Seksin saamisen vaikeus
Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäkö ja pituus on "kunnossa" niin sitten vika on jossain muualla. Sitä on hyvin vaikea analysoida ilman että tapaisi sinua ihan oikeasti.
Mutta jos nyt vähän mietin tuntemiani miehiä jotka ovat jääneet ilman parisuhdetta niin kyllä niissä kaikissa on ollut jotain sellaista lievästi ärsyttävää joka ei vain oikein vetoa naisiin. Heillä saattaa olla paljonkin miespuolisia kavereita jotka ovat vain tottuneet noihin piirteisiin ja osaavat suhtautua niihin huumorilla. Niitä jaksaa kun ei ole pakko katsella joka päivä.
Mutta parisuhde ja ihastuminen vaatii sitä että sitä toista jaksaa ja haluaa katsoa joka ikinen päivä. Että se toinen tuntuu ihan erityisen mukavalta.
Epäilen että sinussa on jotain sellaista joka ei vain vetoa naisiin niin että he näkisivät sinut myös luonteeltasi erityisen mukavana. Ehkä puhut liikaa itsestäsi tai et tarpeeksi, ehkä olet vähän liian kaikkitietävä tai liian epävarma? Nämä siis vain arvauksia mutta jotain on vähän liikaa tai liian vähän.
Naisille ei tosiaan tarvitse olla kummoisiakaan "vikoja" miehessä, kun jo hylkäyspäätös postitetaan. Riittää että miehellä on vaikka siniset silmät, vaikka nainen preferoi ruskeita; hylsy. Tai sitten miehen pituus ei olekaan juuri 184cm, vaan jää siitä 2 senttiä; hylsy.
Kun kriteerit naisilla ovat tosiaan noin tiukoiksi viritetyt, ja pienen pieni poikkeama niistä aiheuttaa hylkäyksen, niin ihmettelen että kuka tässä maassa enää seksiä harrastaa? Ai niin - pelimies.
Ja pelimiesten lisäksi ne ihan tavalliset miehet, jotka kohtaavat naiset ihmisinä eivätkä tee typeriä yleistyksiä naisten käytöksestä muutaman yberpinnallisen nettitrollin perusteella. 😊
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla pilluperjantai tänäänkään mulle :D
Ap
Kello ei ole vielä edes viittä. Mistä ihmeestä voit nyt jo tietää ettei onnista? Siis kai sä olet baariin lähdössä illalla kuitenkin?
Mmmmh.. Sinkulla on varsin hyvät mahdollisuudet saada seksiä verrattuna kuolleissa liitoissa eläviin, jotka eivät kuitenkaan raaski satuttaa toista. Itselläni on aivan hirveäksi muuttunut mies, joka heittäytyy arvaamattomaksi jos mistään yrittää sopia eikä apukaan kelpaa. Tässä kaikessa hiljaisuudessa pyrin järjestämään eroa niin, että tuokin siitä selviäisi, ei jäisi tyhjän päälle. Varmaan parin vuoden sisään markkinoilla on yksi halukas nainen lisää. Tsemppiä ap! Ole arvostava ja oma itsesi. 30 v on kuitenkin naisten seksuaalisuuden kultakautta, joten varmaan vastapari vielä löytyy kun vain ei ala naisseurassa tasoteorioimaan.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kello ei ole vielä edes viittä. Mistä ihmeestä voit nyt jo tietää ettei onnista? Siis kai sä olet baariin lähdössä illalla kuitenkin?
Mitä turhaan. Päätelmän teki siitä ettei kukaan av:lla julistanut aloituksen perusteella antavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v. enkä ole saanut koskaan. Olen komee joo.
Minä olen 22v nainen enkä ole saanut koskaan. Kiinnostuneita miehiä kyllä olisi ja olen saanutkin miehiltä kehuja, lahjoja, juomia ja ravintola-aterioita mutta en seksiä.
Jos haluu saada on pakko antaa
Vierailija kirjoitti:
En luokittele juopunutta tai huumeissa olevaa naispuolista ihmistä naiseksi, joka on sopiva seksiin. Se on rikos, jos hyväksikäyttää! Lasten geenitkin menevät pilalle huonoista elintavoista, kuten alkoholista ja tupakasta!
Ensinnäkään ei ne kaikki siellä pubissa ole ihan kännissä ja toisekseen, jos haluaa pelata varman päälle, voithan viedä naisen asunnolle, antaa sen nukkua aamuun ja sen jälkeen olla paikalla sopivasti kun krapulassa kuitenkin tekee mieli.
Tee niin kuin "Marko" laske rimaa reilusti, yritä mahdollisimman montaa ja kyllä ihan varmasti jossain vaiheessa tärppää. Ja sitten on vielä ne maksulliset. Tässä kannattaa kyllä olla tarkka siitä, mihin rahansa laittaa. Jos on liian halpa, kyseessä on tod. näk. ihmiskaupan uhri. Kotimaiset ammattilaiset ovat yleensä luotettavia ja saat laatukyydit. Siinä se itsetuntokin kohenee ja sehän helpottaa sitä ilmaisen sämpylän leipomista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikä munaperjantai mulle
N40
Itsellä taitaa viime kerrasta olla 4 vuotta. Yhden yön jutut ei kiinnosta. Haluaisin löytää ihan normaalin parisuhteen. Taitaa olla toiveajattelua. Perhettä ei ainakaan ehdi enää perustaa.
M37
Jotkut mieheet saa ja jotkut ei, se kuuluu evoluutioon
En saanut tänä viikonloppunakaan...
Ap
Ap:n ongelma on se, että ajattelee asian seksin puutteena. Tosiasiassa kyse on siitä, että ap kohtelee naisia seksin välineinä, ja siitähän ei kukaan nainen syty.
Sitäpaitsi tässä lajissa määrä todellakin korvaa laadun.