Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen viha

Vierailija
01.11.2019 |

Tapasin naisen, jonka kanssa oli kivaa. Suurempia tunteita ei aluksi ollut mulla, naisella enemmän. Molemmilla oli oikeus tapailla muitakin.

Jossain vaiheessa päätettiin, että aletaan kuitenkin seurustella. Sitä edelsi pieni kriisi, jolloin nainen ois halunnut päättää tapailun ja katkaista välit kokonaan.

Vaan eipä se ollut siinä. Nainen on saanut hillittömiä mustasukkaisuyskohtauksia naisista, joita tapailin samaan aikaan kuin häntä. Puhuu erosta ja miehistä jotka ovat mua parempia ja sitoutuvia. Vaikka olen mä häneen sitoutunut nyt ja molemmilla oli aiemmin sama vapaus mennä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, oliskohan tuossa oletukset ja todellisuus poikennut toisistaan. Osa naisista ei oikeasti ajattele sen tapailuihastuksen pitävän useampaa yhtäaikaa, tai ravaamaan keräilemässä irtopanoja baareista. Ei vaikka ei olisi sovittu vielä, ettei virallisesti seurustella, ja että varmuudella muita ei pyöritetä siinä sivussa. Jos ei itse tuollaiseen usean tapailuun kykene, ei välttämättä usko toisenkaan tekevän niin. Ja kun se paljastuukin siitä omasta ukkokullasta, niin osakekurssi näyttää hyvin äkkiä lehmänhäntää.

Ja välillä osat ovat toisin päin. Nainen tapailee useampaa ja katsoo kenen kanssa tunteet oikeasti herää samalla kun mies olettaa molempien olevan kiinnostuneita vain ja ainoastaan yhdestä kerrallaan.

Ihan turha tästä on haukkua kumpaakaan sukupuolta vaan miettiä tarkemmin niitä omia oletuksia ja yhteisiä sopimuksia. Olemme kaikki erilaisia, joten oletukset harvoin osuu yksiin ja ajatuksenlukukaan harvoilta onnistuu. Suosittelen siis puhumaan reilusti auki mitä kumpikin haluaa.

Joo, toki osat voi olla toisinpäin. Tarkoitus ei ollut tuoda sukupuoliasetelmaa esille, vaan omaa kokemusta, joka nyt sattuu olemaan naisnäkökulmasta. Naisen reagointia vastaavaan tilanteeseenhan tässä alunperin ihmeteltiinkin.

Jonkinlainen keskusteluhan tuossa ap:n tilanteessakin on käyty, jos on sovittu että alussa on voinut tapailla muitakin. Ap ainakin jossain vaiheessa on tiedostanut, että nainen on kiinnostuneempi kuin hän itse. Mikä sitten olisi tässä tilanteessa ollut se reilu keskustelu? Ap olisi todennut, että tosiaan katselee samalla muutaman muunkin ehdokkaan oisko niissä parempaa?

Tuo on se reilu keskustelu. Siinä rehellisesti kertoo mitä suhteesta ajattelee. En usko että olen ainut, joka ei enää tuon tunnustuksen jälkeen kyseisen miehen kanssa olisi halunnut jatkaa. Ap:n nainen ilmeisesti jatkoi ja nyt katuu.

Näinpä. Jos olisin itse ihastunut, ja selviää, että ihastuksen kohde se paneskelee siellä täällä parempaa etsien, niin aika äkkiä se ihastus siitä alkaisi haihtua. Onko se sitten hyvä vai ei, kun ei ihmiset ihastu samaa tahtia.

Olisi mielenkiintoista kyllä nähdä vastapuolen reaktio tuohon keskustelunaloitukseen. "Ollaan vasta tapailuvaiheessa, mutta olen hyvin ihastunut. Mehän on sovittu ettei näin aikaisessa vaiheessa muiden tapailu ole kielletty. Tarkoittaako se, että sinä tapailet ja irtopanet muita?"

Todellakin alkaisi haihtua. Siinä selviäisi välittömästi, millä vakavuudella mies suhteeseen suhtautuu ja mitkä hänen tunteensa minua kohtaan ovat. Itse en edes ala tapailla jos ei toisesta heti tule fiilistä, ettei muita tarvitse enää katsella. Kiva sitten jos äijä pyörittääkin ~kymmentä samaan aikaan. Melko suurella todennäköisyydellä joku päivä sitten puskista ilmoittaa hyvät jatkot. Ei kiitos tällaiselle.

Eipä tuossa keskustelunavauksessa mitään ihmeellistä ole. Hyvähän se on kysyä suoraan, saa ainakin asian selväksi.

Vierailija
62/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran tapaatte, painaudu muka huomaamatta hänen pakaroitaan vasten. Siitä se sitten lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
64/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta aloituksen, muita viestejä en lukenut, mutta aloituksen perusteella vaikuttaa lähes ilmiselvältä että nainen on erittäin vaarallinen narsisti. Minulla oli joskus pitkä suhde samanlaisen sekonaisen kanssa, meinasi henki lähteä.

"Jossain vaiheessa päätettiin, että aletaan kuitenkin seurustella. Sitä edelsi pieni kriisi, jolloin nainen ois halunnut päättää tapailun ja katkaista välit kokonaan."

Ei se nainen halunnut lopettaa tapailua. Se uhkasi niin jotta sä pelkäisit menettäväsi hänet, jotta sä joutuisit lähestymään häntä, pyytämään suhdetta, sitoutumaan lisää, panostamaan lisää. Nainen siis manipuloi sinua pelolla, hänen menettämisen pelolla.

--

"Puhuu erosta ja miehistä jotka ovat mua parempia ja sitoutuvia."

Se puhuu muista miehistä koska se yrittää herättää sussa kilpailuviettiä jotta alkaisit panostaa enemmän, jotta tekisit hänen vuokseen aina vain enemmän ja enemmän.

Ja älä nyt kuvittele että kyllä sä voit enemmän tehdä, mielelläsi sä teet enemmän jos se tekee naisen onnelliseksi. Et voi tehdä häntä onnelliseksi. Tuollaisen narsistin huomiontarve on kyltymätön. Mitä enemmän teet sitä enemmän hän vaatii, sitä enemmän joudut tekemään. Hän ei tule koskaan antamaan periksi, eli koko suhteenne ajan hän tulee aina vain lisää pelottelemaan ja kilpailuttamaan ja uhkailemaan jne ja muilla tavoin manipuloimaan sinua panostamaan aina vain lisää ja lisää.

Jos normaali ihminen pyytää huomiota ja saa sitä niin hän on tyytyväinen, huomiontarve tuli tyydytetyksi.

Jos narsisti pyytää huomiota ja saa sitä niin hän tahtoo lisää huomiota. Ja sitäpaitsi narsisti todennäköisesti ei suoraan pyydä huomiota vaan hän yrittää sairain kieroin keinoin saada huomiota manipuloimalla.

--

Naisen mielestä tuo on rakkautta.

"Suurempia tunteita ei aluksi ollut mulla, naisella enemmän."

Ehkä annoit hänelle aluksi huomiota ja hän hurmaantui. Tietysti hurmaantui koska hän on niin älyttömän epävakaa että hänen tunteensa saattavat poukkoilla milloin mitenkin. Hän luuli tuota hurmaantumista rakkaudeksi. Ja eihän se hurmaantuminen voi aina jatkua. Ei mielipuolinen kahjo epävakaa hurmaantuminen voi ikinä olla pysyvää. Mutta sitä hän ei voi ikinä tajuta. Joten jatkossa joka kerta kun hän ei tunne sitä hurmaantumista hän tulee syyttämään siitä sinua, hänen mielestään hurmion puute johtuu siitä että sinä et panosta suhteeseen tarpeeksi. Hänen mielestään hän rakastaa sinua. Kun hän ei tunne hurmaa niin se johtuu hänen mielestään siitä että sinä et osoita rakkauttasi hänelle tarpeeksi aktiivisesti - joten hänen täytyy pelotella rakkaudenosoituksesi ulos sinusta.

Jatkuu...

Jatkoa...

