Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran kanta-astuja...

Vierailija
31.10.2019 |

Asuntoni yläpuolelle muutti nuorimies joka on aivan älytön kanta-astuja. Yöllä herään kun hän käy vessassa ja aamulla herään yläpuolelta kuuluvaan jytinään. Tässä miettinyt että olisko parasta käydä sanomassa asiasta vai alkaa koputella kattoon hänen askelten tahdissa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu normaalin elämän ääniin, et voi kuin sopeutua tai muuttaa itse toiseen asuntoon.

Vierailija
2/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit elämisen äänet kuuluvat asiaan. Kyynel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalaput on ainakin yhtä tyhjän kanssa, korkeintaan suurta hupia lukijalleen. Haaveilin myös jonkinlaisten paalujen hankkimisesta, joita alkaisin paukuttelemaan kattoon aina kävellessäni, siis hei pitäähän kaiken olla tasapuolista vai mitä!

Vierailija
4/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun yläkertaan on kamssa muuttanut uusi naapuri, joka tömistelee kuin norsu kokoajan ees-taas, ees-taas. Viisi askelta oikealle, viisi vasemmalle, ees-taas, ees-taas. On siis niin selkeä töminä että tunnistaa selvästi hänen ramppauksensa. Herään usein yllä kolmen maissa siihen infernaaliseen töminään, tähän ei auta korvatulpatkaan kun on rakenteissa tuntuva melu.

Oon päätellyt et olisko joku mt-ongelmainen kun aamuyöstä ramppaa kuuneisesti eestaas kämpässään. Toki norsulaumailee ympäri kämppäänsä muutenkin, ei vain sitä aamuyön edestakaista.

Olen asunut tässä kämpässä 15 vuotta, yksikään edeltävä naapuri ei ole ollut tällainen supertömistäjä.

Aaargh ja pim...

Vierailija
5/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-astujille en toivo lämpimästi mitään muuta kuin neliraajahalvausta

Vierailija
6/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ja vein lapun postiluukkuun mutta mikään ei muuttunut, jos jotain niin paheni vain. herään viikonloppuaamuisin tuohon, ja eräs yökin kuuntelin tunnin tuota kanta-astumista. en enää ikinä muuta kerrostalossa muuhun kuin ylimpään kerrokseen! nyt istun joko vastamelukuulokkeet tai korvatulpat päässä kotona 24/7.

Vierailija
7/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tule ainakaan niitä tömistelyjä rivitalossa ikävä. Joku nuori jamppa siellä asui loppuajasta joka saattoi saada ihme ryntäilykohtauksia että yhtäkkiä pomppasi sohvalta NARSKIS ja sitten TÖMTÖMTÖMTÖMTÖM kuin joku hemmetin Homer Simpson kun tuli kiire jonnekin.

Vierailija
8/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kävelee kannoillaan ja kun sanon siitä, se muistaa hetken ja kohta taas kannat kopisee. Päiväsaikaan se ei haittaa, mutta iltaisin minua joskus harmittaa kun alakerrassa voi olla joku herkkis.

Vierailija
9/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy truuttaamassa jotain paskaspraytä sen postiluukusta. Kosto se on pienikin kosto.

Vierailija
10/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, kohtalotovereita! Itsellä tälläkin hetkellä korvatulpat ja kuppimalliset kuulokkeet päällekkäin. Asun yksiössä, enkä ymmärrä, mikä syy yläkerran puukenkätamppaajalla voi olla marssia asuntonsa ympäri koko hereilläoloaikansa. En keksi muuta kuin että joku mielenterveysongelma sillä on pakko olla, huoh..

Vierailija
11/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko muka ainoo joka ei tunne kuin kanta-asujia ja jonka asuinpaikassa 99% tarkkailluista on kanta-astujia (luonnollisin kävelytapa ihmiselle)? Ja oon kohta 20 v asunu kerrostaloissa, alemmissa kerroksissa, enkä oo ikinä kuullu häiritsevää kävelyä.

Vierailija
12/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla sama ja vein lapun postiluukkuun mutta mikään ei muuttunut, jos jotain niin paheni vain. herään viikonloppuaamuisin tuohon, ja eräs yökin kuuntelin tunnin tuota kanta-astumista. en enää ikinä muuta kerrostalossa muuhun kuin ylimpään kerrokseen! nyt istun joko vastamelukuulokkeet tai korvatulpat päässä kotona 24/7.

Heippalaput vaan innostaa, antavat mielikuvan juuri sellaisesta v*ttumaisesta naapurin kyylästä joka juomalasi seinässä/katossa kuuntelee naapureita. Naamatusten saattaa onnistaa paremmin jos asiansa kohteliaasti ja asiallisesti esittää, paitsi jos näyttää v*ttumaiselta naapurin kyylältä niin sitten ehkä ei.

Vierailija
13/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanta-astuja ja asun ylimmässä kerroksessa.

Ei ole mun ongelma jos äänet kuuluu alakertaan.

Elämä on valintoja, jos ei kestä kaeerostaloasumista, muuta maalle.

Vierailija
14/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sille sisä huopikkaat joululahjaksi. Noi on kyllä superärsyttäviä. Meilläkin lamppu heilui katossa kun yläkerran norsu ampaisi liikkeelle.

Näistä viisastuneena, muutin omakotitaloon.

Vierailija
15/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin koputteleen kattoon päivisin samaan tahtiin kuin yläkerran hoitsu ramppasi ympäri asuntoa. Pysähtyi kai välillä kuunteleen naputusta joka loppui juuri silloin. Muutaman kerran jälkeen jytinä yläpuolelta loppui. Mies 28v.

Vierailija
16/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saamari täällä kans yläkerrassa asuu nuori mies joka tömistelee yötä päivää. Herään useita kertoja yössä tuohon meteliin, koska hän oikeen nukkuu?

Meillä kiinnittänyt huomiota oman perheeni lisäksi kaikki vieraat joita meillä käyny. Joten meteli on kovaa.

Vastaavaan en ole aiemmin törmännyt.

Vierailija
17/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin koputteleen kattoon päivisin samaan tahtiin kuin yläkerran hoitsu ramppasi ympäri asuntoa. Pysähtyi kai välillä kuunteleen naputusta joka loppui juuri silloin. Muutaman kerran jälkeen jytinä yläpuolelta loppui. Mies 28v.

Mä ostaisin puukengät jos joku alkaa kattoon hakkaamaan mun kävellessä.

Vierailija
18/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanta-astuja ja asun ylimmässä kerroksessa.

Ei ole mun ongelma jos äänet kuuluu alakertaan.

Elämä on valintoja, jos ei kestä kaeerostaloasumista, muuta maalle.

Mitkä idiootit näitä "muuta maalle" -kommentteja heittää, ihan kuin se olisi jokaiselle mahdollista. Kerrostalossa toki pitää sietää normaaleja elämisen ääniä, mutta pitää myös kunnioittaa naapureita. Muuta itse maalle tamppaamaan!

Vierailija
19/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kanta-astujahan on yhtä suuri asia kuin Hiiiitler, joka tapatti miljoonia ihmisiä.

terveisin suhteellisuudentaju, jota teille ei koskaan suotu

Vierailija
20/48 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea asuntoa ylimmastä kerroksesta. Siellä et enää kuule kun omien demoniesi kanta-astumisen.