Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin saamisen vaikeus

Vierailija
31.10.2019 |

Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/174 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän saisin tällä viikolla naista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen.miks ei saa,seksiä,

Erosin ja luulin että jään ilman seksiä pitkäksi aikaa.

Mutta hetken selattuani chatti sivuja tarjontaa oli pitkäksi aikaa.

Useamman tykönä kävin monta kertaa

Vierailija
105/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerporin Allan lähti tansseihin varmaa saantia uhkuen ja niin saikin - turpaansa.

Vierailija
106/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 29v mies ja kyllä sitä seksiä on hankalaa saada etenkin nykyään.

Ennen sain seksiä koska silloin vielä käytin alkoholia ja kävin baareissa.

Olen siis raitis,sosiaalinen,kunnioitan naisia kovasti ja tulen hyvin juttuun naisten kanssa.

En ole mikään malli ulkonäöltäni, olen harteikas ja hieman nallekarhumainen, en ole lihava enkä laiha vaan roteva ja vahva.

Oma seksin saaminen siis loppui kuin seinään kun lopetin alkoholin käytön noin muutama vuosi sitten, olen harkinnut että alkaisin jälleen ryyppäämään viikonloppuisin koska baareistahan niitä naisia saa.

Vierailija
108/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 29v mies ja kyllä sitä seksiä on hankalaa saada etenkin nykyään.

Ennen sain seksiä koska silloin vielä käytin alkoholia ja kävin baareissa.

Olen siis raitis,sosiaalinen,kunnioitan naisia kovasti ja tulen hyvin juttuun naisten kanssa.

En ole mikään malli ulkonäöltäni, olen harteikas ja hieman nallekarhumainen, en ole lihava enkä laiha vaan roteva ja vahva.

Oma seksin saaminen siis loppui kuin seinään kun lopetin alkoholin käytön noin muutama vuosi sitten, olen harkinnut että alkaisin jälleen ryyppäämään viikonloppuisin koska baareistahan niitä naisia saa.

Minä juon vain juhlissa tai ns. seurassa...Baariin mennessä kyllä yleensä juon. Siltikään en saa. Ulkonäössä ei ole tapahtunut muutosta.

ap

Vierailija
109/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane läskejä. Me ei normaalisti saada ikinä.

Vierailija
110/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka läski olet?

ap

Vierailija
111/174 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka läski olet?

ap

Ihan oikeasti läski. Jos on varaa nirsoilla niin sitten et kyllä ole oikeasti puutteessa.

Vierailija
113/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu miten lähestyt naisia. Kohtaatko yksilön vai menetkö heti ns. asiaan? Naisilta kuullut, että todella moni mies nettideittailussa ottaa seksin puheeksi 1-5 viestin aikana. Ei liene yllätys, että tuolla toimintatavalla ei liiemmin saa vastakaikua.

Kyllä saa vastakaikua jos naama riittää noin suoraan ehdotteluun, se on todistettu lukemattomissa Tinder-kokeiluissa.

Sinäkin voit tämän testata. Etsi jostain joku hieman tuntemattomampi miesmalli, käytä hänen kuvia Tinder-profiilissasi. Mieluiten niitä vähemmän ammattimaisemmin kuvattuja. Siitä sitten katsomaan kun mätsejä ilmestyy kuin sieniä sateella, ja voit ehdottaa suoraan jokaiselle naiselle että meille vai teille. Tietenkään jokainen nainen ei lähde mukaan mutta niin moni lähtee että saisit joka päivälle uuden naisen sänkyyn jos laitat profiilin sijainniksi vaikkapa Helsingin, Turun tai Tampereen. 

Varoituksen sana, nimittäin tuon testin kun tekee sellainen mies jolla ei ole ollut menestystä naisten kanssa niin voi alkaa hieman masentamaan.

Jos ei siinä testissä oikeasti harrasta seksiä tai tapaa niin ei se kerro mitään. Olen minäkin paljon netissä lätissyt ilman aikomustakaan tavata koko ihmistä.

Nuo testit on jo jalostettu siihen että on sovittu tapaaminen, ja sitten kuvataan kun nainen tulee paikalle mutta miestä ei näy missään. Eli olet väärässä, naiset kyllä haluavat heti tavata erittäin kuuman miehen. Tietenkään seksiin se ei ole johtanut koska profiilin tekijä ei ole kuuma miesmalli. Jokainen voi tietenkin vetää omat johtopäätöksensä siitä että olisiko johtanut. 

Vierailija
114/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka läski olet?

ap

Ihan oikeasti läski. Jos on varaa nirsoilla niin sitten et kyllä ole oikeasti puutteessa.

Jos olet liian läski niin et herätä halujani. Ei ole mielekästä harrastaa seksiä epäviehättävän naisen kanssa.

