Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin tutustuttaa kaveriani (mies) toiseen kaveriini (nainen) mies sanoi, että nainen on hänen makuunsa liian lihava (165cm/68kg)

Vierailija
31.10.2019 |

Tällä naispuolisella kaverillani on sopivasti lihaksia, tiimalasivyötärö ja muutenkin sopusuhtainen ja timmi.

Mutta tämä mies kyttää sitä vaa'an lukemaa edes tapaamatta ks. naista "no sen täytyy olla läski"

Mies itse on lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Logiikka taas kymppi tai jotain.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullukka. kirjoitti:

Onhan tuossa pituuteen nähden liikaa painoa. Jos vaikka olisikin lihasta niin sitten olisi bodari ja ne vasta kamalia vasta onkin. Ihan fiksu mies ja hyvä että tietää mitä haluaa.

Just ei tiedä mitä haluaa. Eli ei tiedä että voisi laihtua tai lihota vielä enemmänkin. Ja ei tiedä lihooko itse joskus, jos vaikka jalka murtuu tai tulee jotain terveydellisiä esteitä.

Yleensä ihmiset laihtuu talvella ja lihoo kesällä.

Piti vähän puuttua tuohon lauseeseen että tietää mitä haluaa.

Kun just ei tiedä mitä haluaa jos ei näe mitä sen läskin alla on.

Vierailija
22/67 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi ihan hirvee tankki. Minulle oma kroppa on temppeli mutta tuolle naiselle mitä ilmeisimmin kaatopaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että läski ukko ymmärtää tuon taivaallista mistään pituus/paino jutuista, saati indekseistä. Typerä provo.

Vierailija
24/67 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat kavereitasi, mutta eivät ole tavanneet?

Ja mikä sutenööri oikein olet? 

0/5

Vierailija
25/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku kysyisi nykypäivänä,jonkun pituutta ja painoa,kun voi näyttää kuvaa? Ja suurin osa miehistä ei tosiaankaan ymmärrä yhtää mitään, jostain painoindekseistä. esim oma mies ei ymmärrä,että kukaan nainen voi painaa alle 80 kg,koska kaikki hänen kaveripiirinsä miehet painaa yli 100kg,ja uskoo siis naistenkin painavan lähes yhtä paljon. 

Vierailija
26/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffimimmi antaisi nuo statsit sanoisin vankaksi eli ei minun makuuni

Vierailija
27/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku kysyisi nykypäivänä,jonkun pituutta ja painoa,kun voi näyttää kuvaa? Ja suurin osa miehistä ei tosiaankaan ymmärrä yhtää mitään, jostain painoindekseistä. esim oma mies ei ymmärrä,että kukaan nainen voi painaa alle 80 kg,koska kaikki hänen kaveripiirinsä miehet painaa yli 100kg,ja uskoo siis naistenkin painavan lähes yhtä paljon. 

Miehesi ei ole ”kaikki”. Treenausta harrastaneena miehenä tiedän naisten painot ja pitiuden suhteet oikein hyvin. Kuvassa voi poseeraamalla antaa hoikemman vaikutelman.

Vierailija
28/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lihava hän onkin. Itse olen 176 cm ja 63 kg ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
29/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainossa on liikkumavaraa. Olisit normaalipainoinen myös kymmenen kiloa painavampana. Miksi pitää dissata muita? Jos olet tyytyväinen itseesi niin miksi tuollainen suhtautuminen muihin myöskin normaalipainoisiin?

Vierailija
30/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoiselle naiselle menee M-kokoiset vaatteet. Se siitä.

Vierailija
31/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on kyllä juuri tuo että normaalipainoisia naisia liian läskeiksi haukkuvat miehet ovat aina niitä joilla on elintasovatsa tai kiloja muuten vain huomattavan lihavia. Samalla tapaa suomalaisnaisten tyylitajua ja pukeutumista haukkuvat miehet ovat joka kerta niitä likaisessa t-paidassa ja virttyneissä farkuissa kulkevia lenkkarimiehiä. :D

Veikkaan tätä juttua keksityksi, mutta eihän se mies haukkunut tätä naista päin naamaa ja hänhän vain kertoi kysyttäessä omasta naismaustaan, johon hänellä on oikeus. Tuolla logiikallahan miehen pitäisi hyväksyä kumppanilla penis, koska sellainen on hänellä itselläänkin. Tai lyhyt nainen ei saisi toivoa mieheltä pituutta. Eri asia toki, jos lihava mies haukkuisi toisen läskejä päin naamaa.

