Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun rakkaus on kuollut, kannattaako enää yrittää? Kokemuksia?

Vierailija
28.05.2006 |

Yhdessä 12v, mies ollut järin huono tekemään kotitöitä ja ottamaan vastuuta. Minä olen muuttunut sosiaalisemmaksi, mies tykkää enemmän olla kotona, roplailee tietsikkaa illat.. Seksiä on ollut joitain kuukausia sitten, kiristänee miehen hermoja.. Kun se äksyilee ei minun tee mieli seksiä. Ärjyy lapsillekin ja mua ottaa aivoon.

Ennen ei juurikaan otettu kotona alkoa, nyttemmin otetaan joka pe ja la, mies juo itsensä känniin kun lapset nukkuu. Itse otan ehkä 4 kaljaa.

Minä en enää rakasta miestäni, arvostamisenkin laita on vähän niin ja näin. Kannattaako laittaa pillit pussiin vai vielä yrittää jotain terapiaa tms? Vieläkö se kunnioitus ja rakkaus voi jostain putkahtaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene edes vaikka viikoksi lasten kanssa esim. mummolaan, serkuille tai jollekin ystävälle. Katso tuleeko ikävä miestä, onko kiva soitella jne.

Kun menet kotiin yritä mennä " puhtaalta pöydältä" jos sitten vielä tuntuu että ihan yhtä vähän rakastat/arvostat/olet kaivannut miestäsi mieti sitten eroa. Mutta yritä vielä löytää tunteet jos mahdollista jos ei niin ei kait sitä sitten väkisin kannata..

Tsemppiä.

Vierailija
2/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samoja asioita pohdin eilen illalla kun mies veti viinaa telkkaria katsellen ja minä koneella tissuttelin. Aamulla tuli sellainen olo, että nyt loppuu tällainen juopottelu. Jotenkin kai seura tekee kaltaisekseen ja tulee otettua nykyään liian paljon - yksinäisyyteen.

Toivottavasti joltain löytyisi hyviä neuvoja! Minäkin olen miettinyt että minne se rakkaus on kadonnut - tai ylipäänsä positiiviset tunteet miestä kohtaan. Millä saan ne takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvitse elää yhdessä.

Vierailija
4/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2) Meillä ei oikein lasten kanssa mahdollisuutta mennä pidemmäksi ajaksi minnekään.. Yksin olen työmatkalla ollut ja ahdisti kyllä mennä kotiin..

ap

Vierailija
5/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tosin ryyppäillä. En muista milloin olisin ollut edes pienessä huppelissa.

Mutta yksinäisyys vaivaa. Tuntuu, ettei se enää oikeasti rakasta ja omat tunteet on alkaneet kans kuihtua.

Lapset on tosi pieniä vielä. Yrittää pitäis.

Mä ehdotan päinvastaista kun 2. Ero tekee tässä tilanteessa vain hallaa. Mun ajatuksille ainakin! Lastenhoitaja kotiin ja vapaailta yhdessä miehen kanssa jossain - ihan sama missä. Pari kertaa ei näytä (meillä ainakaan) riittävän. Mukavaa on ja tunteet palailee, mutta tarviis useemmin kun vaan 1krt/2-3kk.

Puhua pitäisi.

... kun vaan jaksaisi tehdä töitä suhteensa eteen... ??!!

Vierailija
6/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa samassa tilanteessa ennen. En rakastunut pätkän vertaa miestäni enää enkä kunnioittanutkaan. Ilmoitin että haluan eron, ja olimmekin jo erossa. Mies halusi tietää syyt, ja minä latasin ne päin naamaa, ja mies lupasi muuttua, mikäli vain ottaisin takaisin hänet. No lasten ja ihanan kodin vuoksi suostuin yrittämään, ja kuukausi pari meni, kun taas rakastuin mieheeni! Hän on tosiaan muuttanut tapojaan, mutta pelästyi vasta siinä kohtaa kun erottiin.

Vierailija
7/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole koskaan rakastaneet

Vierailija
8/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri näitä asioita oon pohtinut viime aikoina. Itse asiassa soitin äitillekin tänään ja ilmoitin,että tullaan " lomaileen" lasten kanssa. Elämä on aina samaa. Mä päivät muksujen kanssa kotona,odotan miestä kotiin vain todetakseni,että lähtee tallille tekeen autoansa. Tulee illalla kun tulee. Sillä aikaa mä manaan miestäni maan syvimpään rakoon. Harrastus miehelle liiankin tärkeä. Tissutellaan kans usein. Mä tietsikalla ja mies kattoo telkkaa. Erota en kuitenkaan haluaisi. Lasten takia haluaisin olla yhdessä.