Hänellä ei ole vakaata normaalia tunnetilaa, normaalia tyytyväisyyttä. Hetkinä joina hän ei tunne älytöntä hurmaa hän tuntee esim älytöntä mustasukkaisuutta. Hän luottaa tunteisiinsa, hän ei ikinä kyseenalaista niitä, hänen tunteensa ovat aina oikeassa. Siispä: jos hän tuntee älytöntä mustasukkaisuutta niin se on väistämättä sinun vikasi, koska sinä tykkäät enemmän muista naisista kuin hänestä!

--

Sinulla on vain yksi vaihtoehto: HÄIVY! Lopeta suhde, katkaise välit. Välit täysin poikki, et suostu kommunikoimaan ollenkaan. Kun lopetat suhteen hän tulee saamaan raivarin ja uhkailee sinua ja tekee väkivaltaa ja skitsoilee ja huutaa ja syyttää sinua siitä että "häivyt jonkun muun naisen takia! kenen? kuka se nainen on? kuinka kauan sä oot pettänyt mua sen naisen kanssa?", jne.

--

Ja kaikista hauskinta: eron jälkeen hän tulee kertomaan kaikille että sinä olet narsisti. Koska niin hän sitten aidosti uskoo. Hän tulee sitten ihan täysillä uskomaan että sinä alussa vain viettelit hänet ja koko suhteen ajan vain käytit häntä hyväksi ja petit häntä ja kun hän ei sinulle enää kelvannut niin sinä vain hylkäsit hänet. Eli hänen mielestä sinä olet silkka naisia hyväksikäyttävä narsisti miessika, ja hän ei ikinä voi muuttaa mieltään. Hän saattaa jopa mennä johonkin "narsistien uhrien tukiryhmään" manaamaan sitä miten pahasti häntä käytettiin hyväksi. Hänen sairaalloisen voimakkaat kierot nurinkuriset epävakaat tunteensa vakuuttavat hänen aina kaikesta, hän ei usko mitään muuta kuin tunteitaan.

Onnea sinulle.

Vielä lisäys...

Mun mielestä rakkaus on sitä että kun rakastaa toista niin tuntuu hyvältä olla yhdessä. Ei rakkaus vaadi toimintaa, rakastamansa ihmisen seurassa tuntuu hyvältä vaikkei kumpikaan tekisi mitään. Mutta toki tuntuu myös hyvältä tehdä asioita yhdessä ja tehdä asioita toiselle.

Tuon naisen mielestä rakkaus on se hurma jota hän tuntee kun sinä teet jotain hänelle. Hän tuntee tuota hurmaa vain ja ainoastaan sinun toimintasi kautta - sinun olemassaolosi ja läheisyytesi ei riitä, se ei ole yhtään mitään. Hän tuntee sitä hurmaa kun hän saa sinulta huomiota, ylistystä, imartelua, viihdettä, jännitystä, auton, talon, lapsia, koiran, etelänmatkat, timanttisormuksen, kultakoruja, tiaran, prinsessamekon, korkokengät,...

Hän tuntee hurmaa kun hän saa joka ikinen hetki kaiken sinun huomiosi. Kun hän ei tunne hurmaa niin se johtuu aina varmasti siitä että sinä et rakasta häntä ja se satuttaa häntä aivan sairaasti ja se kipu ajaa hänet vihaan jonka hän kohdistaa kivun aiheuttajaan eli sinuun, kunnes sinä taas rakastat häntä eli tuotat hänelle hurmaa.

EI MITÄÄN JÄRKEÄ, aivan sairasta. Mutta tuollaisia naisia on yllättävän paljon, todella paljon. Tuollaisia miehiäkin on jonkin verran.

Vierailija
65/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta aloituksen, muita viestejä en lukenut, mutta aloituksen perusteella vaikuttaa lähes ilmiselvältä että nainen on erittäin vaarallinen narsisti. Minulla oli joskus pitkä suhde samanlaisen sekonaisen kanssa, meinasi henki lähteä.

"Jossain vaiheessa päätettiin, että aletaan kuitenkin seurustella. Sitä edelsi pieni kriisi, jolloin nainen ois halunnut päättää tapailun ja katkaista välit kokonaan."

