Yritin tutustuttaa kaveriani (mies) toiseen kaveriini (nainen) mies sanoi, että nainen on hänen makuunsa liian lihava (165cm/68kg)
Tällä naispuolisella kaverillani on sopivasti lihaksia, tiimalasivyötärö ja muutenkin sopusuhtainen ja timmi.
Mutta tämä mies kyttää sitä vaa'an lukemaa edes tapaamatta ks. naista "no sen täytyy olla läski"
Mies itse on lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Logiikka taas kymppi tai jotain.
Kommentit (67)
Tekisin saman johtopäätöksen. Jos ystävä tietää ja mainitsee toisen elopainon, siihen täytyy olla jokin syy eli todennäköisesti hän näyttää painoaan lihavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sen naisen painon tietää?
Mistä ap edes tietää sitä... no mutta ap varmaan kertoi sen ekana miehelle.
Tämä ketju EI ole miesvihafantasiaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sen naisen painon tietää?
Tämä paljastaa aloituksen satavarmaksi rölliksi. Normaali ihminen sanoisi naista sopusuhtaiseksi tai normaalipainoiseksi.
Siis miten tämä skenaario on edes edennyt, olet ehdottanut miehelle naista tyyliin "tässä olisi nyt kaverinaiseni tarjolla lukemin 165/68kg miten olis" -hyyyi kaamee läski en huoli!
Siis kerroit pituuden ja painon? Törkeä oot. Vai tunsiko nää ennestään?
Huvittavinta on kyllä juuri tuo että normaalipainoisia naisia liian läskeiksi haukkuvat miehet ovat aina niitä joilla on elintasovatsa tai kiloja muuten vain huomattavan lihavia. Samalla tapaa suomalaisnaisten tyylitajua ja pukeutumista haukkuvat miehet ovat joka kerta niitä likaisessa t-paidassa ja virttyneissä farkuissa kulkevia lenkkarimiehiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on kyllä juuri tuo että normaalipainoisia naisia liian läskeiksi haukkuvat miehet ovat aina niitä joilla on elintasovatsa tai kiloja muuten vain huomattavan lihavia. Samalla tapaa suomalaisnaisten tyylitajua ja pukeutumista haukkuvat miehet ovat joka kerta niitä likaisessa t-paidassa ja virttyneissä farkuissa kulkevia lenkkarimiehiä. :D
Ai?
Minusta huvittavinta oli että joku uskoi ap:n tarinan
No kyllä mä ainakin olisin kaukana hoikasta jos painaisin 12kg enemmän.
T. Saman pituinen nainen
Aloituksessa mainittu nainen on tukevassa kunnossa, painoindeksi 25.
Siksi kerroin mitat, koska mies pyysi ja kaverini käski antamaan ne mitat. Tässä ei ole mitään sen kummempia salaliittoteorioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi kerroin mitat, koska mies pyysi ja kaverini käski antamaan ne mitat. Tässä ei ole mitään sen kummempia salaliittoteorioita.
Ap
Eikö paremman käsityksen olisi saanut kun olisit näyttänyt kuvan? Kai nyt käsität että miehet kuvittelee ettei nainen paina mitään. Tissit ja perse on täytetty heliumilla.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainittu nainen on tukevassa kunnossa, painoindeksi 25.
Noissa mitoissa voi tosiaankin olla lihaksikas ja timmi, tiimalasi. Painoindeksin saa nykymaailmassa heittää roskikseen kun on lihaksikkaitakin naisia.
Miehenä sanon ja vähän vanhempana että ei kannattaisi olla niin nirso. Ihmiset lihoo ja laihtuu ja muuttuu.
Itsekin olen lihonut ja laihtunut ja pysynyt sillä välillä. Kumppani kanssa.
Nyt myöhemmin mietin niin on ollut aika hölmö monien ihmisten kanssa. Kauniita ovat olleet vaikka vähän lihavia silloin, kun olin nuori ja nirso pojankloppi.
Sitä on niin hölmö parikymppisenä ja jotkut vielä kolmekin.
Olen minä tavannut typeriä nelikymppisiäkin. Ihmisten henkinen kehitys ei välttämättä sitten jatku kaikkien osalla. Jäävät tietylle tasolle. Kuten minä jäin.
Onhan tuossa pituuteen nähden liikaa painoa. Jos vaikka olisikin lihasta niin sitten olisi bodari ja ne vasta kamalia vasta onkin. Ihan fiksu mies ja hyvä että tietää mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä jotka kauhistelee ettei ole kamalampaa näkyä kuin humalainen nainen.. Kyllä se suomi mies vaan on komea kossu kännissä sepalus auki, räkä poskella, oksennus tai ainakin sinapit rinnuksilla ja housut kusessa!!!!!
Nainen ei siis menetä mitään.