Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
🎃
Kommentit (164)
olen eronnut joten revitty valkoinen hääpuku, silmiin mustat levinneet kajalit ja punaisella tehdyt verinaarmut
Maisa Torpaksi ja otan avecikseni it-mieheni sellaisenaan. Käyn kysymässä kaikilta miehiltä karkki vai kepponen. Juhlien jälkeen laitan instaan sikiöultrakuvan johon tägään kaikki miehet ketkä ei antaneet karkkia #kenen? #vainkaveribileetjuttuja
Pukeudun lahjapaketiksi. Joka minut avaa, kokee Halloween-yllätyksen.
Pukeudun Guy Fawkes-naamioon ja lakanaan. Lakanaan on kirjoitettu sanoja ja otsikoita jotka modet poistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä huutelen pukuhuoneesta matalalla äänellä HÖÖ.
Hyvä idea. Minä voin tuijottaa pimeastä metsänreunasta.
Omin niin montaa kulttuuria kuin mahdollista. On inkkaripäähinettä, maoritatskamaalausta, noitarumpua, rastaa, leitä ja Herrera-raitaa.
Sitten joudun tappeluun palstan päivystävän äsjiiween kanssa, voitan ja vedän kännit.
Minä tuun farkuissa ja hupparissa.
Pukeudun Ensitreffit Alttarilla sarjan Heidiksi, pastelliväriset vaatteet, glitteriä naamaan, pinkki huulipuna ja mojitosanko kainaloon. Ei muuta kuin party party!
Leggingsit ja teltta. Semmoinen oranssi-sininen, joita oli kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun perseiseksi kädeksi. Toteutus olkoon yllätys.
Minä taas aion jättää jälkeeni per*eeltä haisevan sohvan. Asu on sen mukainen.
Munasilteen. Sitä näkyä ei kukaan halua nähdä.
Maikkol majöörs tai fretti kruukker ois kova.
Laitan väärän kokoiset rintaliivit, joko kupit ovat pienet tai ympärysmitta liian iso. Nostelen koko illan olkanauhoja ja kyselen rinnakkaiskokoja ja malli vaihtoehtoja. Alaosaksi läpinäkyvät trikoot ja mummo mallin alushousut, että varmasti rajat näkyy.
Pukeudun puliakan näköiseksi blogistiksi. Pelottavampaa ette voi keksiä!
Puen itseni Vihervassarin näköiseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Pellavaverskoissa.
Milloin te juntit ymmärrätte, että ne on koti- tai mökkivaatteet? Ei niissä mennä mihinkään juhliin!
Vierailija kirjoitti:
Tulen paikalle tonttulakissa... siis vain pelkässä tonttulakissa.
t. Herra nro 47
No laita nyt edes käpykakku lisäksi
Uimapuku jossa keltainen väri edessä ja ruskea takana, juhlien jälkeen kutsuu aasia tai kanaria en ole vielä päättänyt kumpi