Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
🎃
Kommentit (164)
Pelkät tangat jalassa saavun paikalle ja suutelen oluttölkkiä koko illan. Kotona taas itken, että miksi naiset eivät kiinnostu näin kivasta ja koulutetusta miehestä.
Pukeudun seksikkääksi piruksi. Olen tilannut Wishistä vilkkuvat pirunsarvet ja laitan ne päähäni. Meikkaan rajusti ja syntisyyttäni korostaen. Jalkaan laitan muoviset fuck-me -bootsini. Olen samalla pelottava mutta samalla (saavuttamattomalla) tavalla niin kiinnostava. Flirttaan häpeämättä (tajuamatta, että persjalkaisena suomalaisena sianpotkajalkani lyhyttäkin lyhyemmässä minikoltussa saavat ihmiset lähinnä katsomaan säälien).
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaksi pukeudun ma.
Bileissä sinut pestään yhteisvoimin. :D
Tuon lapseni paikalle kysymättä ja puen meidät mätsääviin äiti-tytär noitaprinsessa-asuihin. Maalaan myös suttuiset hämähäkit molemmille poskiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun kouralliseksi kaameaa kökköä.
Repesin niin että vauva heräsi :DDDDD
Variksenpelätiksi. Tulen omissa vaatteissani, kukaan ei huomaa eroa.
Olen kärpänen. Pari plafondia liimaan naamaan ja surisevan vibran taskuun
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun kouralliseksi kaameaa kökköä.
Eikö tuon pitänyt löytyä ruokapöydästä? Minä tuon paskaisessa, mutta kuitenkin hajustetulla pesuaineella pestyssä Kånkenissani pöytään palmuöljystä tehtyä suklaata.
Kaappihomoksi, kaappipuku päälläni. Välillä viuhahdan kaapista ulos.
Pukeudun Muumi-mammaksi. Huutelen ympäriinsä :- "Onko kaikki muumit laaksossaaaaaa!"
Pukeudun Madonnaksi. Tötterötissikorsetissa kiemuroin, kieriskelen ja laulan "Like a virgin".
Kookosbikiinit ja lei kaulaan. Aloha a oi!