Seksin saamisen vaikeus
Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.
Kommentit (174)
Ei niihin pakkeihin kuole, vaikka harmittaahan se jos itsellä olisi kiinnostusta. Eteenpäin vaan ja uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei niihin pakkeihin kuole, vaikka harmittaahan se jos itsellä olisi kiinnostusta. Eteenpäin vaan ja uutta matoa koukkuun.
kyllä tässä koko ajan yritetään, mutta ei mene kauaa kun 2v raja ilman tulee vastaan :/
Trollaile mitä trollailet.
Asennevammahan se sinulla olisi.
Ei kukaan lähde "antamaan seksiä" u-leille.
Tässä kohtaa saan taas olla onnellinen omasta elämäntilanteestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei kelpaa oman tasoisesi naiset.
Kyllä varmasti kelpaa.
ap
Ei kelpaa, kun et kerran saa. Jos tasot kohtaa niin saat automaattisesti. Yrität liian tasokkaita naisia.
Saat, kun olet valmis antamaan. Jos vain kitiset täällä, miksei kukaan ymmärrä ’antaa’ sulle. Jos seksi on sulle niin tärkeää etkä halua antaa itsestäsi mitään, niin kaiva sitten kuvetta ja tyhjennä pussit ammattilaisen kanssa. Se on ainakin reilua kotimaisen pron kanssa. Kun luet ja ymmärrät mitä sulle neuvotaan, saat kyllä ilman rahaakin, mutta silloin joudut oikeesti ailuistumaan ja ottamaan muutkin huomioon kuin kikkelisi. Minun puolesta voit jatkaa tätä trollausta vaikka maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kyllä saa kun naama on kuosissa ja ennen kaikkea jos viitsii alentua naisten oikkuihin. Itse en ole viitsinyt, ja suorastaan surettaa että näin komea mies menee hukkaan.
Tää on varmaan harvinaisen totta
-N25
Yhä harvempi saa ja näin se menee jatkossakin
Ensin opettelee rakastamaan itseään ja sen jälkeen seksiä ollut enemmän kuin fysiikka meinaa kestää. Jotenkin se vain näkyy ja naiset tuntuvat tykkäävän. Kait siitä seuraa sisäinen rauha ja itseluottamusta.
Et tietenkään. Minä sain hyvää seksiä kahteen eri otteeseen eilenkin, kahden rakastajani kanssa. Ei kimpassa siis. :D Kylläpä olikin ihanaa. Loistavaa seksiä ja paljon, paljon hellyyttä ja tykkäämistä. Toisen kainaloon jäin yöksi nukkumaan.
naiset eivät ymmärrä tätä asiaa koska miehet aina lähestyvät naisia. miehet joutuvat ottamaan elämänsä aikana satoja, elleivät tuhansia pakkeja naisilta. nainen voi vain odottaa että mies tulee iskemään.