja juttuja tänään miksei siis joku viimeinkin nähny mut ja haluaa suhteen. Mut ei mulla ole varaa matkustaa pohjoiseen junalla kun tää ihastus asuu niin kaukana.

Ap

Tosissaan tärkeät asiat soitetaan puhelimella. Ellei vastaanottajaa saada kiinni ,laitetaan tekstiviesti vielä tiedoksi soitosta.

Sähköpostitse ottaa yhteyttä vain varmat tutut tärkeissä asioissa.

Vierailija
10/10 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin luota vaistoosi. Pätee myös ihmissuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi