Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiska vaimo.

Vierailija
03.06.2006 |

Miten saisin vaimooni edes vähän virtaa.. siltä on veto pois ja elämänilo.

Käyn itse vakituisessa työssä, töistä tultuani teen ruokaa ja siivoan kämpän 2:n lapsen jäljiltä ja leikin lapsien kanssa nukkumaanmenoon asti. Vaimo on ihan loppu eikä jaksa tehdä edellä mainittuja asioita millään tasolla. Jos ehdotan terapiaa, ulkoilua, ihan mitä vaan, festarilomaa tjm. Niin en saa muuta kuin negatiivista palautetta saavi kaupalla niskaan.

Annan hänenlevätä, yritän potkia kavereiden kanssa jammailemaan, mutta mikään ei tunnu auttavan.

Tahtoisin joskus levätä. hetken.

Pitäisikö luovuttaa, ja hypätä elämän vauhtipyörään riekkumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mikää muu auttaa häntä näkemään päivänvalon kuin terapeuttinen keskustelu tai mielialalääkitys.

Voimia sinulle, tiedän tunteesi, koska oma mieheni on sinun sijassasi ja minä vaimosi. Tosin minä hain kuitenkin apua oma-aloitteisesti.

Vierailija
2/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaimoni ei halua mitään apua ulkopuolisilta. ja itseltäni on keinot vähissä.

Joka päivälle tulee uusi ongelma, jonka vuoksi vaipua synkkyyteen.

se yhteinen aika, mikä voitaisiin käyttää toisillemme, menee yleensä ongelman selvittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kertonut miltä sinusta tuntuu, kun saat hoitaa työn lisäksi kodin, lapset ja vielä vaimonkin. Parasta olisi kun ajattelisit myös itseäsi, kertoisit, että olet väsynyt, eikä tilanne näytä terveeltä mielestäsi ja että sinulta loppuu voimat. Vaikka ihminen olisi kuinka masentunut, hän kykenee ajattelemaan toisenkin puolesta, eriasia on miten hän jaksaa lähteä hakemaan apua, koska se voi tuntua väsymyksen keskellä todella kovalta työltä.

Sitten tämä klisee-kysymys :), onko teillä mitään tukiverkostoa (isovanhemmat, ystävät, sukulaiset), jotka voisivat tarjota apuaan hoitamalla lapsia, että pääsisitte kahdestaan rentoutumaan tai esim. perhe-neuvolaan (joka on muuten tosi hyvä paikka käydä ihan vaan keskustelemassa)?

T.2