Ei se nainen halunnut lopettaa tapailua. Se uhkasi niin jotta sä pelkäisit menettäväsi hänet, jotta sä joutuisit lähestymään häntä, pyytämään suhdetta, sitoutumaan lisää, panostamaan lisää. Nainen siis manipuloi sinua pelolla, hänen menettämisen pelolla.

--

Se puhuu muista miehistä koska se yrittää herättää sussa kilpailuviettiä jotta alkaisit panostaa enemmän, jotta tekisit hänen vuokseen aina vain enemmän ja enemmän.

Ja älä nyt kuvittele että kyllä sä voit enemmän tehdä, mielelläsi sä teet enemmän jos se tekee naisen onnelliseksi. Et voi tehdä häntä onnelliseksi. Tuollaisen narsistin huomiontarve on kyltymätön. Mitä enemmän teet sitä enemmän hän vaatii, sitä enemmän joudut tekemään. Hän ei tule koskaan antamaan periksi, eli koko suhteenne ajan hän tulee aina vain lisää pelottelemaan ja kilpailuttamaan ja uhkailemaan jne ja muilla tavoin manipuloimaan sinua panostamaan aina vain lisää ja lisää.

Jos normaali ihminen pyytää huomiota ja saa sitä niin hän on tyytyväinen, huomiontarve tuli tyydytetyksi.

Jos narsisti pyytää huomiota ja saa sitä niin hän tahtoo lisää huomiota. Ja sitäpaitsi narsisti todennäköisesti ei suoraan pyydä huomiota vaan hän yrittää sairain kieroin keinoin saada huomiota manipuloimalla.

--

Ehkä annoit hänelle aluksi huomiota ja hän hurmaantui. Tietysti hurmaantui koska hän on niin älyttömän epävakaa että hänen tunteensa saattavat poukkoilla milloin mitenkin. Hän luuli tuota hurmaantumista rakkaudeksi. Ja eihän se hurmaantuminen voi aina jatkua. Ei mielipuolinen kahjo epävakaa hurmaantuminen voi ikinä olla pysyvää. Mutta sitä hän ei voi ikinä tajuta. Joten jatkossa joka kerta kun hän ei tunne sitä hurmaantumista hän tulee syyttämään siitä sinua, hänen mielestään hurmion puute johtuu siitä että sinä et panosta suhteeseen tarpeeksi. Hänen mielestään hän rakastaa sinua. Kun hän ei tunne hurmaa niin se johtuu hänen mielestään siitä että sinä et osoita rakkauttasi hänelle tarpeeksi aktiivisesti - joten hänen täytyy pelotella rakkaudenosoituksesi ulos sinusta.

Jatkuu...

Jatkoa...

Hänellä ei ole vakaata normaalia tunnetilaa, normaalia tyytyväisyyttä. Hetkinä joina hän ei tunne älytöntä hurmaa hän tuntee esim älytöntä mustasukkaisuutta. Hän luottaa tunteisiinsa, hän ei ikinä kyseenalaista niitä, hänen tunteensa ovat aina oikeassa. Siispä: jos hän tuntee älytöntä mustasukkaisuutta niin se on väistämättä sinun vikasi, koska sinä tykkäät enemmän muista naisista kuin hänestä!

--

Sinulla on vain yksi vaihtoehto: HÄIVY! Lopeta suhde, katkaise välit. Välit täysin poikki, et suostu kommunikoimaan ollenkaan. Kun lopetat suhteen hän tulee saamaan raivarin ja uhkailee sinua ja tekee väkivaltaa ja skitsoilee ja huutaa ja syyttää sinua siitä että "häivyt jonkun muun naisen takia! kenen? kuka se nainen on? kuinka kauan sä oot pettänyt mua sen naisen kanssa?", jne.

