Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin saamisen vaikeus

Vierailija
31.10.2019 |

Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et oo oikeassa puutteessa. Se on sit voi voi. Sitä se miesten ”puute” yleensäkin on, ettei ole missimalleja jonossa kotiovella. Oikeasti seksiä haluavalle kelpaa läskikin. Tosin teikäläisten käsitys läskistä on kanssa vähän outo. Itse olen pannut ihan helvetin rumia ja epäviehättäviä miehiä eikä mitään ongelmaa jos oikeasti on puutteessa.

Taas näitä idioottien kommentteja...sairaalloisesti lihavan ja missin väliin mahtuu aika paljon eri näköisiä ihmisiä.

Olet joko helvetin tyhmä kun et sitä ymmärrä, tai sitten ihan tarkoitushakuisesti vedät minua negatiiviseen valoon tekemällä tuollaisia oletuksia.

Se että en kiihotu todella lihavista, (olen kokeillut) ei tarkoita että hakisin missiä.

En myöskään usko sitä että naisena panisit mielestäsi epämiellyttävää tai epäviehättävää miestä. Se on helppo täällä netissä anonyymina kirjoitella mitä haluaa.

Ap

Voit kuule vaikka tulla vierestä katsomaan millaisia hirvityksiä on ollut tarjolla. Olen harrastanut viehättävän miehen kanssa seksiä kerran elämässäni ja seksielämää on ollut yli 20 vuotta.

En usko. Missä asut?

Ap

Älä sitten usko. Eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa. Eihän miehet ikinä usko että naiset todellakin joutuvat tyytymään todella epämääräiseen tarjontaan, vaikka täysi totuus se silti on.

Vierailija
122/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Ap:llä selvästi asennevika, ei arvosta ja kohtele naisia tasa-arvoisesti. Naiset huomaa tämän asenteen heti. Sitten menee vonkaamiseksi kuten tämäkin avaus. Taitaa olla nykynuorille vaikeaa naisten kohtaaminen kasvokkain, kun tinderi on ainut viestittely keino. Säälittävää.

Me ollaan tässä niin samaa mieltä, m62!

Vierailija
124/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Ap:llä selvästi asennevika, ei arvosta ja kohtele naisia tasa-arvoisesti. Naiset huomaa tämän asenteen heti. Sitten menee vonkaamiseksi kuten tämäkin avaus. Taitaa olla nykynuorille vaikeaa naisten kohtaaminen kasvokkain, kun tinderi on ainut viestittely keino. Säälittävää.

Te voitte sitten yhdessä olla väärää mieltä : )

Ap

Vierailija
125/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Ap

Miksi sitten täällä puutteessa itket?

Vierailija
126/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Ap

Miksi sitten täällä puutteessa itket?

Koska en saa naista, mutta se ei johdu päättelemästänne syystä.

Ap

Vierailija
127/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, säälittävää. Ymmärsin jo teininä, että puutteessa eläminen ei ole viriiliä miestä varten. Siksi en ole ollut koskaan enää puutteessa siitä kun täytin 19v. Olen kohdellut naistani niin, että hän haluaa yhä vieläkin vähintään kerran viikossa seksiä. Viriilillä miehellä on kivempi kulkea pussit kevyinä töissä tai harrastuksissa ja kotona odottaa raskas ja halukas vaimo. Kohtele naisia paremmin kuin haluaisit sinua kohdeltavan, niin seksiä ei tule puuttuman.

Vierailija
128/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, ap ei ymmärrä, mikä on vialla.  Vieläkään hän ei "saa naista". Kaikki naisten kommentit asiaan ohitetaan, mitäpä me siitä tiedetään, kuka saa seksiä, kuka ei. Tämä muistuttaa jo ihan av:lta tuttua jankkaamista. Kohta alkaa redpill ja lassukat ja tasot ja jajaja. Juu, kyllä se naisten vika on ,ettet saa "naista", eli sinulle: reikää. Jokin vääryys tässä elämässä. Jonkun pitäisi ilmoittautua ja tulla äkkiä hoitamaan sinut, eikö niin. Yhteiskuntahan on sen velkaa miehille, että kaikki saa seksiä jnejnejne HAUKOTUS.

Vinkki: minä en ainakaan ""anna"". En myöskään ole joku randomnainen enkä reikä. Alkaako yhtään raksuttaa? Ei?

Vierailija
129/174 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Niinpä niin, ap ei ymmärrä, mikä on vialla.  Vieläkään hän ei "saa naista". Kaikki naisten kommentit asiaan ohitetaan, mitäpä me siitä tiedetään, kuka saa seksiä, kuka ei. Tämä muistuttaa jo ihan av:lta tuttua jankkaamista. Kohta alkaa redpill ja lassukat ja tasot ja jajaja. Juu, kyllä se naisten vika on ,ettet saa "naista", eli sinulle: reikää. Jokin vääryys tässä elämässä. Jonkun pitäisi ilmoittautua ja tulla äkkiä hoitamaan sinut, eikö niin. Yhteiskuntahan on sen velkaa miehille, että kaikki saa seksiä jnejnejne HAUKOTUS.

Vinkki: minä en ainakaan ""anna"". En myöskään ole joku randomnainen enkä reikä. Alkaako yhtään raksuttaa? Ei?

Olet kyllä melko vihainen tapaus...kuka sinua on satuttanut?

Ap

Vierailija
130/174 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tahdo tulla kohdatuksi elimenä vaan ihmisenä. Seksuaaliset tarpeet ja niiden yhteensopivuus selviävät vasta tutustuessa. S. o. Lähtökohtasi ’saada seksiä’ on jo ilmaisuna luotaantyöntävä.

Vierailija
131/174 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näitä. Ollaan kysyvinään neuvoa, mutta sitten ei naisten neuvot kelpaa.

No, voit jatkaa valitsemallasi tiellä TAI miettiä, kannattaisiko yrittää vaihtaa asennetta.

Rupeaa kyllä vaikuttamaan hiukka provolta.

No, jään seuraamaan.

Muuten, minä heräsin juuri nuoren rakastajani luota ja tapaan toisen rakastajani illalla. Suunnitelmissa on rajua seksiä ja uusia kokeiluja. Jotain ollaan tehty oikein, kun näin onnellinen tilanne on. Esim....me kohtaamme ihmisen, jonka kanssa haluamme nauttia ja tuottaa nautintoa, emme "saa p*llua" tai "saa munaa".

Vierailija
132/174 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No, voit jatkaa valitsemallasi tiellä TAI miettiä, kannattaisiko yrittää vaihtaa asennetta.

No, jään seuraamaan.

Muuten, minä heräsin juuri nuoren rakastajani luota ja tapaan toisen rakastajani illalla. Suunnitelmissa on rajua seksiä ja uusia kokeiluja. Jotain ollaan tehty oikein, kun näin onnellinen tilanne on. Esim....me kohtaamme ihmisen, jonka kanssa haluamme nauttia ja tuottaa nautintoa, emme "saa p*llua" tai "saa munaa".

ja heti heräämisen jälkeen vauvapalsta auki? :DDDD

Vierailija
133/174 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus ja -tuntemus iän myötä kuntoon, niin kyllä se siitä urkenee. Sen jälkeen ei tarvitse olla hetkeäkään ilman. Opettelee rakastamaan ja hyväksymään ensin itseään, niin muiltakin se luonnistuu helpommin.

Vierailija
134/174 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

No, jään seuraamaan.

ja heti heräämisen jälkeen vauvapalsta auki? :DDDD

Kyllä. Onko joku, joka EI avaa kännykkäänsä herättyään? Tarkastin viestit ja palstailin odotellessani, että rakastaja on valmis lähtemään. Oltiin menossa yhdessä yhteen paikkaan.

Oli hieno ilta kyllä eilen toisen rakastajani kanssa. Tuli uusia kokemuksia roppakaupalla, mikä on hämmästyttävää tässä iässä. Sitten saunottiin ja juteltiin. Oikein kivaa.

Vierailija
135/174 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut juuri ohi menneenä viikonloppunakaan : (

ap

Vierailija
136/174 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
137/174 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä, naisia ei kiinnosta sinun pituutesi tai hiustesi pituus vaan se melan pituus. Jos et Helsingin mummotunnelista saa naista, niin olet luuseri.

Vierailija
138/174 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
139/174 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
140/174 |