Vierailija
32/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä pulska mimmi!

Vierailija
33/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on kyllä juuri tuo että normaalipainoisia naisia liian läskeiksi haukkuvat miehet ovat aina niitä joilla on elintasovatsa tai kiloja muuten vain huomattavan lihavia. Samalla tapaa suomalaisnaisten tyylitajua ja pukeutumista haukkuvat miehet ovat joka kerta niitä likaisessa t-paidassa ja virttyneissä farkuissa kulkevia lenkkarimiehiä. :D

Millä mittarilla tuo on normaalipainoinen?

Vierailija
34/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei ole tavannut naista, mutta tietää silti painon? Ja kukahan sen kertoi?

Vierailija
35/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että timmivartaloinen nainen haluaisi lyhyen ja läskin miehen?

Vierailija
36/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat kavereitasi, mutta eivät ole tavanneet?

Ja mikä sutenööri oikein olet? 

0/5

Minä en tunne kavereideni kaikkia kavereita.

Vierailija
37/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin väsähtänyt paskatrollaus saa näin paljon kommentteja?

Vierailija
38/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kampanja missä naiset postaa someen kuvia syömisestään on varmaan ihan paikallaan. Me naiset olemme ihan tavallisia kuolevaisia, emme kevyitä henkiolentoja. Meihin menee ruokaa sisään, ja vessassa tulee ulos mikä jää sulamatta. Meidänkin kroppa painaa, varsinkin jos on rinnat ja persettä.

Itselleni menee m-koon farkut, rintani on kokoa 75E, m-koon yläosat, olen 163 cm ja painan 64 kg. Olen normaalipainoinen, minulla on selkeä vyötärö. Olen hyvin tyytyväinen kroppaani. En ole sen mallinen kuin olin 15-vuotiaana, enkä haluakkaan olla, mutta en myöskään ole mikään tantta. 😂

Vierailija
39/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kerroin mitat, koska mies pyysi ja kaverini käski antamaan ne mitat. Tässä ei ole mitään sen kummempia salaliittoteorioita. 

Ap

Olen reilusti yli nelikymppinen enkä KOSKAAN ole kuullut miesten kysyvän missään iässä jonkun toisen naisen kilomääriä. Ja olen amorina toiminut todella monta kertaa. Mies voi kysyä että onko nainen hoikka. Todella monet miehet kysyvät että ei kai se mikään riuku oo sitten että löytyy tissit ja perse. Mutta suurin osa haluaa tietää vaan että onko tumma tai vaalee, käyttääkö meikkiä paljon ja millainen on luonteeltaan, ettei ole mikään rääväsuu ja käykö töissä. Voin kertoa että työssä käyvä, normaali nainen voittaa aina sen että onko isot hehtaaritissit tai laiha. Panna voi mutta seurustelu on asia erikseen. Silloin ne vaatimukset on vähän eri luokkaa kuin pelkästään ulkoisia. Työtön nainen on todella nounou ikäluokasta riippumatta (ellei sitten opiskele)

Isoimmat turn offit naisessa on jos on nalkuttavaa tyyppiä, rankka ylipaino, riukukroppa, työttömyys ja liian monta lasta liian monen eksän kanssa. Lapset sinänsä ei tunnu olevan ongelma. Ketään ei kiinnosta mitkään kilot. Todellakaan.

Vierailija
40/67 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainossa on liikkumavaraa. Olisit normaalipainoinen myös kymmenen kiloa painavampana. Miksi pitää dissata muita? Jos olet tyytyväinen itseesi niin miksi tuollainen suhtautuminen muihin myöskin normaalipainoisiin?

Koska ap:n mainitsema henkilö on ylipainoinen. Painaa enemmän ja on huomattavasti lyhyempi kuin minä. Ja minäkään en ole alipainoinen vaan normaali. Vertailuksi.