--

Ja kaikista hauskinta: eron jälkeen hän tulee kertomaan kaikille että sinä olet narsisti. Koska niin hän sitten aidosti uskoo. Hän tulee sitten ihan täysillä uskomaan että sinä alussa vain viettelit hänet ja koko suhteen ajan vain käytit häntä hyväksi ja petit häntä ja kun hän ei sinulle enää kelvannut niin sinä vain hylkäsit hänet. Eli hänen mielestä sinä olet silkka naisia hyväksikäyttävä narsisti miessika, ja hän ei ikinä voi muuttaa mieltään. Hän saattaa jopa mennä johonkin "narsistien uhrien tukiryhmään" manaamaan sitä miten pahasti häntä käytettiin hyväksi. Hänen sairaalloisen voimakkaat kierot nurinkuriset epävakaat tunteensa vakuuttavat hänen aina kaikesta, hän ei usko mitään muuta kuin tunteitaan.

Onnea sinulle.

Vielä lisäys...

Mun mielestä rakkaus on sitä että kun rakastaa toista niin tuntuu hyvältä olla yhdessä. Ei rakkaus vaadi toimintaa, rakastamansa ihmisen seurassa tuntuu hyvältä vaikkei kumpikaan tekisi mitään. Mutta toki tuntuu myös hyvältä tehdä asioita yhdessä ja tehdä asioita toiselle.

Tuon naisen mielestä rakkaus on se hurma jota hän tuntee kun sinä teet jotain hänelle. Hän tuntee tuota hurmaa vain ja ainoastaan sinun toimintasi kautta - sinun olemassaolosi ja läheisyytesi ei riitä, se ei ole yhtään mitään. Hän tuntee sitä hurmaa kun hän saa sinulta huomiota, ylistystä, imartelua, viihdettä, jännitystä, auton, talon, lapsia, koiran, etelänmatkat, timanttisormuksen, kultakoruja, tiaran, prinsessamekon, korkokengät,...

Hän tuntee hurmaa kun hän saa joka ikinen hetki kaiken sinun huomiosi. Kun hän ei tunne hurmaa niin se johtuu aina varmasti siitä että sinä et rakasta häntä ja se satuttaa häntä aivan sairaasti ja se kipu ajaa hänet vihaan jonka hän kohdistaa kivun aiheuttajaan eli sinuun, kunnes sinä taas rakastat häntä eli tuotat hänelle hurmaa.

EI MITÄÄN JÄRKEÄ, aivan sairasta. Mutta tuollaisia naisia on yllättävän paljon, todella paljon. Tuollaisia miehiäkin on jonkin verran.

Pitkä oli sepustuksesi, mutta ei vakuuttanut. Ei tarvitse olla narsisti reagoidakseen samoin kuin ap:n nainen .

Läheisriippuvainen ehkä. Tasapainoinen nainen taas olisi päättänyt suhteen jo siinä vaiheessa kun suhteen säätöluonne ois paljastanut. Paitsi jos molemmat olisivat tyyppiä jotka säätää monien kanssa.

Vierailija
66/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muinoin seuranhakuilmoitus ja tapasin ensin yhden naisen, sitten noin viikon päästä toisen. Molemmat olivat kivoja, mutta jälkimmäisestä tykkäsin enemmän. En tietenkään tiennyt, tykkäsikö hän minusta ja etenisikö juttu mihinkään. Muutaman viikon päästä nainen ehdottikin, että aletaan seurustella, "kun varmaan molemmat vapaita on". Minä ääliö menin sanomaan, että olen yhtä toista kyllä tässä nähnyt, mutta pistän sen poikki ja alan seurustella sinun kanssasi.

Nainen suuttui ja jätti  :)

Ääliö tosiaan. :)

Vierailija
67/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin naisen, jonka kanssa oli kivaa. Suurempia tunteita ei aluksi ollut mulla, naisella enemmän. Molemmilla oli oikeus tapailla muitakin.

Jossain vaiheessa päätettiin, että aletaan kuitenkin seurustella. Sitä edelsi pieni kriisi, jolloin nainen ois halunnut päättää tapailun ja katkaista välit kokonaan.

Vaan eipä se ollut siinä. Nainen on saanut hillittömiä mustasukkaisuyskohtauksia naisista, joita tapailin samaan aikaan kuin häntä. Puhuu erosta ja miehistä jotka ovat mua parempia ja sitoutuvia. Vaikka olen mä häneen sitoutunut nyt ja molemmilla oli aiemmin sama vapaus mennä.

