Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin tutustuttaa kaveriani (mies) toiseen kaveriini (nainen) mies sanoi, että nainen on hänen makuunsa liian lihava (165cm/68kg)

Vierailija
31.10.2019 |

Tällä naispuolisella kaverillani on sopivasti lihaksia, tiimalasivyötärö ja muutenkin sopusuhtainen ja timmi.

Mutta tämä mies kyttää sitä vaa'an lukemaa edes tapaamatta ks. naista "no sen täytyy olla läski"

Mies itse on lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Logiikka taas kymppi tai jotain.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi väisti luodin.

Totta ! Mies kyllä _TODELLAKIN_ vältti luodin. Nimittäin Laardi-luodin. No onhan tuon pituinen / painoinen nainen auttamatta läski.

Vierailija
42/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihava hän onkin. Itse olen 176 cm ja 63 kg ja olen normaalipainoinen.

Normaalipainossa on liikkumavaraa. Olisit normaalipainoinen myös kymmenen kiloa painavampana. Miksi pitää dissata muita? Jos olet tyytyväinen itseesi niin miksi tuollainen suhtautuminen muihin myöskin normaalipainoisiin?

Koska ap:n mainitsema henkilö on ylipainoinen. Painaa enemmän ja on huomattavasti lyhyempi kuin minä. Ja minäkään en ole alipainoinen vaan normaali. Vertailuksi.

Miksi väität vastaan kun olet väärässä ja voit itsekkin tarkistaa että myös hän on painoindeksin mukaan normaalipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse olla tämä 165/68

Vierailija
44/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainossa on liikkumavaraa. Olisit normaalipainoinen myös kymmenen kiloa painavampana. Miksi pitää dissata muita? Jos olet tyytyväinen itseesi niin miksi tuollainen suhtautuminen muihin myöskin normaalipainoisiin?

Koska ap:n mainitsema henkilö on ylipainoinen. Painaa enemmän ja on huomattavasti lyhyempi kuin minä. Ja minäkään en ole alipainoinen vaan normaali. Vertailuksi.

Pitäisikö sut lukita Pariisissa holviin sen kilon prototyypin kanssa?

Olethan sinä hoikan naisen standardi.

Vierailija
45/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä lihakset painaa enemmän kuin läski-kommentit. Juu niin painaa, mutta aniharvalla liian suuri paino johtuu mistään lihaksista.

Jos tämä ap:n esimerkkitapaus on armoton body fitness-kisailija niin ok, hän voi painostaan huolimatta olla jotenkin ”timmi”, mutta ei se hoikkaa hänestä tee silti. Sitäpaitsi ei ne lihakset mitään kymmeniä kiloja paina :D

T. Aiemmin ketjussa kirjoittanut 165cm/56kg, joka myös urheilee paljon.

Vierailija
46/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä lihakset painaa enemmän kuin läski-kommentit. Juu niin painaa, mutta aniharvalla liian suuri paino johtuu mistään lihaksista.

Jos tämä ap:n esimerkkitapaus on armoton body fitness-kisailija niin ok, hän voi painostaan huolimatta olla jotenkin ”timmi”, mutta ei se hoikkaa hänestä tee silti. Sitäpaitsi ei ne lihakset mitään kymmeniä kiloja paina :D

Jos sun luut painaa alle 10kg ja lihakset alle 10kg, niin onko loput 36+ kiloa sisäelimiä vai läskiä?

Vierailija
47/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sut lukita Pariisissa holviin sen kilon prototyypin kanssa?

Olethan sinä hoikan naisen standardi.

😂😂😂

Vierailija
49/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kylläkään sanonutkaan että hän on hoikka (=laiha), vaan että hän on normaalipainoinen.

50/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kerroin mitat, koska mies pyysi ja kaverini käski antamaan ne mitat. Tässä ei ole mitään sen kummempia salaliittoteorioita. 

Ap

Kylläpä on fiksu ja hieno mies! Millainen ihminen kysyy ensimmäisenä toisen mitat, jos on tarkoitus tutustua? Onneksi minun lähipiirini miehet ovat jotain ihan muuta. :)

Vierailija
51/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lihavaa naista M43

Vierailija
52/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tankki olet. Minäkään en pidä itseäni hoikkana, vaikka painan sinua 5 kg vähemmän ja olen 5 cm pidempi. T: 171 cm 51 kg ja armoton läski

Vierailija
53/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on kummallisia käsityksiä itsestään.

Tunnen esimerkkinä vaikkapa yhden joka on tuollainen olisiko reilusti alle 170cm  ja varmasti lähempänä 150 kg vatsa on sellainen ettei piälystakki ole mennyt enää vuosiin kiinni tai nähnyt edes vehjettään, en tiedä onko koskaan ja silti hän kuvittelee olevansa jonkinlainen jumalanlahja naisille.

Aikoinaan tuo onnistuikin saamaan tuollaisen "parituksen seurauksena"ihan hyvän mukavan naisen >>alkoholilla oli varmasti osuutta siihen asiaan <<joka kasvatti lähes yksin muutaman melko tervepäisen lapsen miehen luuhatessa ympäri suomea "töissä" . Lopulta nainen kuitenkin viisastui kovetti itseään sen verran ettei enää jaksanut olla henkisesti ja fyysisesti alistettuna ja kastroi miehen tyylikkäästi antamalla tämän löytää itsensä vieraan miehen alta. Oppiko mies tästä mitään no ei hän on edelleenkin mielestään jonkinlainen luomakunnankruunu ja kaikki oli naisen syytä jne.  Eli tarkoitan vain sitä, että älä ihmeessä leiki cubidoa varsinkaan tuollaisten miesten avuksi.

Vierailija
54/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan, että onhan ton naisen pakko olla tolla painolla joko roteva tai plösö (ei kuitenkaan lihava missään tapauksessa), mutta jos mies itse on reilusti ylipainoinen niiin BUAHAHAHAHAHAHAHA läskillä ukolla ole varaa sanoa mitään mistään.

Sano sille miehelle, että menee johonkin laihdutusleirille juoksemaan porkkanan perässä ja esittää hoikkuuskriteereitä kumppaniehdokkaille vasta kun on itsekin timmi.

Vierailija
55/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kerroin mitat, koska mies pyysi ja kaverini käski antamaan ne mitat. Tässä ei ole mitään sen kummempia salaliittoteorioita. 

Ap

Niin varmaan. Päivän paras provo 😂😂

Vierailija
56/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mitat ei kerro juuri mitään lihavuudesta tai laihuudesta. Suurin osa hävittänyt lihaksensa väärillä dieeteillä ja normaalimitoilla ollaan oikeasti lihavia.

Vierailija
57/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai päivän miesvihakeskustelu? Miten näinkin selkeet trollit uppoaa täällä :D

Vierailija
58/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tuo onnistuikin saamaan tuollaisen "parituksen seurauksena"ihan hyvän mukavan naisen >>alkoholilla oli varmasti osuutta siihen asiaan <<joka kasvatti lähes yksin muutaman melko tervepäisen lapsen miehen luuhatessa ympäri suomea "töissä" . Lopulta nainen kuitenkin viisastui kovetti itseään sen verran ettei enää jaksanut olla henkisesti ja fyysisesti alistettuna ja kastroi miehen tyylikkäästi antamalla tämän löytää itsensä vieraan miehen alta. Oppiko mies tästä mitään no ei hän on edelleenkin mielestään jonkinlainen luomakunnankruunu ja kaikki oli naisen syytä jne.  Eli tarkoitan vain sitä, että älä ihmeessä leiki cubidoa varsinkaan tuollaisten miesten avuksi.

Eli mies elätti perheen, ja nainen kiitokseksi pani naapurin Jamalia? Joo, miehen vika.

Äläkä ihmeessä käytä sivistyssanoja jos et osaa, näytät typerältä. Se on Cupido eli Eros, ei cubido.

Vierailija
59/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies elätti perheen, ja nainen kiitokseksi pani naapurin Jamalia? Joo, miehen vika.

Äläkä ihmeessä käytä sivistyssanoja jos et osaa, näytät typerältä. Se on Cupido eli Eros, ei cubido.

Elättikö, nainen kävi tietääkseni lastenhoidon lisäksi töissä.

Kun kirjoittaa nopeasti saattaa sattua tuollaisia virheitä ja typeryshän olen silmissäsi joka tapauksessa.

Kyseessä ei  muuten ollut ulkomaalainen mies, mutta jos haluat repiä asiasta persuhenkistä iloa, niin ole hyvä vain. Mies äänestää kyllä tietääkseni teitä "ihme".

Vierailija
60/67 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noissa mitoissa. 165/68. Olen läski. 42v, kotiäitinä 3v, 2 lasta..vikan raskauden kilot istuu tiukassa.