Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin saamisen vaikeus

Vierailija
31.10.2019 |

Olen nyt joutunut vuoden kärvistelemää ilman seksiä...Tuntuu ettei sitä nykyään saa mistään näin kolmekymppisenä miehenä. Olen komea ja 185cm pitkä, kroppa urheilullisessa kunnossa...öyhyet hiukset ja sitä rataa...
Alkaa hieman turhauttaa.

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu miten lähestyt naisia. Kohtaatko yksilön vai menetkö heti ns. asiaan? Naisilta kuullut, että todella moni mies nettideittailussa ottaa seksin puheeksi 1-5 viestin aikana. Ei liene yllätys, että tuolla toimintatavalla ei liiemmin saa vastakaikua.

Kyllä saa vastakaikua jos naama riittää noin suoraan ehdotteluun, se on todistettu lukemattomissa Tinder-kokeiluissa.

Sinäkin voit tämän testata. Etsi jostain joku hieman tuntemattomampi miesmalli, käytä hänen kuvia Tinder-profiilissasi. Mieluiten niitä vähemmän ammattimaisemmin kuvattuja. Siitä sitten katsomaan kun mätsejä ilmestyy kuin sieniä sateella, ja voit ehdottaa suoraan jokaiselle naiselle että meille vai teille. Tietenkään jokainen nainen ei lähde mukaan mutta niin moni lähtee että saisit joka päivälle uuden naisen sänkyyn jos laitat profiilin sijainniksi vaikkapa Helsingin, Turun tai Tampereen. 

Varoituksen sana, nimittäin tuon testin kun tekee sellainen mies jolla ei ole ollut menestystä naisten kanssa niin voi alkaa hieman masentamaan.

Jos ei siinä testissä oikeasti harrasta seksiä tai tapaa niin ei se kerro mitään. Olen minäkin paljon netissä lätissyt ilman aikomustakaan tavata koko ihmistä.

Vierailija
42/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mainostetaan sitä miten ne "pelimiehet" aina saavat naisen, unohdetaan se miten aktiivisesti he yrittävät. Kunnon pelimies voi yhden ainoan baari-illan tehdä aloitteen 20 naiselle. Se on jo enemmän kuin moni nörttimies tekee koko elämänsä aikana. Ja sitten se nörtti ihmettelee kun ei saa ketään.

Uskokaa jo, se pelimies ei saa ketä tahansa naista mutta hän saa aina jonkun koska yrittää niin montaa.

Tämä! Ja voi aloittaa niistä kuppilan hehkeimmistä, sitten jos ei näytä flaksi käyvän menee vähän vähemmän kukkean pöytään, kun tällä linjalla jatkaa, viimeistään se viimeisen pöydän harakka todennäköisesti tarvii yöpaikan. Toisina iltoina jopa se hehkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös taudit uhkana. ei kannata kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla kaksi tervettä kättä.

Sun mielestäkä seksi toisen ihmisen kanssa on sama kuin runkkaus?

Olet huono lukemaan ja huonompi ymmärtämään.

Ap oli seksiä vailla, ei ihmissuhdetta. Jos ei kykene suhteeseen ihmisen kanssa, joutuu tyytymään seksissä runk*aamiseen, oli siinä sitten ammattilainen avustamassa tai ei. Rakkauttahan hän ei kaivannut, ei kumppanuutta, luottamusta, seurustelua, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Hän on vailla r e i k ä ä. Ja se tarkoittaa masturbointia, ei esim. rakastelua, lempimistä tai intohimoa.

Opetelkaa pojat äidinkielenne sanat.

Runkkaaminen on eri asia kuin seksi naisen kanssa.

Ap

Ei mulle. Olen tehnyt sitä koko elämäni ja useammin kuin naisen kanssa tehdään. Minulle seksiä on masturbointi ja naisten kanssa vain lähinnä lisäännytään.

Tämä on luonnollista.

En ole koskaan päässyt lisääntymään ja todisteena siitä on nolla lasta.

Tunnen olevani aina nolla kun kävelen ja näen itseni ikäisiä miehiä jälkipolven kanssa. En ole onnistunut.

Olen vain seksin harrastaja en harrasta lisääntymistä.

Kannattaisi ymmärtää myös se asia, että lisääntymisenkään suhteen ei ole oikea termi, että vain "harrastaa" sitä, jos sen haluaa hoitaa niin kuin se pitää hoitaa. Lapset ovat vuosikymmenien projekti ja tarvitsevat oikeasti molemmat vanhempansa.

Vierailija
44/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktin saamisen vaikeus. Laajenna käsitystäsi seksistä. Kuka tahansa pystyy keskustelemaan mukavia naisen kanssa ja siitä se lähtee etenemään tai siihen se jää.

Et voi puhua heti yhdynnästä, sillä nainen on paljon monipuolisempi  tunteva olento ja naisia ihmetyttää miten miehet eivät heti ymmärrä, minkälaista vastuuta naiset kehossaan kantavat! Nainen kantaa vauvaa 9 kk ja jos häntä ei ole sterilisoitu/on lisääntymisiässä, hän ei tahdo järkisyistä ottaa riskiä ihan vain seksin vuoksi vieläpä satunnaisen miehen kanssa! Miehen on saatava nainen  vakuuttuneeksi sopivuudestaan naiselle.

Vierailija
45/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele juopunutta tai huumeissa olevaa naispuolista ihmistä naiseksi, joka on sopiva seksiin. Se on rikos, jos hyväksikäyttää! Lasten geenitkin menevät pilalle huonoista elintavoista, kuten alkoholista ja tupakasta!

Vierailija
46/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä nyt saa mistä vaan, kun laskee rimaa reilusti.

Kauppiksessa oli aikoinaan yksi Marko, jolla oli aina uusi nainen höylättävänä perjantai-iltana ja samoin lauantai-iltana. Markon slogani oli, että "Reikä se on rumallakin" ja tosiaan ei ne Markon deitit mitään missejä olleet.

Vierailija
47/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu miten lähestyt naisia. Kohtaatko yksilön vai menetkö heti ns. asiaan? Naisilta kuullut, että todella moni mies nettideittailussa ottaa seksin puheeksi 1-5 viestin aikana. Ei liene yllätys, että tuolla toimintatavalla ei liiemmin saa vastakaikua.

Paitsi niiltä, jotka hakee pelkkää seksiä. Niitäkin naisia on.

Vierailija
48/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla kaksi tervettä kättä.

Sun mielestäkä seksi toisen ihmisen kanssa on sama kuin runkkaus?

No ihan yhtä hyvä olo siitä tulee. Niin kuin suklaan syönnistä, viinistä ym.vastaavista.

Mun miehen mielestä oma käsi oli jossain vaiheessa kivampi kuin hankalasti tyydytettävä vaimo ;) 

Vierailija
49/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tinderiä. Siellä niitä naisia saa ja riittää 👍kokemusta on juu kyllä vain. 😉

Vierailija
50/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v. enkä ole saanut koskaan. Olen komee joo.

Minä olen 22v nainen enkä ole saanut koskaan. Kiinnostuneita miehiä kyllä olisi ja olen saanutkin miehiltä kehuja, lahjoja, juomia ja ravintola-aterioita mutta en seksiä.

Vierailija
51/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tinderiä. Siellä niitä naisia saa ja riittää 👍kokemusta on juu kyllä vain. 😉

😂😂😂😂

Vierailija
52/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani seksiä hakenut nainen oli 14 vuotiaana 30 vuotiaan perheellisen miehen salarakkaana juonittelujen ja hyväksikäytön kohteena ollut ja tämän suhteen jälkeen hän joi ja joi. Hän hoiti traumaa vielä kymmenen vuotta myöhemmin, joten aika moni mies on häneltä jo saanut ihan ilmaiseksi! Oletteko miehet ylpeitä henkisesti hajonneen naisen kanssa makaamisesta?  Päällepäin hän näyttää ihan pätevältä, järkevältä ja työelämässä menestyvältä, mutta kysyttekö koskaan, miksi hän vie  heti sänkyynsä?

Hänellä on siis juovuspäissään ollut uusi mies panona ainakin torstaisin, lauantaisin ja kun menee pitkäksi, niin myös sunnuntaisin! Idiootit miehet vielä välillä kiittelevät kyydeistä! Monta katumuspilleriä, monta sukupuolitautia ja niiden hoitoa, no lopulta sai lapsenkin ja on yrittänyt hillitä alkoholismiaan siitä saakka. Mukaan mahtuu myös joidenkin kuukausien seurustelusuhteita. Ettekä arvaa, kuinka monta miestä hän on jo kolunnut!

Vierailija
53/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Marko kirjoitti:

Kauppiksessa oli aikoinaan yksi Marko, jolla oli aina uusi nainen höylättävänä perjantai-iltana ja samoin lauantai-iltana. Markon slogani oli, että "Reikä se on rumallakin" ja tosiaan ei ne Markon deitit mitään missejä olleet.

Toi on valhetta. Tiedän koska oon Marko.

Vierailija
54/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa vastakaikua jos naama riittää noin suoraan ehdotteluun, se on todistettu lukemattomissa Tinder-kokeiluissa.

Sinäkin voit tämän testata. Etsi jostain joku hieman tuntemattomampi miesmalli, käytä hänen kuvia Tinder-profiilissasi. Mieluiten niitä vähemmän ammattimaisemmin kuvattuja. Siitä sitten katsomaan kun mätsejä ilmestyy kuin sieniä sateella, ja voit ehdottaa suoraan jokaiselle naiselle että meille vai teille. Tietenkään jokainen nainen ei lähde mukaan mutta niin moni lähtee että saisit joka päivälle uuden naisen sänkyyn jos laitat profiilin sijainniksi vaikkapa Helsingin, Turun tai Tampereen. 

Varoituksen sana, nimittäin tuon testin kun tekee sellainen mies jolla ei ole ollut menestystä naisten kanssa niin voi alkaa hieman masentamaan.

Aivan, ja voit testata sitäkin, että kun joku suuryritys laittaa hakuun isopalkkaisen johtajan paikan, niin laitat sinne hakemuksen jonkun toisen henkilön CV:llä. Valitse sellainen, jolla on paljon kokemusta johtotehtävistä. Voit muutella siitä vähän yksityiskohtia, niin että et jää kiinni huijauksesta. Siitä sitten ihmettelemään, kun saat kutsun haastatteluun!

Mutta varoituksen sana, nimittäin tuon testin kun tekee sellainen mies, jolla ei oikeasti ole mahdollisuutta tulla palkatuksi johtajaksi, niin voi alkaa hieman masentamaan.

Vierailija
55/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Marko kirjoitti:

Ei kai sattumoisin ollut marko Ä? :D

Vierailija
56/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et oo komee.

Määrittele"komea"

Vierailija
57/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla pilluperjantai tänäänkään mulle :D

Ap

Vierailija
59/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
60/174 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa ostamalla. Turha valittaa, että ei joku viitsi ilmaiseksi jakaa.

Tämä on erittäin hyvä ratkaisu. Ei tarvitse välittää mistään metoo-uhasta ja jos on varaa ammattilaiseen niin kyllä se aina amatöörin voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan