Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin saamisen vaikeus

Vierailija
31.10.2019 |

Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
142/174 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjosin, mutta läskin p*llu ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tumppu voittaa tavaran antaa hanskan heilua vaan.

Vierailija
144/174 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä ei yhtään matchia...

Vierailija
145/174 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin eilen baarissa, mutta en saanut :/

Vierailija
146/174 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut eilenkään : (

Baarissa olin pilkkuun asti, eli yritystä ei puuttunut...

Vierailija
147/174 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
148/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin oli täyden kympin yritys, mutta en saanut seksiä :((

En tiedä mitä tässä enää tekisi...

Ap

Vierailija
149/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisi lähtökohdaksi etsiä ihmissuhteen, jossa toinenkin osapuoli on kiinnostunut seksistä, voisivat mahdollisuudet seksiin parantua. Edellyttää tietenkin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen seksin laatuun, koska muutoin mielenkiinto tuppaa hiipumaan.

"Jos haluu saada, on pakko antaa" sopii mielestäni hyvin ohjenuoraksi. Jos pitää huolen toisen osapuolen mielihyvästä, on kohtuullista odottaa sitä myös itselleen ja kääntäen: itsekkyys kostautuu.

Vierailija
150/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisi lähtökohdaksi etsiä ihmissuhteen, jossa toinenkin osapuoli on kiinnostunut seksistä, voisivat mahdollisuudet seksiin parantua. Edellyttää tietenkin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen seksin laatuun, koska muutoin mielenkiinto tuppaa hiipumaan.

"Jos haluu saada, on pakko antaa" sopii mielestäni hyvin ohjenuoraksi. Jos pitää huolen toisen osapuolen mielihyvästä, on kohtuullista odottaa sitä myös itselleen ja kääntäen: itsekkyys kostautuu.

Totta kai minä haluaisin ensisijaisesti sen parisuhteen, mutta sellainen on vielä vaikeampi löytää kuin "vain" seksikumppani.

Olen jo ns. luovuttanut molemminpuolisen rakkauden löytymisen suhteen. (lukuisten pettymysten jälkeen)

Mutta se, etten saa edes seksiä ja hieman läheisyyytä tuntuu nyt liian raskaalta...

Ap

Vierailija
151/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai minä haluaisin ensisijaisesti sen parisuhteen, mutta sellainen on vielä vaikeampi löytää kuin "vain" seksikumppani.

Olen jo ns. luovuttanut molemminpuolisen rakkauden löytymisen suhteen. (lukuisten pettymysten jälkeen)

Mutta se, etten saa edes seksiä ja hieman läheisyyytä tuntuu nyt liian raskaalta...

Ap

Ehkä kannattaisi laajentaa etsintäaluetta. Jollet ole löytänyt suhdetta yöelämästä, kenties etsimäsi ihmistyyppi ei viihdy siinä ympäristössä. Seurakunnat järjestävät sinkkuiltoja, hakeudu sinkkuristeilylle, kuoroon tai johonkin harrastusryhmään.

Kerro etsinnästä työssä ja ystäväpiirissä, ehkä jonkun tiedossa olisikin vastinpari, joka myös etsii kumppania. Sattumaahan elämän kulku usein on, mutta itse pitää ymmärtää tarttua tilaisuuteen silloin kun se tulee kohdalle.

Vierailija
152/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä kannattaisi laajentaa etsintäaluetta. Jollet ole löytänyt suhdetta yöelämästä, kenties etsimäsi ihmistyyppi ei viihdy siinä ympäristössä. Seurakunnat järjestävät sinkkuiltoja, hakeudu sinkkuristeilylle, kuoroon tai johonkin harrastusryhmään.

Kerro etsinnästä työssä ja ystäväpiirissä, ehkä jonkun tiedossa olisikin vastinpari, joka myös etsii kumppania. Sattumaahan elämän kulku usein on, mutta itse pitää ymmärtää tarttua tilaisuuteen silloin kun se tulee kohdalle.

Kyllä tässä on tullut vuosien varrella etsittyä hyvin laajaltikin, ja sitten taas oltu etsimättä, jonka jälkeen taas etsitty entistä suuremmalla vimmalla...aina vain sama lopputulos.

ap

Vierailija
153/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisikohan AP:llä paremmin jos ei niin kovasti yrittäisi etsiä? Itsellä ollut sama kumppani jo 25 vuotta, enkä ole vaimoani koskaan pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Tälläkin viikolla sellainen viisikymppinen espanjatar työreissuilla teki itseään kovastikin tykö illallisen jälkeen. En kuitenkaan ymmärtänyt jutun juonta ja menin yksin yöpuulle.

Vierailija
154/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisikohan AP:llä paremmin jos ei niin kovasti yrittäisi etsiä? Itsellä ollut sama kumppani jo 25 vuotta, enkä ole vaimoani koskaan pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Tälläkin viikolla sellainen viisikymppinen espanjatar työreissuilla teki itseään kovastikin tykö illallisen jälkeen. En kuitenkaan ymmärtänyt jutun juonta ja menin yksin yöpuulle.

Se on urbaani legenda että jos ei etsi niin ihan "sattumalta" vain törmää siihen unelmiensa kumppaniin...Ainakin miehillä. Naiselle se on mahdollista, koska mies tekee 95% aloitteista.

Jos mies heittäytyy passiivisena odottamaan, niin huomaa olevansa sinkku vielä 50-vuotiaanakin.

Vierailija
155/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssia ehdottaisin, siellä on aina naisenemmistö. Pareja kierrätetään, joten helposti tulee kontaktia useampaan ehdokkaaseen yhden illan aikana. Ja jos ei yhdellä kurssilla nappaa, mene seuraavalle. Lopulta voit jo uskaltautua lavalle. Naistenhaussa kurssit käynyt tanssitaitoinen on kysyttyä seuraa. Lähikontaktissa myös selviää hetkessä, onko keskinäistä vetovoimaa. Tätä ehdotan myös kaikille introverteille: tanssiessa ei tarvitse smalltalkata.

Vierailija
156/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei kelpaa oman tasoisesi naiset.

Vierailija
157/174 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei kelpaa oman tasoisesi naiset.

Kyllä varmasti kelpaa.

ap

Vierailija
158/174 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tässä enää voi tehdä parantaakseen asemiaan?

Vierailija
159/174 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään asemia tarvitse vaan avointa asennetta elämään. Onni ei tule etsien vaan eläen. Jos sulla lukee otsassa: ’haluan naisen,’ joudut outoon valoon. . Elä elämääsi ja käy paikoissa, joissa tapaat luontevasti ikäisiäsi naisia. Aiemmissa vastauksissa on jo hyviä vinkkejä. 👍

Vierailija
160/174 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mitään asemia tarvitse vaan avointa asennetta elämään. Onni ei tule etsien vaan eläen. Jos sulla lukee otsassa: ’haluan naisen,’ joudut outoon valoon. . Elä elämääsi ja käy paikoissa, joissa tapaat luontevasti ikäisiäsi naisia. Aiemmissa vastauksissa on jo hyviä vinkkejä. 👍

ei miehenä voi saada naista jos ei ole haku päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän