Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
🎃
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huutelen pukuhuoneesta matalalla äänellä HÖÖ.
Hyvä idea. Minä voin tuijottaa pimeastä metsänreunasta.
Minä voin olla suhiseva koivu.
Isossa p*llupuvussa, kuten joka vuosi :)
Maksetaanko juhlasta ylityökorvausta?
Olisin pukeutunut EA-Heidiksi, mutta joku ehti jo ensin :( Pukeudun siis Maisa Torpaksi tai Taina Licciardo-Toivolaksi.
Koikkelehdin paikalle Pölhö-Kustaana ja bileet sen kun paranee. OU JEE!
xD
Pata 5, pelkästään päällä mustat hanskat, mustat kengät ja ....
N23
Miesoletettuna. Huutelen naisille jotka vainoavat minua - mieskohdetta!
Bide-suihkuna. Pesen väkisin jokaisen perseen isomman asian jälkeen ja raivoan vauhtiraidosta ja jarrustusjäljistä sekä haukun haisuliksi.
Heräsin just pensaikosta.. joko bileet on ohi? Olin vähän etuajassa ja ajattelin mennä piiloon ottamaan pohjia ni sammuin. Päällä mulla on musta tekonahkamekko, mustat verkkosukkikset, mustat korkkarit, pitkä musta nahkatakki ja päässäni pitkä musta peruukki. Kasvoni olen maalannut valkoisiksi ja suupieleen tekoverta. Olen vampirella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaksi pukeudun ma.
Bileissä sinut pestään yhteisvoimin. :D
Ai taivas, repesin niin että teet lensi pitkin näppäimistöä ja kissa pelästyi :D
Onko nuo tänään kerrotut pukeutumiset ensi vuoden halloweenia varten? Halloween oli eilen.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo tänään kerrotut pukeutumiset ensi vuoden halloweenia varten? Halloween oli eilen.
Nämä palstabileet jatkuvat ja venyvät niin kauan, kun juhlijoita riittää. Antaa palaa vaan! Lisää omituisia otuksia ja pukeutujia kaivataan. :DD
t: Kari Grandi (kaikkien janoisten sankari)
36-vuotiaaksi naiseksi (ei vaadi muuta kun että laitan vaatteet päälle koska ikä mulla jo on). Bileissä viihdytän itseäni seuraamalla kun hopeaketut yrittää pokata nuorta lihaa. Loppuillasta jotkut känniset ketut yrittää jo meikäläistäkin, mutta ei tipu lämpöö enkä sano juu.
Pukeudun tietysti Munsalan kansallispukuun, joka tuntuu olevan suosittu naamiaisasu tänä vuonna. Erottuakseni massasta (?!) viimeistelen asuni Kånken-repulla, jossa kuljetan kätevästi illan juomat.
Tulen paikalle Peppi Pitkätossuna, mukanani apina ja hevonen. Olemme jo alkuillasta vinksinvonksin ja heikunheikun. 👩🦰 🐒🐎
BB Villeksi pukeutuneena ...horror horror vaan sinnekin.