Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?

Suuri Kurpitsa
31.10.2019 |

Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)

🎃

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen foliohatussa ja suurennuslasi kädessä, kainalossa selfhelp-kirja kuinka päästä yli varatusta ihastuksesta ja miten olla välittämättä kirjoitusvirhepoliisista. Samalla kannan kassissa elämän tuomia kiviä, joita nostelen yön pikkutunteina pöydälle kynelehtien elämän rankkuutta.

Vierailija
122/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulen foliohatussa ja suurennuslasi kädessä, kainalossa selfhelp-kirja kuinka päästä yli varatusta ihastuksesta ja miten olla välittämättä kirjoitusvirhepoliisista. Samalla kannan kassissa elämän tuomia kiviä, joita nostelen yön pikkutunteina pöydälle kynelehtien elämän rankkuutta.

Toivon että paikalle saapuu sukunimi-hullu feministisine aivoituksineen sekä uli, sitä olisi kiva seurata, toimisi hyvänä viihdykkeenä.

Niin ja naispelko, alkoholi herkistää joten ottaisin velvollisuudekseni nostattaa tämän suloisuuden itsetuntoa ja esittelisin kilttinaisille, toimisin siis wingmaninä ja olkapäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Torpaksi ja otan avecikseni it-mieheni sellaisenaan. Käyn kysymässä kaikilta miehiltä karkki vai kepponen. Juhlien jälkeen laitan instaan sikiöultrakuvan johon tägään kaikki miehet ketkä ei antaneet karkkia #kenen? #vainkaveribileetjuttuja

😂

Vierailija
124/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen av-palstan kyselijätyyppinä. Häiritsen juhlijoita ja tuppaudun seuraan: "Haluaisitko kysyä jotain?"

Vierailija
125/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munsalan kansallispuvussa. Onko muita vaihtoehtoja?

Perhana, ehdit ekana😂😂😂

Vierailija
126/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavun normivaatteissa, mutta jätän sen sian oven ulkopuolelle. Joku epätoivoinen voi sen siitä itselleen poimia ja viedä kotiinsa passattavaksi.

Vierailija
127/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun Petteri Munakuonoksi.

Vierailija
128/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkareissa ja pierupaitulissa haisten koko illan ihan pierulle ja olen viinaksista ihan pierussa.

Vierailija
129/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huutelen pukuhuoneesta matalalla äänellä HÖÖ.

Hyvä idea. Minä voin tuijottaa pimeastä metsänreunasta.

Minä voin olla suhiseva koivu.

No entä kun av-mamman mies tulee potkimaan ja Rothwayler Tim kusaisee kintuille?

Okei, hiljenen nyt.

T. Johan

Vierailija
130/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun setämieheksi ja hurmaan kaikki nuoret neitokaiset.

Vierailija
131/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen av-mamman miehen pikkujouluvetimissä tuhannen tuiterissa, muutama suksipari kainalossa kolisten ja esitän käyneeni yöllisellä hiihtoretkellä.

Vierailija
132/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen ulosteelta haisten ja änkeän ärsyttävästi ihmisten seuraan, haisten pascalta ja kertoen pascoja juttuja.

Vierailija
133/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen telakointimiehenä paikalle ja telakoidun kaikkien telakoinnista kiinnostuneiden miesten kanssa.

Vierailija
134/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen peniksen muotoisen asun.

Vierailija
135/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulahop-sulahei-sulahopsansaa kirjoitti:

Tulen paikalle Peppi Pitkätossuna, mukanani apina ja hevonen. Olemme jo alkuillasta vinksinvonksin ja heikunheikun.  👩‍🦰 🐒🐎

XDD!!

Vierailija
136/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun teinitytöksi ja hoen koko ajan kaikille "how dare youta" pelottavalla mutruilmeellä.

Vierailija
137/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät bileet, hyvä meininki, hyvä boogie, hyvä groovi. Mä ole Discokunkku, lumoan naiset tanssillani ja lantioliikkeelläni. 

Vierailija
138/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä läpinäkyviksi hiutuneet legginsit, korkkarit joilla  en osaa kävellä, liian pienen eläinkuosien topin ja Ed Hardy lippiksen.  Juon toisten juomat, poltan toisten röökit ja loppuillasta pas""n marisskooliin.

Vierailija
139/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsäseksi.

Vierailija
140/164 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ruoka ja juomapuoli, maistuuko kellekään Pirkan italianpata tarjousjauhelihasta ja suklaavanukkaat jälkkäreiksi jos tuon ? Ja Pirkkaolutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi