Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran kanta-astuja...

Vierailija
31.10.2019 |

Asuntoni yläpuolelle muutti nuorimies joka on aivan älytön kanta-astuja. Yöllä herään kun hän käy vessassa ja aamulla herään yläpuolelta kuuluvaan jytinään. Tässä miettinyt että olisko parasta käydä sanomassa asiasta vai alkaa koputella kattoon hänen askelten tahdissa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin koputteleen kattoon päivisin samaan tahtiin kuin yläkerran hoitsu ramppasi ympäri asuntoa. Pysähtyi kai välillä kuunteleen naputusta joka loppui juuri silloin. Muutaman kerran jälkeen jytinä yläpuolelta loppui. Mies 28v.

Mä ostaisin puukengät jos joku alkaa kattoon hakkaamaan mun kävellessä.

Miksi? Ei kai se kopina vain haittaa sinua?

Vierailija
42/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin koputteleen kattoon päivisin samaan tahtiin kuin yläkerran hoitsu ramppasi ympäri asuntoa. Pysähtyi kai välillä kuunteleen naputusta joka loppui juuri silloin. Muutaman kerran jälkeen jytinä yläpuolelta loppui. Mies 28v.

Mä ostaisin puukengät jos joku alkaa kattoon hakkaamaan mun kävellessä.

Miksi? Ei kai se kopina vain haittaa sinua?

Joo huvittavaa väkeä. Ei pitäis omien tömistelyjen haitata muita kun elämisen ääntä jne. mutta heti muuttuu ääni kellossa kun itselle kuuuu ääniä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on lattioissa heikot äänieristeet. Olen hommannut paljon paksuja mattoja. Muutenkin vaimentavat mukavasti asunnon kaikua. Pyrin elämään niin, etten tarpeettomasti aiheuta alakertaan töminää ja kolinaa. Tämä ei ole mitenkään vaikeaa, ottaa siis muut ihmiset huomioon. 

Lenkkeilyt ja lemmikkien juoksutukset hoidan ulkona. Kotona levätään. 

Vierailija
44/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että tämä ihminen elää ilman mattoja ja siksi äänet tulevat eri tavalla. Siihen ei sitten auta muu kuin käydä keskustelemassa.

Vierailija
45/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen karhuntalja pitää olla että kantapääpaukuttajan äänet  vaimenee.

Vierailija
46/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse olekaan kantakirjanarttu ja yläkerran kanta-astuja ei tule pimputtelemaan ovellesi?

Vierailija
47/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hyvä. Ihan naapuria ajattelin kun opettelin rullaamaan munillani. Nyt sitä häiritsee suhina. 

Vierailija
48/48 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt ruveta tällaiseksi. Alakerta on häirinnyt metelillään jo vuoden. Jotenkin olisi oikeus ja kohtuus, että heidänkin elämä olisi välillä helvettiä.