Eihän tuossa sen kummempaa, väärinkäsityksiä tulee varmuudella aina kun on kyseessä miehen ja naisen välinen suhde. Ainoa mikä kovin särähtää korvaan on se seikka, että se toi sun chilipippurisi on maininnut olevan sinua parempia miehiä. Varmasti asia on näin, ihan jo tilastollisestikin kun jos ajatellaan maapallon kaikkia miehiä niin varppina löytyy parempia.

Oleellista on se että toi möly ois pitänyt jättää sanomatta koska se merkitsee niin paljon. Tulet aina olemaan hänelle se kakkospokaali!

Tai sitten se oli vaan henkistä väkivaltaa, jolla tämä nainen halusi saada henkistä yliotetta ap:stä. Hyvä että sanois, sillä ap tietää nyt mistä puusta nainen on veistetty.

Niinhän se on, pyritään latistamaan toinen henkisesti, osoittamaan paikka koska on olemassa parempia ja sitoutumaan kykeneviä miehiä naisen mielestä.

Eihän tuossa pitäisi olla sen kummempaa jos yhdessä on sovittu että ovat vapaita ja jos päättävät seukata niin silloin loppuu sooloilu. Jos naisella on häirinnyt miehen sooloilu sinkkuna niin miksi hän ei ole silloin sanonut asiasta? Mikä järki odottaa siihen asti että ruvetaan seukkaamaan ja nostaa esille asia minkä yhdessä on sopinut ennakkoon?

Tämä ei nyt ole kannanotto vapaan sinkkuelon puolesta koska itse en kyllä rupea useampaa tammaa veikkaamaan tai varalla pitämään. Enneminkin kannanotto siihen että jos jokin asia yhdessä sovitaan niin silloin sitoudutaan siihen päätökseen.

Monet yliarvioivat kykynsä sietää kaikkea pskaa. Tässäkään ei käy ilmi, oliko asia myös naisen mielestä sovittu yhdessä vai oliko tämä vain miehen käsitys asiasta. Ihminen voi myös tosipaikan tullen muuttaa mielensä vaikka olisi sovittu mitä.

Tietenkin voi muuttaa mielensä, kyse nyt on lähinnä siitä että jos aiemmin sovitussa asiassa jokin vaivaa niin miksi ei sitä sano tai keskustele asiasta? Onko se nyt niin hankalaa sanoa: Vaikka olimme sopineet että muita on oikeus tavata niin minua häiritsee se seikka!

Tämän sijaan vaan kerrytetään itselle mykkänä painolastia ja mietitään että täys hunsvontti on tuo mies. 

En usko , että asiasta on sovittu todella kuten mies kuvittelee. Naiset ovat kohteliaita ja helposti myötäilevät vaikkei olisi ollenkaan samaa mieltä konfliktin pelossa.

mies: katsotaan ja tapaillaan tässä muitakin, eikös juu?

Nainen: juu, kyllä sopii. Ajattelee että eikä helvetissä ja mielessään vetää merkin miinus sarakkeeseen. Miehen tulisi ymmärtää ihan itse ettei näin menetellä.

Tai vastaavasti

Mies. Oli jätkien kanssa juttua, että mennään mökille ryyppäämään.

Nainen: Okei. Ajattelee, että mitä vittua taas ja vetää merkin miinus sarakkeeseen. Miehen tulisi ymmärtää ettei näin sovi menetellä.

Jne jne. Sitten eräänä päivänä nainen toteaa, että sarake tuli täyteen ja sanoo miehelle, että tämä oli nyt tässä , me erotaan. Jostain syystä tämä tulee miehelle yllätyksenä?

68/68 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

--

Jatkuu...

Jatkoa...

--

--

Onnea sinulle.

Vielä lisäys...

Piti ainoa yläpeukku antaa😄

Saatat nimittäin olla väärässä tai sitten oikeassa. Mistäpä me tiedetään mutta noi sun höpinät ovat yksi vaihtoehto, ehkä on noin tai ei.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi