Yritin tutustuttaa kaveriani (mies) toiseen kaveriini (nainen) mies sanoi, että nainen on hänen makuunsa liian lihava (165cm/68kg)
Tällä naispuolisella kaverillani on sopivasti lihaksia, tiimalasivyötärö ja muutenkin sopusuhtainen ja timmi.
Mutta tämä mies kyttää sitä vaa'an lukemaa edes tapaamatta ks. naista "no sen täytyy olla läski"
Mies itse on lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Logiikka taas kymppi tai jotain.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainittu nainen on tukevassa kunnossa, painoindeksi 25.
Ei muuten ole, vaan normaalipainoinen. Normaalipainoinen raja on BMI25 tai sen alle
Vierailija kirjoitti:
Kysyithän ap mieheltä myös vastaavia mittoja? Ihan vaan vastaisuuden varalta, että myös naiset tietävät, millainen laardipetteri olisi tarjolla.
Itse kyllä haluan nähdä heti kuvan, jos joku yrittää kaupitella minulle jotain miestä.
Mies ei saa olla plösö eikä läski.
Naisen kaverilla kävi tuuri. Tästä syystä en ikinä lotkauta korviani ystävien ja tuttavien sokkotreffiehdotuksoon, tyyliin, Mulla olisi sinulle sopiva mies....kun ne aina on näitä palsta-keijojen tyyppisiä jur*poja.
Mikä sen miehen paino ja pituus sitten ovat?
On tämä sairasta keskustelua ihmisestä painoindeksillä 25. En sano muuta. Onko täällä jotain fitness-kilpailijoita vai missä harhamaailmassa te elätte?
Vierailija kirjoitti:
No lihava hän onkin. Itse olen 176 cm ja 63 kg ja olen normaalipainoinen.
Ja minä samoilla mitoilla läski. Tuli 10 kg kierukan laiton jälkeen, kolme kg/vuosi. Ja kaikki vatsaan eli näyttää kuin oisin paksuna.
Kysyithän ap mieheltä myös vastaavia mittoja? Ihan vaan vastaisuuden varalta, että myös naiset tietävät, millainen laardipetteri olisi tarjolla.