Ap

Vierailija
115/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et oo oikeassa puutteessa. Se on sit voi voi. Sitä se miesten ”puute” yleensäkin on, ettei ole missimalleja jonossa kotiovella. Oikeasti seksiä haluavalle kelpaa läskikin. Tosin teikäläisten käsitys läskistä on kanssa vähän outo. Itse olen pannut ihan helvetin rumia ja epäviehättäviä miehiä eikä mitään ongelmaa jos oikeasti on puutteessa.

Vierailija
116/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et oo oikeassa puutteessa. Se on sit voi voi. Sitä se miesten ”puute” yleensäkin on, ettei ole missimalleja jonossa kotiovella. Oikeasti seksiä haluavalle kelpaa läskikin. Tosin teikäläisten käsitys läskistä on kanssa vähän outo. Itse olen pannut ihan helvetin rumia ja epäviehättäviä miehiä eikä mitään ongelmaa jos oikeasti on puutteessa.

Taas näitä idioottien kommentteja...sairaalloisesti lihavan ja missin väliin mahtuu aika paljon eri näköisiä ihmisiä.

Olet joko helvetin tyhmä kun et sitä ymmärrä, tai sitten ihan tarkoitushakuisesti vedät minua negatiiviseen valoon tekemällä tuollaisia oletuksia.

Se että en kiihotu todella lihavista, (olen kokeillut) ei tarkoita että hakisin missiä.

En myöskään usko sitä että naisena panisit mielestäsi epämiellyttävää tai epäviehättävää miestä. Se on helppo täällä netissä anonyymina kirjoitella mitä haluaa.

Ap

Vierailija
117/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä idioottien kommentteja...sairaalloisesti lihavan ja missin väliin mahtuu aika paljon eri näköisiä ihmisiä.

Olet joko helvetin tyhmä kun et sitä ymmärrä, tai sitten ihan tarkoitushakuisesti vedät minua negatiiviseen valoon tekemällä tuollaisia oletuksia.

Se että en kiihotu todella lihavista, (olen kokeillut) ei tarkoita että hakisin missiä.

En myöskään usko sitä että naisena panisit mielestäsi epämiellyttävää tai epäviehättävää miestä. Se on helppo täällä netissä anonyymina kirjoitella mitä haluaa.

Ap

Voit kuule vaikka tulla vierestä katsomaan millaisia hirvityksiä on ollut tarjolla. Olen harrastanut viehättävän miehen kanssa seksiä kerran elämässäni ja seksielämää on ollut yli 20 vuotta.

Vierailija
118/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla pilluperjantai tänäänkään mulle :D

Ap

Tuo, ja kommentti "Mahdanko tälläkään viikolla saada NAISTA", ja ihmettelet, kun ei käy flaksi?

Joo yök, en minäkään rupeaisi. Kuka haluaa olla pelkkä p*llu tai pelkkä reikä, johon mies tyydyttää itsensä?

Muuten en ymmärrä, miten seksiä olisi vaikea saada, jos on siisti, kiva ja osaa + haluaa oikeasti tuottaa naiselle nautintoa. Olen hakenut pelkkää seksiä ja löytänytkin sitä, no, osa jutuista on edennyt rakkaus- tai muiksi suhteiksi, että komplikaatiovaara on olemassa. Mutta seksiä saisin eri miehen kanssa vaikka joka ilta, jos haluaisin. Miksi en halua? Ei vain kiinnosta huono seksi, ei kiinnosta itsekkäät miehet, ei huonosti varustellut miehet. Ei myöskään kiinnosta kasvattaa "lukuani". Olen mieluummin niiden samojen muutaman hyvän, nuoren rakastajan kanssa, jotka olen löytänyt, pitkään. Siis vuosia, pidempäänkin.

Jos seksi on hyvää, aivan varmasti saa uudestaankin. Et saa uudestaan ---> olit todella huono tai sinulla oli pieni ja ei, jälkimmäistä en sano sinulle, vaikka niin olisikin.

Sen sijaan kiva, mukava mies, joka nuolee minulle joka kerta orgasmin ja panee hyvin, saa satavarmasti uudestaan ja uudestaan. Siinä ei komeus paina mitään, ei myöskään pituus tai paino. Luonne sen verran, että täytyy arvostaa naista ja pitää naisista, naisvihaajat haistaa kaukaa, ja heidän kanssaan ei nainen - doh - viihdy. Eiköhän ap:stäkin kuoriudu kunnon u-li ja naisvihaaja ketjun mittaan, merkit ovat jo esillä. Jään seurailemaan.

Vierailija
119/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voit kuule vaikka tulla vierestä katsomaan millaisia hirvityksiä on ollut tarjolla. Olen harrastanut viehättävän miehen kanssa seksiä kerran elämässäni ja seksielämää on ollut yli 20 vuotta.

En usko. Missä asut?

Ap

Vierailija
120/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä selvästi asennevika, ei arvosta ja kohtele naisia tasa-arvoisesti. Naiset huomaa tämän asenteen heti. Sitten menee vonkaamiseksi kuten tämäkin avaus. Taitaa olla nykynuorille vaikeaa naisten kohtaaminen kasvokkain, kun tinderi on ainut viestittely keino. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme